Män som gillar publik?

Handshake

Ny medlem
Kön
Man
Gillar att vara naken eller med handduk/jockstraps, på Blue vision eller på Manhattan eller liknande. Kolla in porrfilm och andra besökare, Runkar gärna öppet, och gärna med andra nakna/lättklädda.
 
Last edited:

VadstenaBi58

Aktiv medlem
Kön
Man
Brukar resa till Thailand på vintern och där finns några trevliga ställen, där man kan bli avsugen vid bardisken, eller knulla i soffan bland alla andra besökare.
Första gången jag var på en blowjob bar var på Pumpstation i Pattaya. Det stället är borta sedan länge, men nya har poppat upp.
 

Martin svensson

Välbekant medlem
Kön
Man
Någon här inne som njuter av att ha åskådare vid sex eller onani eller bara nakenhet? Hur får ni isåfall utlopp för det?
Jag gissar på att många hänger på klubbar eller vid regelrätta cruisingställen men hur gör ni i vardagen, till exempel i omklädningsrum eller på bussen/bilen?
Mm extra skönt att onanera i omklädningsrumm. Får sköna sprut då.
 

Kåtoskön

Aktiv medlem
Ålder
54
Kön
Man
Någon här inne som njuter av att ha åskådare vid sex eller onani eller bara nakenhet? Hur får ni isåfall utlopp för det?
Jag gissar på att många hänger på klubbar eller vid regelrätta cruisingställen men hur gör ni i vardagen, till exempel i omklädningsrum eller på bussen/bilen?
Gillar cam och telesprutar gärna när någon lyssnar, runkade en gång med en kompis i samma rum, första runken var det lite pinsamt men andra gången var det väldigt upphetsande. Skulle vilja uppleva det igen
 

voysthlm

Ny medlem
Kön
Man
Gillar cam och telesprutar gärna när någon lyssnar, runkade en gång med en kompis i samma rum, första runken var det lite pinsamt men andra gången var det väldigt upphetsande. Skulle vilja uppleva det igen
Hett! Precis så det ska vara, inte så komplicerat och uppstyrt. Kåt stämning, inte så mycket snack och godkännande blickar. Skulle vilja råka hamna mitt emot dig på ett tåg, i omklädningsrummet eller liknande.
 

Regero

Välbekant medlem
Ålder
47
Kön
Man
Gillar när andra tittar när jag runkar, kör mestadels cam, irl är ju några snäpp bättre, men är ju tyvärr inte så vanligt, då gånger det hänt i irl har ju varit fantastiskt. Händer några gånger på sommaren på nakenbad. Runkar ju även ofta på gym och simhall, dock så är det ju inte så öppet så folk ser, men skönt att stå jämte någon och runka och de inte anar något.
 
Toppen