Ljuva (?) studentminnen....

ManMedSkägg

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Nyss fyllda 20 började jag på en folkhögskola i södra. Sverige. Det var alkoholförbud på internatet så festerna skedde diskret på rummen.
Efter ett bråk med dåvarande flickvän hamnade jag i sängen hos en annan tjej på internatet bredvid.
Vi hade skönt oskyddat sex i ett par timmar och jag kände att det var nog hög tid att återvända till flickvännen och vårt gemensamma rum.

Väl hemma igen möts jag av flickvännen som tömt en flaska vin och slängde sig om min hals med fyllekåta blanka ögon.
Efter ett par minuter pumpade jag för fullt igen.
Det mest upphetsande var att flickvännens mus fick blöta upp min
kuk som bara varit i kalsongerna sedan förra sexet..

Med facit i hand och ålderns klokhet är jag tacksam att jag inte gav min flickvän något som blivit svårt att förklara bort..
 

Cumbaths

Välbekant medlem
Nyss fyllda 20 började jag på en folkhögskola i södra. Sverige. Det var alkoholförbud på internatet så festerna skedde diskret på rummen.
Efter ett bråk med dåvarande flickvän hamnade jag i sängen hos en annan tjej på internatet bredvid.
Vi hade skönt oskyddat sex i ett par timmar och jag kände att det var nog hög tid att återvända till flickvännen och vårt gemensamma rum.

Väl hemma igen möts jag av flickvännen som tömt en flaska vin och slängde sig om min hals med fyllekåta blanka ögon.
Efter ett par minuter pumpade jag för fullt igen.
Det mest upphetsande var att flickvännens mus fick blöta upp min
kuk som bara varit i kalsongerna sedan förra sexet..

Med facit i hand och ålderns klokhet är jag tacksam att jag inte gav min flickvän något som blivit svårt att förklara bort..
Wow, från fitta till fitta! Vågat men ibland tar lusten överhanden!:)
 

Cumbaths

Välbekant medlem
En annan rolig (?) incident från min universitetstid , i mitten av 90-talet. Nu kan jag gapskratta åt det hela men när det begrav sig var jag helt tillintetgjord av skam. Jag hade precis kommit tillbaka från min veckovisa porrshopping från mitt favoritställe, en tobaksaffär på Kungsgatan som hade ett brett utbud av erotika/porr och där jag precis hade köpt Private 133 med den sexiga Demia Moore på framsidan samt Blue Climax 63 med den läckra Dominique Simone

Det var en vacker vårdag och även om jag verkligen borde ha återvänt hem så bestämde jag mig för att sätta mig på en bänk i en park nära plugget bara för att ta en snabb titt på mitt senaste inköp. Jag borde verkligen ha väntat. Jag kunde inte ha valt en sämre plats!

Jag var redan upphetsad och såg fram emot mig den kommande runkstunden. Jag tog bort plastfolien och bläddrade snabbt igenom sidorna men såg till att jag hade tidningarna i väskan som jag bar med mig - jag trodde att jag var försiktig! I BC-magasinet fick jag en glimt av en tjej i brudkläder som analknullades medan hon sög kuk....



…..såväl som Demia Moore i samma ögonblick som hennes älskare sköt sin laddning i hennes villiga muni Private numret. Jag kunde inte hålla tillbaka ett luststön och min penis blev snabbt väldigt styv och jag kände hur försatsen rann till. I samma ögonblick hörde jag en bekant röst "Jaså här sitter du och njuter av solskenet?" Jag tittade upp och såg min engelskalärare, en vänlig kvinna i femtioårsåldern som, leende kom gående mot mig där jag satt. Förvirrad stängde jag snabbt väskan och, idiot som jag var, reste jag på mig för att hälsa på henne, trots att min erektion tryckte ut mina jeans och måste ha varit fullt synlig!

Jag kommer aldrig att glömma hennes ansiktsuttryck när hon under en halv sekund stirrade ner på mitt ljumskområde där min upphetsade penis stod rätt upp och gjorde livet svårt för mig. Till hennes eviga förtjänst och min lättnad fortsatte hon som om ingenting hade hänt och vi småpratade i några minuter om någon uppgift och ett kommande seminarium, medan saker och ting lugnade ner sig "där nere". Jag måste dock ha låtit ganska distraherad och jag hoppades att hon inte hade sett innehållet i min väska även om hon måste ha gissat vad som fanns inuti. Att säga att jag skämdes är för svagt - tillintetgjord är mera passande! När vi skildes pekade hon plöstligt och sa: "Tillhör det där dig?". Vinden hade blåst upp påsen med tidningarna,som låg kvar på bänken, och ett av plastomslagen dansade nu runt på gräsmattan. Jag svarade förstås det enda som kom in i mitt huvud: "Nej jag tror inte det", log och gick min iväg. Ridå!

181223206_blue-climax-63-80.jpg


När jag kom hem gick det dock förvånansvärt lätt att runka bort den värsta ångesten - det blev bara extra intensivt!. Jag var så styv och även fast jag onanerade och stönade över Dominque mfl. så var det min lärares avskedsleende som hade fastnat. Jag fantiserade över att hon kunde befinna sig i mitt rum och se på medan jag runkade min kuk och se hu all den kladdiga sperman till sist pumpade ut ur mitt svullna ollon. Så man kan säga - slutet gott allting gott!
 
Last edited:

Cumbaths

Välbekant medlem
Mina föräldrars lantställe var platsen för många sköna runkstunder när man hade stället för sig själv och inte minst på somrarna då man kunde passa på att onanera utomhus Det kändes alltid så vågat att ge sig ut i skogen iförd bara shorts och t-shirt, där jag hade ett speciellt ställe, en glänta där jag kunde ägna mig ostört åt onani och spruta min säd rätt ut i naturen. Våra närmaste grannar var ett äldre par som bodde ett par kilometer ifrån vårt hus och det var i det närmaste riskfritt att ägna sig åt al fresco onani....dvs närmast riskfritt, en gång höll det på att ta en ända med förskräckelse!

Vid detta tillfälle befann jag mig i e nseriös Dolly Golden-period och hade en rejäl crush för detta blonda lilla franska knulluder och hade begivit mig ut till vanliga ställe med ett par nummer av Pirate och Foxy Lady där den underbara Dolly figurerade. Erektionen tryckte ut badshortsen rejält och jag kunde inte få av mig badshortsen fort nog och låta min upphetsade penis komma ut i friska luften.

Som så ofta hände när kåtheten helt tog över började jag tala halvhögt medan jag runkade och lustade efter Dolly: "Åh Dolly du gör mig så kåt! Det är så skönt att runka för dig! Du är så vacker! Jag vill knulla med dig!" och mera i den stilen Precis när jag kände att det var dags att komma så hörde jag plötsligt lite avlägsna röster och hundskall och runkandet fick ett tvärt slut då jag blixtsnabbt fick på mig shortsen igen. Det var såklart våra grannar som var ute på promenad tillsammans med deras vuxna dotter och hennes man och deras hund. Jag fick gömma tidningarna i snåren och sedan bara låtsas att jag också var ute på promenad då vi någon minut senare möttes på stigen. Jag var nästan, men bara nästan, säker på att dom inte hade hört mig stöna och flämta nyss. Vi hälsade glatt och jag var tvungen att låtsas som ingenting men var samtidigt så frustrerad över den uteblivna orgasmen. Jag fick återvända några timmar senare och hämta hem tidningarna och avsluta onanerandet i stugan istället.:LOL::LOL::LOL:
 
Last edited:

Cumbaths

Välbekant medlem
Åhhhh så härligt att läsa om dej i skogen. Synd det blev ett avbrutet runk men sen avslutade du ju skönt.
Haha, tack! Ja, det blev ett något abrupt slut på den sköna skogsrunken! Jag undvek det stället under en tid därefter. När man inte blev störd var det annars en helt utmärkt plats att onanera på. Jag har inte kvar samma längtan till att runka utomhus och har inte gjort på det på många år. Men när det begav sig var det roligt och inte så lite upphetsande att ”bli ett med naturen” på det sättet!

PS Hör är förresten setet med Dolly från Foxy Lady som jag nämnde ovan. Jag var väldigt förtjust i hennes dominanta stil och tyckte det var speciellt fint att få se Dolly bli analknullad och få sperma i ansiktet. Mmmm….vilken härlig tid det var! DS
 

VadstenaBi58

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag gick på en folkhögskola i Småland. En sen kväll låg jag i sängen och runkade när jag fick ett sms från en klasskamrat som bodde i huset mittemot. "Jag ser att det lyser... Vad gör du?"
Jag skickade tillbaka: "Runkar"
"Jag också", skrev han.
Då tog jag mod till mig och skrev: "Kom över så runkar vi tillsammans".
Han svarade inte och jag tänkte att han skiter i det...
Men bara några minuter senare knackar det försiktigt på dörren till mitt rum.
Jag går och öppnar.
Han kommer in och jag lägger mig i sängen och säger att han kan klä av sig och komma till mig.
Han är naken på ett ögonblick och har ståkuk. Han lägger sig hos mig och vi börjar kyssas och smeka och runka varandra.
Snart hamnar vi i en 69:a och suger varandra.
Han stannade kvar hela natten och vi runkade, sög och knullade varandra.
Vi fortsatte träffas hos varandra på nätterna och hade detta förhållande i nästan två år. Det avslutades när vi slutade skolan och han flyttade till Norge för jobb.
Det var en skön tid som jag tänker på ibland när jag runkar.
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Jag gick på en folkhögskola i Småland. En sen kväll låg jag i sängen och runkade när jag fick ett sms från en klasskamrat som bodde i huset mittemot. "Jag ser att det lyser... Vad gör du?"
Jag skickade tillbaka: "Runkar"
"Jag också", skrev han.
Då tog jag mod till mig och skrev: "Kom över så runkar vi tillsammans".
Han svarade inte och jag tänkte att han skiter i det...
Men bara några minuter senare knackar det försiktigt på dörren till mitt rum.
Jag går och öppnar.
Han kommer in och jag lägger mig i sängen och säger att han kan klä av sig och komma till mig.
Han är naken på ett ögonblick och har ståkuk. Han lägger sig hos mig och vi börjar kyssas och smeka och runka varandra.
Snart hamnar vi i en 69:a och suger varandra.
Han stannade kvar hela natten och vi runkade, sög och knullade varandra.
Vi fortsatte träffas hos varandra på nätterna och hade detta förhållande i nästan två år. Det avslutades när vi slutade skolan och han flyttade till Norge för jobb.
Det var en skön tid som jag tänker på ibland när jag runkar.

Sött minne
 
Toppen