Mest anonyma runkbion i Stockholm?

Status
Stängd för vidare inlägg.
D

Deleted member 66922

Gäst
Hej, alla onanister!

Har ett litet problem:

Det är så att jag under flera år känt mig mer och mer intresserad av icke-omskurna kukar. Förmodligen har det något att göra med att jag själv blev omskuren som bebis, och därför aldrig känt på förhud. Jag skulle klassa mig som hetero i övrigt, så har aldrig kommit i kontakt med andra män på ett sexuellt plan.

På sistone har jag dock börjat känna att det här mer och mer blivit ett problem emellanåt, och att jag periodvis i timmar inte kan sluta tänka på hur det skulle kännas att röra/runka en icke-omskuren kuk. Det är svårt att fokusera på olika arbetsuppgifter då, och det är just det som irriterar mig. Jag drar mig från att vilja boka ett möte med någon på en sexkontaktsida, eftersom risken att stöta på den människan igen senare (eller att det visar sig att människan är en stalker) ändå existerar, även om risken är liten.

Jag har länge haft planen på att fråga en bra vän om han skulle kunna erbjuda mig sin kuk för lite "inspektion". Han och jag har en ganska nära relation och är väldigt öppna med varandra sexuellt, men jag har ändå en känsla av att han skulle ta illa upp och är därför rädd för att fråga. Jag är också rädd att vi faktiskt ska genomföra akten, men att han senare skulle (råka) berätta det för någon och att det isf skulle riskera att sabba mitt förhållande med honom samt en del andra vänskapsrelationer.

Jag undrar därför om det inte är klokast att trots allt försöka få till ett runk med en främling ändå? Dels för att inte riskera ovanstående, men också för att jag då vet att motparten faktiskt skulle njuta av det lika mycket som jag (eller jag hoppas iaf att jag skulle tycka att det var lika kul i verkligheten som det varit i alla mina fantasier!).

Min första fråga är därför: Ni andra som varit i samma situation (för efter att ha läst runt på forumet i flera år vet jag att det är många därute som delar mitt dilemma) men till slut fått tag på en kuk - hur gjorde ni?

Och för det andra: Eftersom jag inte vill boka ett direkt möte med någon ser jag ett anonymt glory hole-runk (eller liknande) som mitt kanske enda alternativ. Jag tänker att jag kanske sent någon kväll, när suget blivit för stort, kan besöka en porrbio och hoppas på att det finns någon där inne som jag kan passa på att runka av. Så ni som besökt lite biografer i Stockholmsområdet, vilken/vilka skulle ni säga erbjuder de mest anonyma alternativen? Där man i princip kan gå in på ett rum direkt, få en kuk genom ett hål, runka av den, och sen gå därifrån?

Kan tillägga att det av någon anledning oftast är äldre kukar som lockar mig, alltså kukar på män som är ca 55-60+. Storleken spelar ingen som helst roll, så länge kuken har förhud! Så ni i den kategorin som brukar besöka biograferna får gärna skriva lite extra, så kanske det någon kväll blir just din kuk som får uppfylla min fantasi! ;)
 

Slät&omskuren

Aktiv medlem
Ålder
64
Kön
Man
Jag tror att du kan gå till vilket som helst ställe i Stockholm, det finns fem. Ingen vill visa sin identitet, heller vill ingen bli outad av ngn annan. Sen gäller att vill man att det ska hända nåt, så får man ju visa det. Du ska inte vara orolig för att bli outad, eftersom alla löper samma risk. Vad du har för läggning är i sammanhanget helt ointressant.
 
D

Deleted member 66922

Gäst
Tack för svaret!

Jo, blir ju lätt att man glömmer bort att de flesta som är där förmodligen sitter i samma sits. Har nog själv svårt att släppa den allmänna bilden man har av folk på sexklubbar: att det ska vara skumma typer som inte har något annat att göra, utan sitter där och runkar hela dagarna varje dag, och att de kanske är lite socialt handikappade och skulle råka säga typ "Tack för runksällskapet senast!" på tunnelbanan om de fick syn på en, haha! :D Vore ju en mardröm!! :D

Men som du skriver är nog de flesta helt vanliga människor, som bara är där för att ha kul och göra det de tänder på helt enkelt, vilket råkar vara att runka själva, med någon annan, eller i grupp. :)
 

Bokudden

Aktiv medlem
Kön
Man
Var finns fina grupprunkställen i Sthlm ? Forsgrenska och The Basement är stängda vart tar man vägen?
 

Slät&omskuren

Aktiv medlem
Ålder
64
Kön
Man
Forsgrénska är inte ett bra runkställe ens när de har öppet. Om Basement har stängt, återstår US Video, Manhattan, Blue Vision och Texas.
 

Slät&omskuren

Aktiv medlem
Ålder
64
Kön
Man
Lite efterforskningar gav, att Basement gick i KK i början på juni, så det är väldigt stängt. Återstår gör alltså de fyra ställena ovan.
 

19cmKUK

Välbekant medlem
Ålder
52
Kön
Man
Det ser oftast väldigt stäng ut på dessa ställen , vart går man in ? Finns det bilder? Skall till Stockholm inom kort och söker någon att gå med till dyliga ställen. Skulle även tänka mig att se någon film hemma hos någon. ( vill bli runkad och sugen)
 

Slät&omskuren

Aktiv medlem
Ålder
64
Kön
Man
Texas Stockholm har Facebooksida, och hemsida, men de är klubb för bögar och bisexuella, US Video är välskyltad på Regeringsgatan, Manhattan finns på Hantverkargatan. Inget av ställena är av naturliga skäl intresserade av stora skyltfönster mot gatan, men öppettiderna är generösa.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen