Lelo Hugo

tjommen

Välbekant medlem
Ålder
43
Kön
Man
Beställde en sådan idag. Fullständigt älskar analstimulans.
Var ute efter en stimulator som man kan använda i bilen när man är lite extra kåt, den bör ha en batteritid på minst en timme och gå att ladda i bilen. Sen är det ju inte fel om den har en extra kraftig vibrator.
Jag har en Lelo Loki sedan tidigare och vet vilken bra kvalitet det är på Lelos prylar så detta kändes som ett säkert kort.
Nu återstår bara en låååång väntan tills nästa vecka då jag kan prova den och lämna ett utlåtande.

Länk: https://www.joyland.se/produkt/LELO-Hugo-svart
 

tjommen

Välbekant medlem
Ålder
43
Kön
Man
Här kommer en recension, om än lite sen.

Som de flesta som stött på Lelo’s leksaker tidigare vet så snackar vi kvalitet. Så är det med denna också. Den är lagom stor att föra in för en som brukar njuta av anal stimulans. Vibratorn är något av det kraftigaste jag upplevt, och då har jag även en Lelo Loke som är otroligt skön.
När jag använde den på väg hem från jobbet så satt jag och njöt bakom ratten hela vägen hem. Ingen trafikfara, men gud va skönt det var. Enda minuset är att den känns lite kort för att nå hela vägen över min prostata. Men otroligt skön ändå. Jag njöt hela vägen hem, försatsen bokstavligen rann ur kuken hela tiden, men jag kom aldrig av den. Däremot, när jag kommit hem så räckte det att tjejen klämde lite på min bula så sprutade jag i hennes hand och det blev hon imponerad av. Jag ger vibratorn 5/5, men eftersom den var lite kort så drar det ner betyget något. Men den kommer definitivt användas många gånger!
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Här kommer en recension, om än lite sen.

Som de flesta som stött på Lelo’s leksaker tidigare vet så snackar vi kvalitet. Så är det med denna också. Den är lagom stor att föra in för en som brukar njuta av anal stimulans. Vibratorn är något av det kraftigaste jag upplevt, och då har jag även en Lelo Loke som är otroligt skön.
När jag använde den på väg hem från jobbet så satt jag och njöt bakom ratten hela vägen hem. Ingen trafikfara, men gud va skönt det var. Enda minuset är att den känns lite kort för att nå hela vägen över min prostata. Men otroligt skön ändå. Jag njöt hela vägen hem, försatsen bokstavligen rann ur kuken hela tiden, men jag kom aldrig av den. Däremot, när jag kommit hem så räckte det att tjejen klämde lite på min bula så sprutade jag i hennes hand och det blev hon imponerad av. Jag ger vibratorn 5/5, men eftersom den var lite kort så drar det ner betyget något. Men den kommer definitivt användas många gånger!

Det där med att de är för korta kan jag också uppleva, därav jag föredrar dildos som du kan kontrollera lite mer. Oavsett lät det otroligt skönt att kunna köra handsfree så där :D
 
Toppen