Leksaker vs fingrar

123fyrasju

Medlem
Ålder
42
Kön
Kvinna
Jag är helt besatt av klitorisstimulerare. Alla snabba hårda vibrationer får mig att skrika rakt ut, men orgasmerna blir inte lika intensiva som när jag använder fingrarna. Eftersom jag är lite slö använder jag leksak nio gånger av tio. När jag väl använder fingrarna är det inte riktigt lika skönt, förutom orgasmen som fullkomligt exploderar och får mig att kippa efter luft i något slags krampanfall.

Är det någon som känner igen sig?
 

Toppentjej

Medlem
Ålder
37
Kön
Kvinna
Jag känner absolut igen mig. Starkast orgasm får jag dock av att använda en dildo med vibrator och smeka mig själv samtidigt på klitoris med fingrarna. Har jag dessutom en dildo i analen så får jag en orgasm som gör en svimfärdig ;)
 

tiger_mjau

Medlem
Kön
Man
Jag känner absolut igen mig. Starkast orgasm får jag dock av att använda en dildo med vibrator och smeka mig själv samtidigt på klitoris med fingrarna. Har jag dessutom en dildo i analen så får jag en orgasm som gör en svimfärdig ;)

Den mentala bild jag fick av din beskrivning är inte helt otrevlig. :p
Älskar att se på. :)
 

123fyrasju

Medlem
Ålder
42
Kön
Kvinna
Nu har jag inte kommit på över en vecka [:0] Men ikväll är det dags, kan inte hålla mig längre. Då blir det definitivt fingrar på klittan och en stenhård stav inuti.
 

Gizza

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Föredrar att använda fingrarna på klitoris, tycker att stavar med klitorisvibrator, eller klitorisvibratorer vibrerar på tok för hårt mot klitoris.
 

sambo-tjej

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Nu har jag inte kommit på över en vecka [:0] Men ikväll är det dags, kan inte hålla mig längre. Då blir det definitivt fingrar på klittan och en stenhård stav inuti.

Hur ha du klarat hålla dig en hel vecka? :)
 

123fyrasju

Medlem
Ålder
42
Kön
Kvinna
Jag ville sätta mig själv på prov :) Det var ingen lätt uppgift, speciellt inte när jag knullade, det förhöjde ju bara frustrationen. Men nu har jag kommit, och vilken skillnad i humör. Var rastlös och småelak i en vecka, blev värre för var dag. Men det försvann med orgasmen. Nu mår jag toppen :D
 

Sexxxy_

Medlem
Kön
Kvinna
Det är riktigt skönt med klitorisstimulator, man kommer efter bara någon sekund :p
Dom optimala orgasmerna upplever jag när jag stimulerar g-punkten och klittan (men g-punkten är viktigast) och då sprutar jag ut mina härliga orgasmer. Sååå skönt!
 

kattis6

Ny medlem
Kön
Kvinna
Visst , jag måste säga att det finns allt bättre saker i handeln för oss kvinnor. Det är också spännande prova nya saker. Jag har nyligt provat en klitorispump med inbyggd vibrator, enormt skön!!!!:p
 

Indira

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
Kan du inte rekommendera någon modell av klitorispump?

Jag vill också veta om någon vilka modeller av rabbit som är bar. Har provat en där man bara kunde stänga klitorisstimuleringen. Själva skaftet snurrade runr hela tiden, även om hastigheten gick att dämpa. Jag vill ha en där båda funktionerna går att stänga av. Ofta räcker det för mig att ha en dildo stilla i fittan medan jag smeker mig till orgasm med klitorisen.

Och när vi ändå är på ämnet, vet någon vilka modeller av strap-ons som är bra?
 

kattis6

Ny medlem
Kön
Kvinna
Kan du inte rekommendera någon modell av klitorispump?

Jag vill också veta om någon vilka modeller av rabbit som är bar. Har provat en där man bara kunde stänga klitorisstimuleringen. Själva skaftet snurrade runr hela tiden, även om hastigheten gick att dämpa. Jag vill ha en där båda funktionerna går att stänga av. Ofta räcker det för mig att ha en dildo stilla i fittan medan jag smeker mig till orgasm med klitorisen.

Och när vi ändå är på ämnet, vet någon vilka modeller av strap-ons som är bra?

[navy]Tyvärr har jag kastat kartongen så jag vet inte namnet, men du kan säkert jitta den om du söker på klitorispump. Den är i alla fall rosa och själva sugmanicken som ska placeras över klitoris är ca tre till fyra cm. Enormt skönt att först låta den suga fast över klittan och sen slå på vibratorn...;):p[/navy]
 
Toppen