Makaroner i termos

Sexxxy

Medlem
Kön
Man
Någon som har testat den gamle klassikern makaroner i en termos eller dylikt och i så fall beskriva om det funkade och hur det kändes :cool:
 

Sexxxy

Medlem
Kön
Man
hehe, finns massa trådar om det på internet, men jag hittar ingen där någon som själv har testat det beskriver om det funkar.. :)
 

detejag

Ny medlem
Ålder
32
Kön
Man
Jag har faktiskt testat det någon gång. Riktigt skön känsla i början, men sen blir makaronerna till tryckta och känslan avtar mer och mer ju längre man kör. Sen så blir det lätt att makaronerna skvätter ur också. Men absolut värt att testas!:D
 

Trosgalen

Aktiv medlem
Kön
Man
Har testat några gånger men fick så ont i kuken av det, sen var det någon som berättade att man ska koka makaronerna först...
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Nu finns det ju så många olika sorters pasta. Testa penne? Fjärillsmakaroner? Spagetti? Kanske blir som en poor mans fleshlight med olika texturer :p
 

PerGbg

Välbekant medlem
Kön
Man
Jojo de skulle man testa som tonåring , fanns ju inte internet då utsn hade hört om det med kompis , allt gick bra med o koka svalna o blanda med olja o fylla termos , men helt ärligt hade de termosar vi hade hemma för liten öppning . Fanns garanterat med större , men sådan hade ej mina föräldrar hemma, Haha, så fick aldrig känna på det
 
Toppen