Min frus urringningar/djupa urringningar

Bi-Transa

Välbekant medlem
Kön
Man
Frugans sexiga urringning
Min fru har alltid på sig klänningar med djupa urringningar och hon använder nästan alltid bh med halv cups så att mycket av brösten syns ibland till och med bröstvårtorna tittar fram när hon hukar sig framåt!
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Min fru har dessvärre aldrig urringar, i vart fall inga djupa. Hon gillar inte att exponera sig....
Lite märkligt detta att ena stunden förfasar sig kvinnor över att män vilar sina ögon på deras behag, men i nästa stund så klär de sig utmanande.
Jag har ett förflutet inom skolvärlden där diskussionen om att killar tafsade på tjejerna ofta diskuterades. Men att framhålla att tjejerna 'inbjuder' killarna och triggar deras sinnen är förbjudet att nämna. Tjejerna ska få klä sig som de vill och det ska dom få göra, men varför vill de då klä sig så att de visar sig halvnakna? Det måste finnas någon orsak till att de gör det....
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Tycker också att kvinnor ska få klä sig hur det vill men i andra delar av världen och även i Sverige för ca 150år sedan var det fritt fram. Kvinnorna var luder och hade ingen rätt när det var klädda på de visset.
Nu skyller jag inte bara på invandrarna finns svenskar som också har sjuk kvinnosyn.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Tycker också att kvinnor ska få klä sig hur det vill men i andra delar av världen och även i Sverige för ca 150år sedan var det fritt fram. Kvinnorna var luder och hade ingen rätt när det var klädda på de visset.
Nu skyller jag inte bara på invandrarna finns svenskar som också har sjuk kvinnosyn.
Jag håller med dig, men samtidigt förundras jag över fenomenet av att klä sig utmanande med urringning som visar mer än halva brösten, eller kort-kort som var på modet för många år sedan där det inte gick att skyla trosorna. Och ändå ojjar man sig när männen blir för närgångna, tafsar och glor så ögonen nästan trillar ur. Vad är syftet med den utmanande klädseln?
 

MagisterD

Välbekant medlem
Kön
Man
Syftet är att få känna sig snygg. Folk som inte kan hålla fingrarna i styr har ingen annan att skylla på än sig själva.
 

BlackVelvet1

Välbekant medlem
Syftet är att få känna sig snygg. Folk som inte kan hålla fingrarna i styr har ingen annan att skylla på än sig själva.
Helt rätt
Kvinnor får klä sig som dom vill det är deras rättighet
Att vi män i dom tillfällen som ser dessa sexiga Kvinnor bara tänker på sex,inte okej
Men tyvärr normalt för oss killar
Viktigt att visa respekt
Och hålla våra fingrar i styr
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Syftet är att få känna sig snygg. Folk som inte kan hålla fingrarna i styr har ingen annan att skylla på än sig själva.
Smaken är som baken.....
Man kan väl klä sig och känna sig snygg utan att behöva visa brösten? Personligen tycker jag dessutom inte att det är så särskilt vackert med en extrem urringning. För mig är det enbart för att vara lockande, men kommer du för nära får du smäll på fingrarna. Som en råttfälla!
 
Toppen