Måste få säga detta!

Trosgalen

Aktiv medlem
Kön
Man
Vill på det här sättet tacka de som lägger ner sin tid och energi på att skapa det här verktyget för oss onnanister!
Jag har fått så mycket positivt ut av "onna" under de år jag varit med, träffat underbara mäniskor (och mindre underbara men det hör till) knutit kontakter som blivit en vänskap även utanför "Onna" så jag har mycket att vara tacksam för!
Ser att det hackas en del på de som sköter det här forumet men antar att det är som på många andra ställen, att det görs av någon eldskäl på dennes "fritid" och då tycker jag att han (eller hon) ska ha all heder för det!
Ingen av oss betalar ett öre för att ha den här oasen att träffas i och umgås med likasinnade i, så låt oss vara tacksamma för det och också visa vår tacksamhet så de som sköter forumet förstår att vi uppskattar deras jobb!
Och så hoppas jag att vi har många härliga år av ihärdigt onanerande framför oss i goda vänners lag!;)
Tack! /TG
 

Jagekat

Ny medlem
Kön
Man
Håller med författaren till detta ämnet.

Tack för att ni ställer upp o sköter om detta forum.
 

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
Oj - ja naturligtvis instämmer jag i elogen till skaparna och mod på onanera - stort TACK!!!:D
 

fat_boy

Medlem
Kön
Man
Har testat och vara medlem på andra liknade sajter, men ingen
sajt har sån mysig stämmning som onanera.se :)
 

Bluesman

Medlem
Ålder
57
Kön
Man
:):):)

Jag håller med dig trosgalen till 100%.
Onanera är mitt "hem", trivs så bra här, totalt beroende av den sköna blandningen av mäniskor och de totalt olika trådarna.
För evigt trogen,
Bluesman

:):):)
 

Trosgalen

Aktiv medlem
Kön
Man
:):):)

Jag håller med dig trosgalen till 100%.
Onanera är mitt "hem", trivs så bra här, totalt beroende av den sköna blandningen av mäniskor och de totalt olika trådarna.
För evigt trogen,
Bluesman

:):):)
---------------------
Härligt att se att vi är så många som är här och som har glädje av det med!
Ja jag hoppas verkligen vi får fortsätta att njuta av varandra och forumet lång tid framöver!
 

Pumps-Lover

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Det var ett ord i rättan tid. Så bra sagt Trosgalen, kunde aldrig ha uttryckt mig lika bra, men jag känner likadant.

All heder åt er som sitter där ute och ordnar till det så bra åt oss onanifantaster
 

reptilen

Välbekant medlem
Kön
Man
Helt riktigt!

Jag gör Vågen för alla som gör onna till en så mysig hörna av Nätet

/r :cool:
 
Toppen