Låter du när de går för dig?

Stingray

Välbekant medlem
Kön
Man
Om den jag gör skönt på, t ex min fru eller en manlig kk, stönar när det går så känner jag mig mycket stolt.

Jag vet inte om jag låter när det går. Får fråga.
 

Dedde

Aktiv medlem
Kön
Man
För min del beror det nog mycket på min partner. Men visst har hänt även när jag onanerar.
 
M

MrTom

Gäst
Försöker hålla igen när jag blir avsugen på Manhattan men det går inte när man blir så skönt avsugen!
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Kan komma ett litet stön som när det är skönaste och man börjar spruta men annars är jag tyst. Man hör och läser om både män och kvinnor som skriker ut varandras namn aldrig varit med om. Vet inte varför men kvinnor verkar har svårare att vara tysta, men det är likadant när man åker tex bergochdalbana.
 

Fox180

Aktiv medlem
Kön
Man
De varierar hur jag låter beroende på hur länge sen de va ja kom, och hur jag får komma, om de är i hennes mun eller om ja runkar själv☺️
 
Jag låter mycket när jag runkar i ett bås i porrbion. Låter extra mycket om jag blir avrunkad. Det är lyhört hemma och jag brukar använda ballgag för att dämpa stönen.
 

MagisterD

Välbekant medlem
Kön
Man
Absolut! Att få ge utlopp för njutningen med rösten och andningen förhöjer njutningen avsevärt tycker jag. Jag är inte extrem på något sätt, men det var rätt befriande att flytta hemifrån och kunna stöna och flämta fritt...
 
Toppen