Massage

Janne99

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag hajade till när hon kom in genom dörren. Hon var snygg och fint klädd i en fräkt med halvkortkjol och en tunn vit blus.
"Hej. Jag hade beställt tid för massage", sa hon och log.
"Du kan gå in och ta av dig i det lilla omklädningsrummet här intill och lägg dig på britsen med en handduk över dig. Jag ska gå och hämta olja".
När jag kom in igen hade hon lagt sig på mage med en handdduk kring underlivet. I övrigt var hon naken. Jag anade ett par rätt stora fasta röst som hon tryckte mot britsen.
Jag började massera hennes nacka, axlar och rygg. Jag gick över till fötterna och benen. När mina händer gick lite högre upp till handdukens nedredel frågade jag: "Känns det bra?"
"Ja det känns mycket bra", svarade hon.
Jag tog mod till mig, det fick bära aller brista. "Vill du att jag tar bort handduken och går vidare med massagen?"
Hon tvekade några sekunder innan hon svarade "Ja, gärna".
Jag kände hur jag började hårdna under shortsen när jag tog bort handduken. Jag masserade hennes lår och skinkor. Hon stönade lätt och särade lite på sina ben. Jag gled ner med fingrarna och smekte hennes ansade fitta. Smekte klittanoch pullade lite med ett finger. Jag ställde mig vid sidan av bristen och kände hennes hand över min bula.
Jag tog av mig shortsen och kände hur hon runkade mig och slickade mitt ollon medan jag fortsatte smeka hennes fitta. Hon sög in en bit av min kuk i sin mun.
Plötsligt reste hon sig på alla fyra och svankade. Jag lät min tunga dansa över hennes klitta medan jag fingerpullade henne medan hon runkade min hårda kuk.
Jag visste vad hon ville. Det var en lång och stor brist så jag hoppade upp och ställde mig på knä bekom henne. Jag smekte hennes klitta med mitt stora ollon innan jag sakta trängde in. Var stilla ett tag i henne innan jag började stöta. Jag sträckta fram mina arbar så att jag kunde smeka hennes bröst när jag knullade henne. Stötarna blev allt intensivare, hennes fittmuskler kramade min kuk. Plötsligt kände jag hur hon krampade och stönade högt av njutning när orgasmen kom inrullande. Det blev för mycket och jag exploderade i henne och pumpade ut min sperma i ett vrål.
Vi sjönk ihop på britsen.
"Tack för den underbara massagen. Jag kommer gärna tillbaka".
 
Toppen