Min första gång med en man (gay, oral)

läsaren

Medlem
Kön
Man
Hade messat på BC en del med en man, nu stod jag utanför hans dörr.
Jag klev in och låste som överenskommet, sen hörde jag honom ropa, jag gick in och ser honom ligga på sängen och runka till bi-porr.

Jag gick in och klädde av mig och började runka jag också, efter en stund säger han "du får känna om du vill", jag svarar "jag smakar gärna".

Hans varsågod avbryts av hans stön när jag suger in kuken i min mun.
Äntligen känner jag, när jag suger och kåtheten är enorm.
Jag suger och är i sjunde himlen medan jag blir avrunkad.

Han vill ha bådas satser på sig, så avslutet blir att gemensamt runka och spruta på honom.

Den händelsen fick mig att känna att jag är bi och inte bara nyfiken, älskade att suga kuk lika mycket som jag älskar att slicka fitta.

Så killsex är något jag definitivt kommer ha mer av i framtiden
 

emk91

Välbekant medlem
Kön
Man
Hade messat på BC en del med en man, nu stod jag utanför hans dörr.
Jag klev in och låste som överenskommet, sen hörde jag honom ropa, jag gick in och ser honom ligga på sängen och runka till bi-porr.

Jag gick in och klädde av mig och började runka jag också, efter en stund säger han "du får känna om du vill", jag svarar "jag smakar gärna".

Hans varsågod avbryts av hans stön när jag suger in kuken i min mun.
Äntligen känner jag, när jag suger och kåtheten är enorm.
Jag suger och är i sjunde himlen medan jag blir avrunkad.

Han vill ha bådas satser på sig, så avslutet blir att gemensamt runka och spruta på honom.

Den händelsen fick mig att känna att jag är bi och inte bara nyfiken, älskade att suga kuk lika mycket som jag älskar att slicka fitta.

Så killsex är något jag definitivt kommer ha mer av i framtiden
Vilken trevlig upplevelse. För många år sedan var jag själv medlem,men när jag väl hade bestämt träff så fegade jag ur pga nervositet. Nu har jag sett några men är fortfarande nervös ibland
 

bilrunk

Aktiv medlem
Kön
Man
Hade messat på BC en del med en man, nu stod jag utanför hans dörr.
Jag klev in och låste som överenskommet, sen hörde jag honom ropa, jag gick in och ser honom ligga på sängen och runka till bi-porr.

Jag gick in och klädde av mig och började runka jag också, efter en stund säger han "du får känna om du vill", jag svarar "jag smakar gärna".

Hans varsågod avbryts av hans stön när jag suger in kuken i min mun.
Äntligen känner jag, när jag suger och kåtheten är enorm.
Jag suger och är i sjunde himlen medan jag blir avrunkad.

Han vill ha bådas satser på sig, så avslutet blir att gemensamt runka och spruta på honom.

Den händelsen fick mig att känna att jag är bi och inte bara nyfiken, älskade att suga kuk lika mycket som jag älskar att slicka fitta.

Så killsex är något jag definitivt kommer ha mer av i framtiden
Härligt! Killsex är fantastiskt. :⁠-⁠P
 

VadstenaBi58

Aktiv medlem
Kön
Man
Första gången med en kille.

Jag var 19 år, det var senvinter och kallt och jävligt ute. Gick en fredagskväll till Folkets Park i Motala, som körde "minnenas afton" med dansband på övervåningen och ett rockband på nedre plan.
Jag stod och hängde i baren med en öl, när en kille i min ålder trängde sig fram och beställde en öl. Vi började snacka om bilar, brudar och bärs. Han visade sig vara riktigt trevlig och vi hade mycket gemensamt. Tiden rusade iväg och snart var klockan ett på natten och Parken stängde.
Han frågade om jag ville hänga med honom hem, han hade en vinare i kylen och ville ha hjälp med att dricka den. Jag tackade ja och vi tog en Taxi till hans lägenhet i centrala Motala.
När vi kommit in i hans lägenhet hällde han upp varsitt glas med vin. Vi skålade och drack.
Han plockade fram ett par fotoalbum med bilder från olika bilträffar och någon resa till Rhodos, som han varit på. Flera av bilderna var från en strand, där många av tjejerna var topless. Det var givetvis mycket intressant att se.
Sedan plockade han fram några porrtidningar som vi kollade på. Jag blev kåt och kuken spände i mina byxor. Det var svårt att dölja ståkuken i byxorna och han såg hur det var ställt.
Han reste sig upp ur soffan och tog av sig sina byxor och sa att jag kunde gott göra detsamma. Sagt och gjort, jag klädde av mig byxorna och vi båda satt i kallingar med ståkuk och läste porrtidningar.
"Har du sugit kuk nån gång", frågade han.
"Nej, aldrig", sa jag.
"Ska vi testa?"
"Okej", sa jag.
Han drog ner kalsongerna och började runka sakta.
Jag lutade mig över, tog hans kuk i handen och runkade lite lätt. Sedan böjde jag mig fram och tog hans kuk i munnen. Lekte med tungan på ollonet och lät kuken gå in och ut i min mun.
Efter en kort stund gick det för honom i min mun. Jag sög och slickade i mig sperman.
Vi reste oss ur soffan och dök ner i hans säng.
Jag låg på rygg med honom sugande min kuk. När det gick för mig tog även han satsen i munnen.
Vi låg sedan tillsammans och pustade ut. Vi kysstes och hade sex fler gånger den första natten.
Vi fortsatte träffas varje helg och hade sex många gånger under den vintern. Sedan blev det sporadiska träffar innan han blev tillsammans med en tjej som han sedan gifte sig med.
Vi dyker fortfarande på varandra då och då och snackar lite, men sex har det inte blivit med honom på typ 30 år.

Sorry om det blev något av en sexnovell...
 

bikille_norr

Medlem
Kön
Man
Min första gång var som student. Jag gick in på ett kontaktforum där jag kom i kontakt med en äldre man. Vi kom överens om att träffas hos honom. Cyklade dit. Vi började småprata lite innan det var dags för sängen. Vi la oss i sängen och jag fick äntligen känna på en annan mans kuk. Runkade lite innan jag äntligen tog kuken i munnen. Känslan av att känna en styv kuk i munnen var underbar. Efter en stunds sugande och runkande kom vi båda på min mage. Ett minne för livet
 
Min första gång var inte så lyckad. Var medlem på knullkontakt och fick träff på en kille som var sugen på att bli avsutten. Det var sent men var kåt och inga barn den helgen. Så jag åkte hem till honom och han la sig i sängen med naken underkropp. Visade sig att han inte var så ren men jag hade gjort mig omaket att åka dit så jag sög av honom och det smakade inte gott och när han kom var jag nära att kräkas. Jag tänkte att aldrig mer. Detta var ju inte hur jag fantiserat.. Men som tur var så provade jag igen och igen och nu är jag fast. Lärt mig att säga tack men nej tack... Det enda jag ångrar är att jag inte började tidigare.
 

Blatte25

Ny medlem
Ålder
25
Kön
Man
Första gången var jag så nervös och kåt. Själv var jag i tonåren och han var över 60 och gift. Glömmer alldrig när han var i mig , darrade i i hela kroppen. Han knullade mig ganska försiktig och samtidigt bestämd. Dagen efter kunde jag inte styra mina känslor och smsade honom från skolan och frågade om han kunde knulla mig igen. Han blev skit glad.
Jag blev typ hans knull leksak i ca 2 år innan han fick prostata cancer.
Hans fru visste om mig också, hon hade inte stor sexlust. Men engång fick jag slicka hennes fitta och ta henne analt. Det var inte hennes grej, så det blev inget mer.
 
Toppen