lösvagina hjälp sökes!!!

wetspot and hardon

Ny medlem
Kön
Man
Vi har bestämt oss för att köpa en lösvagina nu. Varför ska bara tjejen få ha leksaker i ett parförhållande? Någon rättvisa ska det väl vara i alla fall.;) Hur som helst... vi har kollat lite och kommit fram till att vi inte ska slänga ut en förmögenhet på "grejjen" och att vi båda är överrens om att den inte behöver se ut som en riktig fitta. Som jämförelse så tycker jag då (killen) att det är trevligare att använda kristalldildon på tjejen då den inte ser ut som en ådrig kuk. Blir lite distans på det hela.... detsama med leksaken till mig då. Det får ju gärna ha ett hål dock...
Så killar...tjejer.. förslag på vad man kan hitta för en hyfsad slant som både är skön och bekväm?:D

cum together.. right now... over me!
 

KalleAnka86

Ny medlem
Kön
Man
Köp en fleshlight! Den är skitskön, den är riktigt fittlik om man får använda det ordet, min rekomentation är supertight wonderwave! kostar max 550 kr inkl frakt, vilket är ett rimligt pris enligt mej!
lycka till!

www.fleshlightuk.com
 

wetspot and hardon

Ny medlem
Kön
Man
Tack för tipset! Vi har kikat på Fleshlights, men de verkar lite "otympliga". Efter att kollat genom butiker på nätet har vi till slut hittat en som verkar bra. :) Vi kanske återkommer med recension hur det gick, om ngn är intresserad?

cum together.. right now... over me!
 

Isdx

Medlem
Kön
Man
Håller absolut med KalleAnka, Fleshlight är den allra bästa man kan hitta just nu, onödigt att ens prova på andra grejer! Den är faktiskt "fittlik", om denna sites tjejer tillåter mig säga så tycker jag den faktiskt är bättre än många riktiga medelmåtts vaginor ;) undantag finns ju visserligen :D
 
Kön
Man
Jag har haft Juli Ashton och Kobe Tai(den enkla). Dom kan jag rekommendera.
Miss Sofite är verkligen skön och billig :). Fast inte så upphetsande att se på:(.
 
Toppen