Långrunk till P-rulle i Göteborg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
fan va galet coolt på något vis...bara träffas och onna tillsammans sådär...

Det är lättare sagt än gjort, delvis beroende på andelen "Snackepelle'ar" som alltid drar sej ur när det väl kommer till skott.
Jag har varit med här och på andra forum sedan 2008 (tror jag...) och har träffat ca ett drygt 10-tal olika killar i blandade åldrar
Hit-raten skulle jag uppskatta till ca 1/100.
Dvs. chattar/cammar jag med 100, så funkar logistiken och det finns ömsesidigt intresse med 10. Efter en massa prat och planerande, så blir det kanske ett möte med "kuklekar" med en.

En annan relaterad fråga som jag funderar över är, som @LindaEP skriver om.
Varför träffas inte tjejer på spontanmöten och masturberar ihop. Eller, gör tjejer det eller träffas man och gör andra saker??

Nyfiken!!
 
Last edited:

LindaEP

Välbekant medlem
Det är lättare sagt än gjort, delvis beroende på andelen "Snackepelle'ar" som alltid drar sej ur när det väl kommer till skott.
Jag har varit med här och på andra forum sedan 2008 (tror jag...) och har träffat ca ett drygt 10-tal olika killar i blandade åldrar
Hit-raten skulle jag uppskatta till ca 1/100.
Dvs. chattar/cammar jag med 100, så funkar logistiken och det finns ömsesidigt och intresse med 10. Efter en massa prat och planerande, så blir det kanske ett möte med "kuklekar" med en.

En annan relaterad fråga som jag funderar över är, som @LindaEP skriver om.
Varför träffas inte tjejer på spontanmöten och masturberar ihop. Eller, gör tjejer det eller träffas man och gör andra saker??

Nyfiken!!
Om hit-raten för män är 1/100 så kanske killar och tjejer onanerar i grupp lika ofta eller rättare lika sällan. Bara att killar pratar och skriver om sånt som i verkligheten inte händer.
Den vanligaste onanigruppen består nog av två personer som också är ett par. Jag och min sambo onanerar tillsammans då och då.
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Om hit-raten för män är 1/100 så kanske killar och tjejer onanerar i grupp lika ofta eller rättare lika sällan. Bara att killar pratar och skriver om sånt som i verkligheten inte händer.
Den vanligaste onanigruppen består nog av två personer som också är ett par. Jag och min sambo onanerar tillsammans då och då.

Nja, att det inte händer håller jag nog inte med om. Däremot, åtminstone för mej, ser nog statistiken ut så och händelserna fördelar sej rätt så jämt över tiden. Dvs en till någon gång per år. Då bor jag dessutom i Sthlm-trakten och har rent statistiskt tillgång till fler personer och flera lämpliga lokaler att träffas på.
Just träffpunkter och anonymitet upplever jag som de största Showstoppers.
Det finns nog mycket stigmatisering och detta är inget man talar öppet om.

Min avslutande fråga kvarstår; träffas tjejer på detta temat också eller finns det skillnader mellan könen.
 
Last edited:

LindaEP

Välbekant medlem
Jag vet av egen erfarenhet att det förekommer att tjejer onanerat tillsammans men det är nog inte jättevanligt och man pratar i vart fall inte om det. Jag har onanerat med andra tjejer många gånger, de flesta gångerna under tonårs- och studietiden. Men detta har inte skett anonymt eller med flera olika personer utan spontant tillsammans med några få, mycket nära väninnor.
 

Runken Gbg

Medlem
Kön
Man
Någon som är sugen i veckan? Jag är så kåt på en långrunk tillsammans med en eller flera i avslappnad hemmamiljö. Gärna dagtid.
 

MagisterD

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag vet av egen erfarenhet att det förekommer att tjejer onanerat tillsammans men det är nog inte jättevanligt och man pratar i vart fall inte om det. Jag har onanerat med andra tjejer många gånger, de flesta gångerna under tonårs- och studietiden. Men detta har inte skett anonymt eller med flera olika personer utan spontant tillsammans med några få, mycket nära väninnor.
Det kanske är där den stora skillnaden ligger? Att män söker sig till anonyma sammanhang för att slippa vara sårbar, men det för kvinnor är just nära emotionell kontakt som möjliggör gemensam onani.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen