Lillasysters trosor

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Detta hände när jag var i tonåren under 80-talet. Jag Johan var sexton år detta hände min storasyster Mia var artonår och min lillasyster Charlotte kallade Lotta vad fjortonår. Jag hade runkat rätt länge började väl i tioårsåldern.

Hade de senaste året upptäckt att om jag luktade på Mia trosor samtidigt som jag runkade kom jag snabbare och orgasmen var starkare och jag sprutade mer. Jag stod och runkade och lukta var jag trodde var Mias trosor när dörren öppnades hade glömt att låsa. Vad i helvete gör du Johan. Visste vad jag skulle säga hade ett jättestånd och trosor i andra handen. Tyckte det var lika bra att erkänna jo jag gillar att lukta på dina trosor.
Jaså du gillar lukten av fitta mammas trosor också. Nej där drog jag gränsen.

Men de trosorna är inte mina det är Lottas.
Nu blev jag lite chokad onanerade också Lotta så hennes trosor blev blöta.
Jag visade Lotta hur man skulle göra men hon visste redan. Lotta kommer att få veta men om du slutar så berättar jag inte för mamma.

Lotta kom till mig två dagar senare trodde hon skulle skälla ut mig men nej, hon rodnade och sa när Mia sagt var du gjort blev jag inte arg men kåt.
Lotta tog av sig kjolen hon hade på sig de trosorna jag hade lukta på dagarna innan,
Mamma har tvätt dem men jag har varit kåt nästan hela dagen så nu är de våta igen.
Lotta lade sig på rygg drog trosan år sidan nå vad gillar du min fitta.

Jag hade fått ett kraftigt stånd utan att jag ville det var min lillasyster. Jag ser på dina byxor att du gillar det. Du vill nog knulla det vill jag också men jag är för ung också är din syster det är förbudet. Sen har jag haft mens i över ett år och du sprutar jag kan bli gravid kan bli missbildat barn eftersom vi är syskon. Men vi kanske kan ha lite roligt iallafall. Hon lämnade nu sitt rum helt naken kom strax tillbaks, jag brukar använda skaftet på min hårborste men vi kan låna Mias dildo.

Hon tog på sig trosorna igen drog i grenen visade sin fitta knulla mig med dildo kör in den i din lillasyster. Jag började köra den in och ut snabbare Johan jag är nära Lotta smekte själv sin klitta, hon gick upp i brygga pep till och föll ihop och andades ut. Det vad skönt Johan men jag är fortfarande kåt.
Nu tog gav hon mig sina trosor de här kan du ha att lukta på.

Vi slutar för idag jag tänkte fortsätta själv och du har ju fått mina blöta trosor.
Jag tänkte att när jag blivit lite äldre över femton kanske vi kan ha oralsex testa en 69a
jag tror inte det är olagligt men jag vet inte.
Jag såg nu på Lotta hon hade större bröst än sin storasyster Lotta så vad jag tittade på gillar du mina tuttar det är större än Mias men inte lika stora som mammas.
Det är underbara sade jag och din fitta är den vackraste jag sett. Det var sant även om jag inte hade så mycket arg jämföra med.

När jag och lillasyster Lotta har oralsex får jag återkomma med.
 
Toppen