Min snälla flickvän

lrgk

Ny medlem
Kön
Man
Innan var jag ihop med en snygg tjej från Afrika i fem år .Vi hade mycket bra sex tillsammans ,när hon hade mens eller inte hade lust en dag så runkade hon mej i stället .Det gjorde hon varje dag knappt utan jag behövde be henne om det , jag tyckte väldigt mycket om det .
Det vill jag kalla en snäll tjej ,andra tjejer jag haft har knappt velat göra det alls .

lrgk
 

lrgk

Ny medlem
Kön
Man
Jaa vi hade bra sex ofta som ni säkert förstår ,hon kom från Somalia och var omskärd .Blygdläpparna var borta men klitoris kvar som väl var .Något fel på hennes sexlust var det inte hon ville ha sex varje dag liksom jag .Vi började oftast med att käla och kramas sen bukade hon be mej att pussa henne där nere .Jagt slickade henne tills det gick för henne och sen var det min tur att krypa på henne och knulla tills jag blev nöjd .
Annars brukade hon runka mej som jag skrev innan ,varje dag vi träffades om hon hade mens tex .Ibland med glidkräm i handen ibland utan ibland frågade hon om jag ville se porrfilm under tiden vilket jag oftast ville .

Var sjutton kan man träffa en ny sådan flickvän ?

lrgk
 

Nike

Medlem
Kön
Man
Mycket trevlig läsning, lrgk. Låter som en väldigt trevlig flickvän måste jag säga. Att kolla på porrfilm samtidigt som tjejen runkar av en låter inte helt fel ;)
 

mr_niceman

Medlem
Kön
Man
Min tjej brukar runka mig då hon har mens... och då jag hade feber och inte var så sugen så fingrade jag henne.... tycker det är en självklarhet att ställa upp på varandra, det är väl därför man älskar varandra eller?
 

lrgk

Ny medlem
Kön
Man
Jo jag håller verkligen med om att man skall hjälpa varandra ,men de flesta tjejer jag haft har inte varit särskilt intresserade av att runka mej .Den ende som gjort det med glädje utan jag har behövt be om det var tjejen jag skrev om i första inlägget .
Ibland kan det åckså kännas lite pinsamt att be om det ,det gäller nog att visa ganska tidigt i ett förhållande att man vill och att det är viktigt för en .
En annan sak är att runka skälv är skönt men ganska tråkigt ,men när en tjej gör det till en så känns det väldigt bra och kul är det åckså .
 

dp-lover

Medlem
Kön
Man
lgrk: tjej från somalia med en sån öppen ohämmad lust - underbart!

Jag älskar mörka tjejer. Ja eller asiatiska ... you name it! Min erfarenhet hittills är av just asiatiskor. Mums! Men jag skulle inte ha något emot att utöka repertoaren.
 
Toppen