Min fru är en hotwife

Hyllan78

Medlem
Kön
Man
Är ni men, trekant, tittar på?
Antar att du inte vill dela bild?
Vi har haft trekant. Men att se på och filma är också hett. Men att bara veta att hon knullar med en annan gör mig vansinnigt kåt

wp-17143308616663439785101544064917.jpg
 

Reborn

Aktiv medlem
Ålder
48
Kön
Man
Det är grymt upphetsande :love: .
Jag har haft två tidigare relation, där hon knullat med andra. Men sen vi också varit swingers.
Läckert när tjejen kommer hem nyknullad:).

Har även provat knulla lite hotwife, skönt o få tömma mig en tjej, som sen ska hem till sin man:love:
 

Regero

Välbekant medlem
Ålder
47
Kön
Man
Hur många är vi här inne som är gifta med en kvinna som träffar andra killar?

Min fru ska få herrbesök idag. Jag älskar verkligen att hon lever ut sin kåthet. Hon ska träffa någon minst en gång i veckan nu
När hon träffar andra, är det att hon har stor aptit på sex eller är det andra saker och upplevelser hon är ute efter?
 

Hyllan78

Medlem
Kön
Man
Det är något jag har uppmuntrat henne till. Hennes aptit har nog blivit större. Men jag tror inte det hade varit lika stor grej om jag inte peppat och uppmuntrat henne.
 

Emmy

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Inte gift med men dotter till en….
Jag fick googla efter betydelsen av Hotwife och kan nog konstatera att min mamma är just en sån.
Hon har nu ett ständigt sexuellt förhållande med en man och min pappa känner till det.
Jag vet att han först inte gillade det men fick göra valet att fortsätta vara gift med mamma som inte ville avluta med sin älskare eller ta ut skiljsmässa.
Numera pratar mamma och pappa vid i veckorna då han ligger ute på jobb och vill höra om hennes träffar med älskaren och hur hon då blivit behandlad.

Både jag men framförallt min syster har också varit med samma man både innan mamma men också nu efter att de börjat ligga så vi förstår henne.
Jag har flyttat hemifrån sen ett tag och bor på annan ort men syrran som bor hemma hör ju vad mamma och pappa ibland pratar om och hon berättar för mig.
Även jag och mamma är ganska öppna mot varandra i det här så jag tror jag har en ganska klar bild.
 
Last edited:

NickeDick

Ny medlem
Kön
Man
Har mer och mer börjat fantisera om att titta på när en kvinna har sex med sin man. Älskar att se på när hon hetsar upp honom, han passivt njutande.
Vill att hon visar mig hur hon suger av sin man, när han är stenhård vill jag vara med tillsammans med kvinnan och ta emot hans sperma.
Vill själv inte få utlösning eftersom kåtheten då avtar, jag lämnar istället nöjt paret och avlägsnar mig inkognito.
Har aldrig sett en erigerad kuk, det är bara en längtan jag fått.
 
Toppen