medveten blottning

muffan

Ny medlem
Kön
Man
har ni ngn gång varit med om att en tjej(eller kille)medvetet blottat sina bröst, fitta, elr kuk för er ngn gång. det har hänt mig en gång, jag var på ett badhus, och en tjej i 15-16 års åldern åkte ner i en rushkana. när hon kom ner i vattnet så slog vattnet undan bikinin så ett av hennes bröst(förövrigt mycket snygga) tittade fram. hon märkte först inget men när hon såg att jag stirrade på henne så insåg hon det. och hon drog inte ner bikinin igen, utan lät den vara sådär i ca 4 sek till, sen kollade hon bara erotiskt på mig och försvann [:p] mm

Onanera är gött
 

Cazzo

Medlem
Kön
Man
jo många gånger Särskilt på badhus. En gån kom ja på en ung kille typ 15 stå med stånd i en dusch han vände sig ej om utan tog tag i kuken och visa upp den.
han gick in i bastun, jag följde efter .... Väl därinne runka vi båda två tills vi spruta. Mycket häftigt och spännande.
 

wart

Ny medlem
Kön
Man
har faktist aldrig hänt med folk jag inte känner. Men jag brukar ibland köra klädpoker på fyllan med kompisarna, även många tjejer, så badar vi ofta näck och när vi är ute på fyllan så brukar vi streaka (springa nakna). Mycket trevligt
 

mgk

Medlem
Kön
Man
Jag tycker det händer rätt så ofta. Iofs är frågan om det är blottning eller bara att man är oblyg och byter om/duschar/bastar/badar tillsammans...
Trevligt är det i alla fall med könsmixade aktiviteter. :D
 

Janne99

Välbekant medlem
Kön
Man
Har väl bara varit med om killar som inte gjort något som helst försök att dölja sin nakenhet i omklädningsrum. Killar som är medvetna om att de har en fin kropp och kanske är välutrustade. Andra är mer blyga och döljer sig med handdukar och tar av och på kallingar snabbt.
 

anagram

Medlem
Kön
Man
Jag är själv en sån kille som medvetet blottar sig, runkade i ett duschrum i somras och när jag kommit lät jag inte ståndet gå ner helt utan gick ut i omklädningsrummet, som var mixat herrar och damer, men könet helt synligt, fick några blickar. En man och hans fru hade hört att jag stönade i duschen och frågade om det var skönt att duscha. :)

När man duschade i gympan efter plugget var jag inte heller den som skylde kuken. Gillar nog att visa upp det jag har. :)
 
D

Deleted member 66922

Gäst
Sitter och bläddrar i lite gamla trådar för att se vad alla onanister skrev om förr i tiden. ;) Tänkte att det kunde vara kul att fortsätta på vissa av dem istället för att starta nya trådar om ämnen där det kanske redan skrivits en del mysiga saker. :)

Min historia då:
Vet inte om detta var en medveten eller omedveten blottning, men när jag var och handlade på ett varuhus för ett tag sedan så hände en ganska sjuk sak. I ett hörn på golvet hade en fjortisbrud lagt sig framför sin mamma och syster (sånt som jag antar fjortisar gör eftersom de allmänt är irriterande varelser), medan hon pratade med dem. Hon var väl mellan 13-14 år gammal skulle jag gissa på. Det sjuka var att hon hade på sig jättekorta och tajta shorts (dömer ingen, men kan inte direkt säga att det där var den lämpligaste klädseln på ett barn), och när hon låg där på golvet så hade hon särat på benen. Det fick som resultat att halva hennes kön blev helt synligt. Jag blev helt paff när jag gick förbi dem, och tänkte att hennes mamma antingen var blind, eller bara inte brydde sig om situationen. Och fjortisen verkade heller inte så brydd över (eller kanske själv inte märkte) att halva hennes kön var synligt. Ville gå fram och säga till dem eftersom risken fanns att något pervo skulle ta tillfället i akt och börja fota eller filma henne i smyg, men ville inte själv framstå som det pervot och att de skulle tro att jag stått där och stirrat på henne en stund (vilket jag inte gjorde då jag bara passerade dem i all hast). Hursom var det jävligt konstigt alltihopa... :/
 

Nakenälskare

Aktiv medlem
Kön
Man
På sommaren så brukar jag ha ett par sport shorts som är slitsade för god rörlighet, dom har jag tagit bort inner byxan på så att kuken & pungen hänger fritt. Det är en härlig känsla av frihet, känns som om man är naken. Om man går så syns det hur kuken rör sig under tyget, kommer det en stark vindpust kan det hända att tyget fladdrar upp så kuken syns. Om man sitter ned så kan ollonet oftast ses om någon sitter mitt emot. Häftigast är dock att cykla med dom och känna hur kuken rör sig mot tyget, rätt som det är kanske man inte känner friktionen längre, då har kuken trillat ut och ollonet är fullt synligt, ibland mer. brukar inte ta fram den medvetet utan låter slumpen avgöra, skön känsla att inte ha kontroll och att det kan hända när som helst. Förra sommaren så hade kuken trillat ut utan att jag märkte det och jag hade cyklat förbi många människor, jag såg att dom tittade på mig men det var först senare jag upptäckte varför. En väldigt blåsig dag hände det flera gånger att tyget blåste upp så mycket att allt syntes, hela pungen och kuken, då var det flera som såg allt, det är en skön känsla och samtidigt så ser det ut som en olyckshändelse.

på min websida: https://www.imagevenue.com/GAV5C6 visar bild 30, 31 & 32 mig i mina shorts.
 

Cujo12

Välbekant medlem
Ålder
51
Kön
Man
På sommaren så brukar jag ha ett par sport shorts som är slitsade för god rörlighet, dom har jag tagit bort inner byxan på så att kuken & pungen hänger fritt. Det är en härlig känsla av frihet, känns som om man är naken. Om man går så syns det hur kuken rör sig under tyget, kommer det en stark vindpust kan det hända att tyget fladdrar upp så kuken syns. Om man sitter ned så kan ollonet oftast ses om någon sitter mitt emot. Häftigast är dock att cykla med dom och känna hur kuken rör sig mot tyget, rätt som det är kanske man inte känner friktionen längre, då har kuken trillat ut och ollonet är fullt synligt, ibland mer. brukar inte ta fram den medvetet utan låter slumpen avgöra, skön känsla att inte ha kontroll och att det kan hända när som helst. Förra sommaren så hade kuken trillat ut utan att jag märkte det och jag hade cyklat förbi många människor, jag såg att dom tittade på mig men det var först senare jag upptäckte varför. En väldigt blåsig dag hände det flera gånger att tyget blåste upp så mycket att allt syntes, hela pungen och kuken, då var det flera som såg allt, det är en skön känsla och samtidigt så ser det ut som en olyckshändelse.

på min websida: https://www.imagevenue.com/GAV5C6 visar bild 30, 31 & 32 mig i mina shorts.
Bild 63 va ju riktigt fin och härlig
 
Toppen