Leksaker

Anna

Ny medlem
Kön
Man
Vi vet ju alla att de flesta tjejer eller par har någon form av dildo/stav mm hemma i lådan , men hur är det med singelkillarna igentligen, har ni någon leksak välgömd där hemma? :oops:

Puss i Ljumsken ;D
 

SOLO

Medlem
Här finns det killar med såväl "Miss softies" som "Buttplugs". Personligen föredrar jag Lena Handén ;)

Master Bate!
 

CaamKille

Ny medlem
Kön
Man
jag har både lösfitta, pump å analdildo... tycker det är väldigt trevligt... har även cam å har visat för andra några gånger... tycker det är väldigt kul, särskillt när nån ser på..

fast skulle vara spännande att testa att leka med leksak i cam sammtidigt som någon annan också leker och visar i cam...

finns det kanske nån som skulle vilja prova det??

hör av er till mig isf

kram på er
 

David

Ny medlem
Kön
Man
Klart! Det finns nog många singel killar som har leksaker hemma.
Garanterat fler än vad som erkänner det :)

Puss och Knull, Lilla Hjärtegull!
 

L

Ny medlem
Kön
Man
Jag köpte mig en lösvagina för inte så länge sen den funkar faktiskt fast det är ju inte som riktig, provade även an barbara men det rekomenderar jag inte

ha det
 

fittälskaren666

Ny medlem
Kön
Man
haha hade en barbara när jag var runt 15

Den slutade sina dagar i en gasexplosion(hade fyllt den med acetylen+tjärstubin) en nyårsafton 91 tror jag det var

hallå alla brudar
 

phman006

Ny medlem
Kön
Man
Jag har flera dockor som jag använder då och då. Gillar att klä dessa i sexiga underkläder och skor. Kul med lite varianter ibland.
 

gizzmo

Medlem
Kön
Man
Originally posted by Anna

Vi vet ju alla att de flesta tjejer eller par har någon form av dildo/stav mm hemma i lådan , men hur är det med singelkillarna igentligen, har ni någon leksak välgömd där hemma? :oops:

Puss i Ljumsken ;D

japp testat både lösvagina och anal kulor. Vaginan var väll sådär men jag kan varmt rekomendera kulorna.
 

Lolliboy

Medlem
Kön
Man
När jag läser vad ni skriver känner jag mig otroligt pervers alltså..
Jag har fler leksaker hemma än någon annan jag känner :)
Man måste ju testa...liksom!

---
Ärlig, nyfiken, fantasifull, drömmare, lättsnackad.. :)
 

pitesnubbe

Ny medlem
Kön
Man
själv har jag en grejj som får mig att få ORGASM...-inte att förväxlas med utlösning...-kan va skönt nu när man e singel....

alltid kul med lite killekill
 
Kön
Man
Jag har mest haft uppblåsbara dockor. Båda filmat mig med dom och visat upp mig via webcam.
Även en och annan realistisk vagina har det blivit genom åren.

Docka med sexiga underkläder klart bäst.
 

Mr XXX

Medlem
Kön
Man
Först blev jag lite förvånad att killar oxå har egna leksaker, har aldrig själv funderat över detta, men jag tror att de som är på denna sida kanske har ett större intresse att testa lite olika saker än vad genomsnitts killen egentligen gör..
 

Wankie

Aktiv medlem
Kön
Man
arför är du förvånad att kilar har leksaker. I mitt fall har jag varit mycket ute och rest hotell osv då kan min lilla vagina vara ba att ha:):p
Originally posted by Mr XXX

Först blev jag lite förvånad att killar oxå har egna leksaker, har aldrig själv funderat över detta, men jag tror att de som är på denna sida kanske har ett större intresse att testa lite olika saker än vad genomsnitts killen egentligen gör..

Kåt runkare
 
Toppen