Lång runk

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bigloads1

Medlem
Kön
Man
Älskar att runka länge. Minst 1,5 timmar. Igår blev det 3,5 timmar. Är uppe i 2 timmar nu.

Har en liten undring. Ni andra som också runkar länge, blir eran förhud svullen efteråt. Så svullen att det ibland kan vara svårt att dra tillbaka den? Detta är altså när kuken är slak. Har inga problem att runka när den är styv.
 
M

mago [vill inte vara med längre]

Gäst
Även jag är en favorit av långrunk, tycker inte det är lika skönt att bara runka av en snabbis även om det händer ibland. Undantaget är nog i duschen med min Aneros i baken, då kommer jag duktigt väldigt fort och det är så skönt [}:)]
Tillbaks till frågan... nej :p Har aldrig hänt men det låter inte kul :unsure:
 

Dexter

Medlem
Kön
Man
Inte svullen förhud men man kan ju få svidande områden på kuken... så därför runkar man med glidmedel! :D
 

Bluesman

Medlem
Ålder
57
Kön
Man
:D
Jodå, det har man ju råkat ut för, vulgus tips om glidmedel är det som gäller,
sen om du använder riktigt glidmedel eller någon vegitabilisk olja är inte så kinkigt
huvudsaken att det blir "smort", sen finns det ju andra trevliga orsaker att det är skönare med lite "glatt"på den helige.:)
 

s_blaj

Medlem
Kön
Man
Gillar också att runka länge. Oftast blir det 1-3 timmar :)
Har heller iofs aldrig fått svullen förhud. Däremot kan de ju ömma i kuken lite efteråt om man runkat intensivt i timmar...
 

Vixie

Medlem
Kön
Man
Jag gillar att sitta typ en kvart och bara njuta med en porrfilm undertiden man ´sitter och drar ett runk. Det brukar inte bli så jättelånga runk men mina orgasmer är sååå sköna ändån
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Älskar att runka länge. Minst 1,5 timmar. Igår blev det 3,5 timmar. Är uppe i 2 timmar nu.

Har en liten undring. Ni andra som också runkar länge, blir eran förhud svullen efteråt. Så svullen att det ibland kan vara svårt att dra tillbaka den? Detta är altså när kuken är slak. Har inga problem att runka när den är styv.

näää, men jag håller min 'ren' & torr, minskar friktionen
men visst r det gooott att dra ut på det;)

ibland håller man på 1h & sen slutar man utan att ha kommit
snacka om sprut nästa gång, om man inte teasar sig sj då oxå...
 

Frank

Välbekant medlem
Kön
Man
Har runkat sen 05.30 imorse och det blir ett par timmar innan utlösningen får komma.Grymt skönt att runka länge,försatsen smörjer så gott med lite sperma när man blir för nära(smakar gott)och får göra ett uppehåll så kuken lugnar sig sen är det bara att runka igen.
 

axinol

Aktiv medlem
Ålder
39
Kön
Man
Långrunk är super, gärna över 4 h. Har nog som mest kommit upp i typ 6h, med några avbrott för att kissa och käka. Klart man blir lite svullen och öm efteråt, men tycker det är en rätt go känsla.:)
Håller helt med! Vid 4 når jag de bästa orgasmerna. Men har blivit 6 ibland. Ingen fara med förhuden. Men kuken kan bli lite gött mör. Oljar in den dock
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen