Leksaker

höken34

Ny medlem
Kön
Man
E lite pinsamt att berätta att man har en lös fitta i nattduksbordet som jag använt ofta då jag var singel,och gärna analkulor i stjärten då och då,ibland får min partner knulla mig i stjärten med de.
 

Fotografen

Ny medlem
Kön
Man
Jo, visst har jag leksaker... rätt många faktiskt! :oops:

Har faktiskt inte så mycket erfarenhet med nån tjej... Så jag har utforskat på egen hand. ;)

Listan på mina leksaker
------------------------

Lös vagina - Inte så bra... funderar på en ny skönare. (Ganska lite använd.)

Vibrerande ägg - Rätt mysigt i baken..

En liten stav med vibrator och mjukt överdrag - Är ok.. krångligt att ta av och på överdraget.. men utan går ju oxå.

Lång och smal mjuk gelly stav med vibrator - Har bara använt den typ två ggr... skönt med vibrationer.

En mjuk anal plugg - Enkel att använda och väldigt skönt medans man sitter vid datorn t.ex.

Anal plugg med roterande kulor och sug fäste - Vädligt skön att rida.. får underbara orgasmer, gärna en porrfilm då oxå.

Anal kulor på stav (gjuten i ett stycke) - Väldigt skön.. härligt att dra ut när man kommer. Mysig att stoppa in och röra lite på oxå.

Hård stav i glas (Crystal Fantasy) - En favorit... underbar i baken! Ser ju läcker ut oxå.. för webcam lek kanske...

------------------------

Tror det var alla... :oops: va många det blev. :oops: Och visst jag njuter maximalt av att ha nåt i baken. Härligt att runka samtidigt, en porr film är ju inte fel att kolla på då. Gillar lesbiskt och att se tjejer onanera.

Lite konsig e man väl... hoppas bara hitta nån tjej som gillar leksaker oxå. Fast de e klart... de kan va riktigt underbart utan leksaker också. :D
 

Mr_X_fantasi

Ny medlem
Kön
Man
jag fick en barbara iform av ett får när jag fyllde 17 av mina kompisar! Dem tyckte det va skitkul o frågar ofta om jag har provat det...jag svarar förstås nej men självklart har jag provat :) annorlunda :D
 

Krister

Medlem
Kön
Man
Jag var med och köpte en uppblåsbar docka en g¨ng till en kompis som fyllde 20. Oj vad han tycket det var pinsamt när han öppnade paketet inför alla kompisar och såg vad det innehöll.

Har bara testat en lösfitta och visst annorlunda men inte alls bra. Bortkastade pengar. Förvisso var den billig men ändå.
 
Toppen