Mää....

ManyaNovio

Välbekant medlem
Ibland så slår saker tillbaka.... Det vet nog alla här. Samvetet eller vad tusan man kan förklara det som. Man tröttnar lite på allvar det man gör och undrar vad man pysslar med.
Då gör man gärna saker lite impulsivt. Radera konton på ställen som detta tex. Nu tänker jag inte göra det här för vad skulle man skriva av sig då?

Så nu försvann mitt xxx reddit konto. Men mää några bilder jag lagt ut också. Inte värre än vad någon postat på sig själva här. Men de blev kvar där. Så nu är det så och man får kanske en tankeställare när man får bakslag nästa gång. Nu är jag ju nöjd med bilderna så det är väl bara å va glad å fortsätta sjunka ner i kaninhålet... Denna gången var det pga att jag smygde till mig en orgasm utan tillåtelse som det blev så här. Så därför försvann min nödnyckel till min kukbur. Pinsamt nog så fick min bästa vän den. Men han tog den med ett leende och ville försäkra sig om att den passade också..,

Så nu är jag inlåst all tid förutom på jobbet. Orgasm endast när frun är med och vill. Och en av orsakerna varför jag också vill vara inlåst. Kåtheten finns där hela tiden som en matta att gå på.

Gissar att det hänt de flesta att man fått känslomässiga krascher när orgasmen ebbat ut. För mig var det inte första gången. Men första där det blev kvar saker där ute.

Nog snackat för denna gång.

Sissy Manya
(den signaturen ångrar jag nog snart)
 
Toppen