Lite fetisch kanske..

G

Guest

Gäst
Jag tänder på en tjej som tar för sej och vet vad hon vill!!
Och rumpor...en tjej som står framåtlutat i string och man står
bakom och ser hennes stjärt och musens linjer genom trosorna! MUMS!
Får man sen dra stringen åt sidan och in med tungan så
är ju dagen räddad, eller va sejjer ni killar :D
 

kungbore

Ny medlem
Kön
Man
Jag kan inte annat än hålla med senaste...eh.."talare" (?). Kvinnors rumpor...MUMS!!! Det är så man sprutar bara vid blotta åsynen. Man vill bara dit o klämma och pilla ;)
 

wanker

Ny medlem
Kön
Man
Jag håller med holahopp..ett tjej som är barfota. Det är helt underbart att se..fantisera om, runka till...men som sagt barfota ska det vara.[:eek:)]
 

kungbore

Ny medlem
Kön
Man
För ett tag sen när jag satt och runkade såg jag ett par stå och röka i ett fönster i huset mitt emot. De kan inte ha sett hela mig där jag satt med kuken i hand men om de kollade så skulle de ganska lätt ha listat ut vad jag pysslade med. Blotta tanken på att de förstod vad jag höll på med gjorde mig otroligt upphetsad. Det här med titta och tittas på har ju diskuterats en del.

/KB
 

lina

Medlem
Kön
Kvinna
Snygga, vältränade, solbrända killar........i vitt. Phuuu.
Vit, lite åtsittande t-shirt och vita "boxer". Mmmmm......borde finnas massor av sådana....överallt, var är ni?;)........och så lite wet:oops:

Lina
 

MrJustinCase

Medlem
Kön
Man
Du menar killar i vit brynja som lyft en kagge eller två? :cool:

Originally posted by lina

Snygga, vältränade, solbrända killar........i vitt. Phuuu.
Vit, lite åtsittande t-shirt och vita "boxer". Mmmmm......borde finnas massor av sådana....överallt, var är ni?;)........och så lite wet:oops:

Lina

[purple]Slicka... javisst, när, hur och framförallt... hur länge får jag hålla på? ;)[/purple][/size=1]
 

Lolliboy

Medlem
Kön
Man
Originally posted by holahopp

Tänkte bara höra om någon annan gillar detta.
Jag tänder otroligt mycket på fötter, dock bara tjejfötter. Gillar även vita lite halvt genomskinliga strumpor och högklackat och sådär. Någon annan som känner igen sig?

Ja....:oops:

---
Ärlig, nyfiken, fantasifull, drömmare, lättsnackad.. :)
 

trosmannen

Välbekant medlem
Kön
Man
Tänder på tjej fötter i nylonstrumpor,eller vita tunna bommulsstrumpor.
Brukar kolla in fotjobs bilder kanon läckert!!

Anders
 

Faunen

Ny medlem
Kön
Man
Svettvåta kroppar, ångande efter ansträngning, sex, sol, spinning – vad som helst…

Läs det här inlägget:

And while we're on the subject of sweltering heat answer me this: why is it that sweat is sexy? I mean, so often when we're sweaty it's a sign of discomfort. Where does the sultry attractiveness of this bodily fluid enter into being? Is it because we get sweaty when we have sex and therefore associate it? Is it just because sweat implies activity and we know if someone’s sweaty they’ve been up to something? Is it the slippery factor? Is it the salty, briny flavor when I can’t help touching my tongue to the back of my arm? Is it the way a body glistens? So many subtleties of sexuality intrigue me. Call after call, kink after kink, sweat seems to be universally hot (no pun intended). When I set a scene during a fantasy, sweat is a fundamental element for my callers and myself. Adding the detail of the way sweat drips down the small of my back to a fantasy and listening to the way a guy responds on the other end puts johns into the room with me. One of a million little details that do so much to make the whisper of fantasy feel real. When they say the devil’s in the details they ain’t just whistling Dixie. He’s in them, and he’s good.

Där har ni mej!

Tänder även på mej själv när jag svettas. Ända sen barnsben. Brukade försätta mej själv i "heta" situationer och sen bara släppte allt och jag bara njöt… Så tjejer – svettas mera!
 

Prinsalbert

Ny medlem
Kön
Man
Piercade bröstvårtor får mig lätt att få blodbrist i huvudet... Men det kanske inte räknas som fetisch direkt?;)
 

Flow242

Medlem
Ålder
47
Kön
Man
Beror på, för myspys älskar jag nacken, kindbenen och de två små groparna ovanför rumpan som dessvärre inte alla har.

Är jag bara djuriskt kåt så flyger jag nog bara på rumpan och låren direkt.
 

gizzmo

Medlem
Kön
Man
Jag går igång på rumpor. Älskar att ligga och knåda och kyssa skinkorna på min tjej efter ett tag kan jag inte hålla mig utan måste låta tungan vandra ner mot anus slicka runt lite och sedan vidare ner mot fittan hon brukar vara ordentligt blöt då sen tar jag henne bakifån.:cool:
 

Wankie

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag gillar när tjejerna är rakad har korsett, nylonstrumper och högklckade skor på sig. Det är helt topp:):p

Kåt runkare
 

rockenrollas

Medlem
Kön
Man
Herregud! Tjejtrosor är ju det underbaraste som finns!!! (kanske näst tjejen då....) så underbart spännande att runka/sniffa/leka med ett par använda stringtrosor!!!! får mitt hjärta att bulta o kuken att stå! Någon som känner igen sig?
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
tja, vad har jag inte för några fetischer, hmm, gillar inte??:)
skitigt å skit...
Gillar fräscha musar, håriga, renrakade, cameltoe...
Kvinnor alla kroppsdelar från ett snyggt mjukt hår, till rena söta tår.;)
Rumpor, midjor, magar, bröst, axlar, ryggar, e det snyggt

Lack, latex, höga stövlar, sååå dj..vla gööööött
Piercing å tatooeringar e snyggt i lagom mängd..
Bli avsugen av en tjej med stav i tungan...
Bondage, smisk, stearinljus, dildos, handbojor...
Det e bara inse att jag e en sjuk ful gubbe, med ett rejält hårt stånd...:p
Wet, det skulle jag vilja prova!!! men det händer inte, kvinnan i mitt liv tycker inte..

Men det som tänder mig mest...
BOMULL, helt sjukt men sant mjuka lätta bomullstrosor... eller ännu bättre mysträningstället
(FRÄSCHT inte söndertvätta å trist) mjuk tuuuunn bomull mot min hud, känna me händerna
på brösten, rumpan genom det tunna mjuka tyget...

ååå så gött!





Smisk! känslan som sitter i
 

murkla

Ny medlem
Kön
Man
JAG GILLAR HÅRIGA TJEJER. DET SKA VARA HÅRIGA BEN, ORAKAT KÖNSORGAN, GÄRAN HÅRIGA BRÖSTVÅRTOR. OCH ARMHÅLORNA SKA OCKSÅ VARA HÅRIGA. EN DEL DAMER HAR VISS SKÄGGVÄXT I ANSIKTET, TYCKER OM DET VÄLDIGT MYCKET.
 
Toppen