Min kusin

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Detta handlar om mig Johan och min kusin Ann-Charlotte kallades för Lotta. När vi var små brukar vi som barn leka och undersöka våra könsorgan. Det längsta vi kom var att jag satte mitt ollon mot Lottas klitoris. Både hon och jag tyckte det var skönt även om vi aldrig kom när vi var så små.
Vi var ofta nakna tillsammans nere hos mormor och morfar.
Några år senare hade jag fått en styvsyster tvåår yngre än mig Lotta och jag var jämnåriga. Det blev så att min lillasyster Anna och Lotta kom bra överens när de träffades det brukade stänga in sig i ett rum för att prata om killar, har nu på senare år fått reda på att de talade om killar men den verkliga anledning var att de ville onanera tillsammans. Det var båda i tonåren jag var ju kille, deras fittor hade sett när jag var liten deras bröst såg jag ofta att gå barbröstad var naturligt för båda två.
Tyckte det var roligt och lite upphetsande att se hur brösten växte och även hela kvinnan.
Jag hade börjat få könshår trodde att de hade nog Anna och Lotta också.

När detta utspelar sig då bodde Anna i ett samboförhållande med en annan kvinna.
Anna hade varit tillsammans med killar men aldrig haft sex upptäckt tillslut att hon var lesbisk. Lotta var heterosexuell enligt henne själv men jag tror nog hon var bisexuell hade haft sex med Anna och hennes sambo.
Lotta hade gått igenom en skilsmässa ringde mig var inget ovanligt jag hade försökt trösta henne. Jag var nu trettiotvåår.
När jag kom dit var Lotta lite berusad, hon började gråta hulkade kom det fram att hon hade försökt träffa någon ny man antingen så ville det inte med henne eller så kom det för snabbt.
Lotta gick och duschade klädde av sig naken framför mig kände hur min kuk regerade, det var min kusin men också en naken kvinna. Lotta kom ut ur duschen helt naken.
Johan jag vet att du tycker om mig tycker du att jag är ful. Nej Lotta du är rätt kort och kanske lite för många kilo men ett söt ansikte och stora fasta bröst.
Om jag inte var din kusin skulle vi kunna ha roligt tillsammans.
Vad menar du Lotta?
Vad tror du Johan älska, pippa, knulla ha samlag kallade vad du vill. Vi försökte när vi var små men vi visste in att du skulle in i slidan även om jag misstänkte det.

Det skulle jag nog kunna tänka mig, min kuk hade nu börjat resa sig. Johan vi glömmer det här att vi är kusiner och har sex med varandra. Jag var ensamstående hade haft sex med några kvinnor men inte så många och vad jag visste hade Lotta haft fyra pojkvänner, hur många som kom förtidigt i henne visste jag inte.
Vi låg snart nakna o Lottas säng, Lotta satte på tv och tyckte på play det var en porrfilm i videon. Jag blev snart påverkad och även Lotta, Lotta stängde av vi gör som de gjorde på videon har aldrig gjort det förut med de kalla en 69a. Jag hade heller aldrig gjort det jag hade slickat två kvinnor och gillat smaken.
Jag log på rygg i sängen Lotta lade sig på mig och kysste först mitt ollon sen tog hon kuken i munnen och började suga. Att det inte var första gången för Lotta det märkte jag snart. Jag sög på hennes klitoris och förde in tre fingrar in och ut i fittan.
Ett finger till stönade Lotta.
Jag stönade ut att jag kommer snart Lotta,
kom i min mun jag ville känna smaken av din sperma. Jag kom i Lottas mun hon gurglade till men svalde allt.
Lotta lade sig nu på rygg jag var mellan hennes ben och slickade henne, Lotta hade en mörk hårig triangel runt sin fitta men jag har alltid gillat buskar då de gjorde mig bara kåtare. Lotta kom snart gick upp i brygga och pep till.
Det var bara början log Lotta min kuk hade rest sig igen, Lotta puttade ner mig på rygg i sängen och sade nu skall jag rida dig.
Lotta grenslade mig och hade inget problem att ta emot hela min kuk. Jag tänkte att detta var underbart när jag var i tonåren hade jag luktat på Lottas trosor och runkat, hade även runkat i något rum för Lotta just hade onanerat och inte vädrat ut lukten av hennes fitta.
Lotta började rida sakta men ökade snart ritten började smeka sin klitoris och kom efter några minuter, jag kändes Lottas fitta dra ihop sig jag stötte in och kom med en större sats en någon gång innan.
Jag var lite förvånad att det kom så mycket eftersom jag hade kommit i Lottas mun innan.

Vi sov gott den natten på morgonen hade vi sex igen jag tog Lotta i missionären.
Jag sade till Lotta tänk om du blev gravid, nej min mens borde komma i morgon eller övermorgon om den kommer över huvudtaget med de pillren jag äter är det inte alltid det blir någon mens eller väldigt lite. Skulle jag bli gravid får vid ta ställning vad vi skall göra då. Att kusiner har sex är inte olagligt i Sverige.
Det var Annas id’e att jag skulle förföra dig.
Lotta och jag hade sex en eller två gånger i månaden i tvåår, sedan träffade jag min nuvarande fru, hon är nu gravid blir det en flicka skall hon döptas till Ann-Charlotte.

Ni som tycker att detta är äckligt är detta delvis självupplevt men mycket är påhittat eller grövre en det var i verkligheten.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Roligt att du gillar den detta har hänt detta har hänt på riktigt jag kanske lagt till lite men jag och Lotta har haft samlag senast förra helgen.
Efter samlaget bruka Lotta suga min kuk ren hon gillar att känna smaken av sin fitta på min kuk, även om gillar smaken av min kuk och sperma.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Lotta kunde du kanske få slicka inte mig och nog inte Anna heller eftersom hon är lesbisk.
Min fru vet om att jag hjälper Lotta ibland ibland är hon med, hon gillar slicka fitta även om det bara Lottas hon slickat.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Blir inte några mer sådan här berättelser en del värkar inte gilla det så försätter jag blir jag utslängda från sidan.
 
Toppen