Låst PGA MISSBRUK !! Vad Händer och Varför ??

påtår

Välbekant medlem
Kön
Man
KaffeMdopp Här [:(!]

Med en banner länkad till Lastbryggan tycker jag att det är djävligt konstigt att ansvarig inte är mer mån om sina kunder.

Jag antar att många medlemmar här på ona även är kunder på Lastbryggan....Så även jag. IAF fram tills nu !!

Skickade ett mejl till admin@onanera.se för någon vecka sedan angående avstängningen pga missbruk....Inget svar ingen förklaring INGENTING.

Min enkla fråga är Vad Fan Händer ?

Hjärtliga Vårhälsningar KaffeMdopp [/size=4][}:)]
 

påtår

Välbekant medlem
Kön
Man
KaffeMdopp Här [:(!]

Med en banner länkad till Lastbryggan tycker jag att det är djävligt konstigt att ansvarig inte är mer mån om sina kunder.

Jag antar att många medlemmar här på ona även är kunder på Lastbryggan....Så även jag. IAF fram tills nu !!

Skickade ett mejl till admin@onanera.se för någon vecka sedan angående avstängningen pga missbruk....Inget svar ingen förklaring INGENTING.

Min enkla fråga är Vad Fan Händer ?

Hjärtliga Vårhälsningar KaffeMdopp [/size=4][}:)]


Vill bara tillägga att jag var en av de första som blev Låst PGA Misssbruk och påpekade detta i en Tråd den 22 Mars..
 

Bluesman

Medlem
Ålder
57
Kön
Man
Ja man kan ju fundera ibland, tror inte de läser sin e-post
så speciellt ofta.
För mig gick det ganska fort faktiskt, hade en väldig tur antagligen.
Kaffemdopp/påtår, jag gillar iallafall dina fina inlägg!
Ha det!
 

LekenKille

Medlem
Kön
Man
Till er som har fått eran konton låsta på grund av missbruk, så ska detta nu vara åtgärdad. Inga konto ska nu vara låsta, men skulle jag ha glömt någon/några, ta kontakt så ska jag fixa detta för er. :)

Mvh
LekenKille
 

påtår

Välbekant medlem
Kön
Man
Hallå !!

Kaffe här, mitt konto är fortfarande låst:unsure:
Fast det går ju bra med påtår också:)

KaffeMdopp;)
 

LekenKille

Medlem
Kön
Man
påtår, kollade just ditt konto och det är inte låst numera. Är det fortfarande problem, tveka inte att höra av dig. :)
 
Toppen