Min hemliga Bisexkompis

Pelleper

Aktiv medlem
Ålder
61
Kön
Man
En dag när du kom hem efter jobbet så ropade din fru inifrån köken.

– Kom hit Peter så får jag fråga dig en sak.

– Jaha vad är det sa du lite frågande, när du kom in genom köksdörren.

–Nu måste jag fråga dig en sak. Vad vet du om Nerja i Spanien ?

Plötsligt kände du hur golvet öppnad sig och hur du rasade i hop, hur hjärtat slog dubbla volter och du började få tunnelseende medan det dunkade i tinningarna och susade i öronen.

Hur hade hon fått reda på detta, jag har varit så försiktig tänkte du…du visste inte vad du skulle göra men försökte dig på att säga stammande: varför, varför undrar du det ?

Jo så här är det: jag har fått ett erbjudande om att åka på en veckas konferens i Spanien av jobbet. allt är betalt. Det är i en by som heter Nerja på Spanska solkusten, vi får kolla vart det ligger.

Och då tänkte jag… att kan inte du ta en vecka ledigt och följa med ner. det vore väl mysigt.

Jag gör lite nytta och du får ta det lugnt och sköta markservice.



Plötsligt kom värmen tillbaka till din kropp och mer där till, du kände hur det pirrade till mellan benen . Hur kan ödet styra det så ….Pelles fru jobbar ju oxå och vi kan mötas…

Utan att försöka se ut som en unge i en godisfabrik så sa du att det vore ju skojigt och att du skulle kolla på jobbet i morgon om det var möjligt, men i själva verket skulle du nästan kunna gå över lik för att se till så det blev det.



Du skickade ett mail till mig samma kväll och berätta nyheten när ni skulle komma och vart ni skulle bo.

När jag öppnade mailet satt jag bara och gapade…Du/Ni kommer till Nerja ? VA ? Capistrano Village va faan det är där vi bor.

Nu ska här tas det jävligt lugnt och vi ska planera detta i lugn och ro tills du kommer ner.



Planen blev att vi ska försöka att träffas på nåt sätt alla fyra och bli vänner för att det ska bli mera naturligt att vi umgås bara du och jag.

Vi bestämde via mail att vi skulle försöka gå och handla nere på affären samtidigt. Kl 12 på lördag blev det sagt.

Vi lämnar hunden hemma och åker ner, parkerar och går upp i affären.

Lite puls känns det dock som jag har, det är ju nervöst det här.

Vi hade bestämt att endera skulle du börja prata med min fru eller jag med din.

Plötsligt hör jag: – Ursäkta jag hörde ni pratade det svenska och det är första dan vi är och handlar, vi har ju inte en aning om vad det står på sakerna… min fru skrattar vänligt och som vanligt är hon hjälpsam…isen är bruten ! Vi presenterar oss och det går en liten stöt igenom kroppen då jag tar din hand i min och jag kommer på mig att jag ser på din mun i stället för i dina ögon…phuu…

vi hjälps åt att handla och vi blev på något trevligt sätt vänner alla fyra där i affären. jag insisterade på att få skjutsa er hem när allt var klart…Om dom bara visste vad detta går i lås försökte jag tanke överföra till dig …men såg på din blick att du fethajjade.



Ni fick våra telefonnummer och vi sa att det bara var att ringa om det var nått.

Ni kan väl komma på ett glas vin i kväll så ni får träffa våran hund, hörde jag min fru säga.

Det går ju som tåget det här tänker jag.

Kvällen kommer, du ringer och frågar efter vägen så förklarar jag och viskar när ingen hör…tvätta kuken jag vill smaka på den.

Det blir tyst i luren… och jag blir kall, tänk om hon stod och lyssnade. Men jag förstår att allt är lugnt då jag hör dig svälja ljudligt och hest säga… du kan vara lugn för det…vi kommer strax.



Vi har dukat upp lite tapas och ställt fram vin glas, samt spelar skön musik och kvällen är riktigt trevlig. hunden blev eran kompis direkt… han gillar alla människor, men så plötsligt börja han gny och vill ut och bli rastad… Jag får väl gå en sväng säger jag och börjar leta fram kopplet,

– Ja jag ska ju upp på kurs i morgon så jag måste nog hem och sova sa din fru och reste sig upp. Vill du följa med Pelle en sväng så gör det du kan väl kolla lite hur det ser ut om vi ska ut och gå någon kväll, säger hon till dig. Visst säger du… Min fru dukar undan och sätter på tvn och sätter sig i soffan medan vi andra går ut.

Du pussar din fru på kinden och säger att du kommer snart. (i min mun tänker jag fräckt)



Vi går sakta upp genom gator och ut på en liten grusväg som jag vet leder till en gammal husruin.

Vi pratar lite om alt möjligt men känner spänningen mellan oss när vi går bredvid varandra.

Hunden är rastad och klar när vi kommer fram till ruinen. Det är ett stort hus. Men bara väggarna kvar. Taket är borta för länge sedan och gräs har växt i många år där golven har varit. Ytan är som en halv fotbollsplan. Jag kopplar lös hunden och han får springa runt och sniffa fritt där inne.

Jag vänder mig mot dig, där du står inne mot husväggen, ingen ser oss. – Håll koll på hunden så han inte drar säger jag, kysser dig samtidigt som jag låter min ena hand söka upp din kuk genom byxtyget. Dina händer smeker även mig mellan mina ben, min erektion kommer nästan genast… så länge sedan. Du fumlar med min gylf men lyckas till slut fiska fram min hårda kuk som du genast börjar runka… ohhh det är så sköönt väser jag.

Låter mina läppar suga lite på din tunga sedan sätter jag mig ner på knä i det gröna gräset. och tar fram din styva kuk och omsluter mina hungriga läppar kring dess skaft. Jag känner hur du knäar lätt och stönar. Jag suger dig hårt och skönt, runkar samtidigt din kuk med min vänstra hand samtidigt som ja suger den och runkar min egen med min högra. Det dröjer bara några minuter inan jag känner hur du sviktar med benen och med ett utdraget väsande mellan sammanbitna läppar låter du fylla min mun med din varma säd. Det blir för mycket och jag kommer oxå och tömmer ut min sperma på gräset mellan mina knän.

Hunden ligger och rullar sig i gräset ca 20 meter bort som inget hänt… Men det har det och mer ska hända.

Det finns mer om någon vill läsa...
 

Pelleper

Aktiv medlem
Ålder
61
Kön
Man
fortsättningen kommer här....



Vi går sakta tillbaka tillfredsställda och nöjda över hur underbart det kan vara att rasta en hund i bland.

Du talar om vilken tid din fru är borta på kurs och vi funderar på hur vi ska få någon orsak att träffas. — Har ni öppenspis i eran lägenhet?

— Ja svarar du, varför undrar du det?

— Men ni har antagligen ingen ved och det är jävligt skönt att kunna göra en brasa på kvällen i dom här oisolerade stenhusen, vi eldar varje kväll nästan. Jag kan visa vart du kan köpa, samt hjälpa till att frakta hem den i våran bil. Vad tror du om det?

— Lysande skrattar du.

Du förklarar vart ni bor och att vi har mellan kl 8.00 och16.00 på oss att hitta på nått bus

Jag kommer kl 11.00 säger jag när vi når våran dörr.

— Jag skulle vilja kyssa dig Håkan, viskar du.

—Men det får du inte säger jag och sveper med handen över din rumpa lite diskret. och säger i stället högt: —Vi hörs i morn då, hej påre…



—Vad ska ni hitta på i morgon då? undrar frugan.

— Jag ska visa vart dom kan köpa ved, och hjälpa till och frakta den.

— Vad skysst, ja men då har ju du lite och syssla med i morgon då. ( Jag du ska bara veta.. tänker jag ) Dom verkade väl lättsamma och trevliga frågar jag ?

—Verkligen säger hon och vi fortsätter kvällen framför tvn som om inget har hänt.



Nästa dag går sin vanliga gång förutom att kl 11.00 ska vi hämta ved.

Jag sätter mig i bilen och åker i väg…pirrig. Jag hittar rätt adress ringer på och du öppnar.

—Hej säger du, stänger dörren bakom mig och trycker upp mig mot hallväggen och kysser mig med öppen mun, du är verkligen kåt i dag. Du luktar ny duschad och fräscht. Våra tungor leker med varandra och händer smeker över kroppar. Jag blir styv. Du blir styv. Vi klämmer på varandras kukar och ler.

— Ska vi åka då? säger du och tar tag i dörrhandtaget och öppnar .



Vi kliver i bilen och vi åker i väg. Redan i första rondellen har du lirkat fram min kuk ur byxan. Den är stenhård mitt stora blanka ollon glänser. Du tittar på kuken och säger — Älskar ditt sexiga ollon.

Du lägger dig ner i mitt knä och tar det i munnen ….mmmmm mumlar du medan du låter tungan virvla runt ollonkanten, sedan sätter du dig upp igen, men håller ett fast grepp om mitt hårda kukskaft. Jag håller på att smälla av och har svårt att hålla mig på vägen.

— Nu får du sluta säger jag, här framme är det.

Jag stoppar in kuken så gott det går och drar över t-shirten så ståndet inte ska synas.

Vi slänger in en vedsäck, betalar och åker hem.

— Jag vill knulla dig, säger du plötsligt. Jag lägger handen på din kuk och känner hårdheten som snart ska in i mig.

Vi bär in säcken och lägger den på altanen. Vi går in och låser alla dörrar och drar för alla gardiner.



Vi klär av oss nakna och går in i köket du går ner på knä framför mig och tar min kuk i munnen, du suger hårt, och runkar mig, vill göra det skönt, det är otroligt skönt, det du gör. Ser på dig då du suger, det ser så vackert ut. Det ser ut som du inte gjort annat i hela ditt liv. Jag blir ännu mer kåt av att se dig suga min kuk. Efter en stund så greppar du en flaska olivolja som står på bänken bakom mig. Du tar en rejäl skvätt ut i din hand och smörjer din kuk först sedan åker handen upp mot min röv och du oljar in min öppning och låter ett finger glida in ända in i botten, sedan tar du två fingrar …ohhh det är så skönt med din sug mun och pull fingrar.

Du ställer dig upp och befaller mig att ställa mig mot bänken för du ska knulla min röv nu.

Jag vänder mig om lutar mig framåt och putar med baken.

Ditt ollon letar sig mot min öppning. Jag känner den mjuka varma glansiga spetsen på din vackra kuk som letar sig fram. Jag tar tag i den och styr dig rätt, andas ut och slappnar av. Du kommer sakta in i mig. Skönt när din kropp når min och du är inne i mig med din hela längd. Sakta börjar du knulla mig, du har tagit ett bra tag i mina höfter och nu börjar du öka tempot lite… men bara så där lagom.. skönt. Jag har tagit ett stadigt tag om min kuk och låter förhuden sakta glida fram och åter. Det är otroligt skönt att känna hur din väloljade kuk glider sakta och skönt ut och in i mig. Vi är som gjorda för varandra i denna ställning… dina stön ökar jag hör hur du njuter, och troligt vis kommer att komma snart… min kuk är kladdig av försats som väller ur den för att du masserar min prostata med din kuk…—Snart … snart kan jag kan jag inte hålla mig längre stönar du. .ouhhh nu …nu och så kommer du, jag känner hur du kör in den till botten och hur varma strålar skuter in i mig …slutligen har du tömt hela din sats och jag känner hur du slappnar av och glider ur. Jag vänder mig om. Din sperma rinner efter mina lår.

— Sätt dig ner säger jag. Du går ner på knä framför mig och jag låter min kuk landa i din gapande mun… du gapar och jag drar några gånger sedan tömmer jag min sats i din mun, över ditt ansikte och haka i ett utdraget stön.



Du ställer dig upp sakta och jag tar ditt ansikte i mina händer och slickar av dig min sperma och vi delar det sista dropparna genom en kyss.

Vi ler mot varandra. Torkar av, klär på oss och städar upp.

Jag måste hem nu så inte det verkar konstigt, vi känner ju officiellt knappt varandra.



Vi bestämmer oss för att det kan dröja någon dag nu till nästa träff, annars så skulle det verka märkligt vilka kompisar vi blev… vi måste vårda möjligheten att kunna bli riktigt goda vänner så vi kan ses hemma i Sverige oxå så småningom
 
Toppen