min syster

honken1

Ny medlem
Kön
Man
satt vid en porrsida o drog i skinnet när syster smög upp för trappan,ställde sig bakom mig och hostade,jag som precis skulle spruta,sprutade rakt på hennes mus.d va riktigt pinsamt,har inte snackat så mycket om d,hon har mest gett mig onda blickar

onanera mera!
 

Keffo

Ny medlem
Kön
Man
:pHaHa

Jag tycker att hon får skylla sig själv om man smyger sig på någon när han sitter och har skönt.;)
Tycker att du ska reta henne lite så att hon ångrar sig också[:eek:)]
 

Snubben1

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by honken1

satt vid en porrsida o drog i skinnet när syster smög upp för trappan,ställde sig bakom mig och hostade,jag som precis skulle spruta,sprutade rakt på hennes mus.d va riktigt pinsamt,har inte snackat så mycket om d,hon har mest gett mig onda blickar

onanera mera!

Jag råkade ut för samma sak en gång när jag var femton. Jag hade cyklat hem på lunchrasten för att runka. Jag satt naken i soffan i stora rummet och runkade och tittade i porrtidning och precis efter att jag sprutat uppnades dörren och min stora syster såg allt. Det var pinsamt, vi pratade inte med varandra på flera dagar.
 

bwoy

Ny medlem
Kön
Man
seriöst, du satt och runkade och HOPPS så krämade du över din syrras mus, kan du inte utveckla det där lite, jag försöker se det framför mig men kan inte förstå?
 

james17562

Ny medlem
Kön
Man
bwoy.... Låter som om du missförtod ordet mus... Förmodligen så sprutade han på musen till DATORN vilken va syrrans o inte syrrans "pussy"!
 

jag

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by honken1

satt vid en porrsida o drog i skinnet när syster smög upp för trappan,ställde sig bakom mig och hostade,jag som precis skulle spruta,sprutade rakt på hennes mus.d va riktigt pinsamt,har inte snackat så mycket om d,hon har mest gett mig onda blickar

jag har tänkt på dedär. o om man sitter o runkar, eller va man än gör. om man då hör någon bakom en som hostar, vänder man inte bara på huvet då? man måste ju vända hela kroppen för att kunna spruta på den som står bakom (om man inte sprutar över sitt eget huve). *fundersam*
om inte annat så blir de väl en reflex att man håller handen för kuken så man sprutar på den.
är jag helt ute o cyklar?
 

jag

Ny medlem
Kön
Man
såg precis de james17562 skrivit:
Originally posted by james17562

bwoy.... Låter som om du missförtod ordet mus... Förmodligen så sprutade han på musen till DATORN vilken va syrrans o inte syrrans "pussy"!
om det var syrrans datamus så måste de väl vart syrrans dator oxå, för alla i familjen har väl inte en egen datamus till samma dator? o de kan ju vart så att datan va syrrans, men man sitter väl inte vid syrrans dator o runkar? eller?

(edit: formulera om lite)
 

bwoy

Ny medlem
Kön
Man
Du, säg inte det, dom flesta i det här forumet verkar ha som högsta dröm att sitta och onanera MED syskonen.......

crazy dudes
 

honken

Ny medlem
Kön
Man
jag ska förklara lite bättre...jag satt vid datorn, min syster hade smygit upp för trappan o ställt soig bakom mig.jag skulle precis spruta spruta. jag vänder mig om, ser min syster o råkar spruta henna på musen...o lite på magen
 

behappy

Medlem
Kön
Man
Originally posted by honken

jag ska förklara lite bättre...jag satt vid datorn, min syster hade smygit upp för trappan o ställt soig bakom mig.jag skulle precis spruta spruta. jag vänder mig om, ser min syster o råkar spruta henna på musen...o lite på magen

Var hon naken eller?!
 

thelinus

Ny medlem
Kön
Man
nä antagligen på byxorna och tröjan!!!

Du är inte ensam om att systern kommit på dig!!
jag satt och runkade vid min dator på övervåningen och visste inte at syrran var hemma i rummet intill jag trodde jag var ensam hemma. jag stönade och helt plötsligt stod hon där i dörren och kollade på mig! men hon såg inte sur ut. hon hade ett leende på läpparna. och vände om och gick till sitt rum. detta hände för 2 veckor sen och hon ler ännu när jag kollar på henne...


adda mig på msn!
 

alittlekinky

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by thelinus

nä antagligen på byxorna och tröjan!!!

Du är inte ensam om att systern kommit på dig!!
jag satt och runkade vid min dator på övervåningen och visste inte at syrran var hemma i rummet intill jag trodde jag var ensam hemma. jag stönade och helt plötsligt stod hon där i dörren och kollade på mig! men hon såg inte sur ut. hon hade ett leende på läpparna. och vände om och gick till sitt rum. detta hände för 2 veckor sen och hon ler ännu när jag kollar på henne...


adda mig på msn!

Va glad att du har en så schysst syrra...vissa verkar ju ha en som inte kan förstå sig på människans naturliga sexlustar

keep on doing it!!
 

Kåtboy

Medlem
Kön
Man
hur fan ska han kunna spruta på sin syrras mus och mage om hon har kläder på sig?? gick hon naken eller?? vill veta mer...

Onanera e livet...
 

Lundalife

Aktiv medlem
Kön
Man
Jaha du Kåtboy.. Inte fan sprutade han genom kläderna, om han nu inte hade ett jävla tryck i snorren, så hån måste varit naken. Ska det vara så svårt att fatta?
 

Wankie

Aktiv medlem
Kön
Man
Du är visst inte ensam om att blitt avsløjad, det är visst fler på denna tråden som har upplevt detsamma:):p
Originally posted by honken

jag ska förklara lite bättre...jag satt vid datorn, min syster hade smygit upp för trappan o ställt soig bakom mig.jag skulle precis spruta spruta. jag vänder mig om, ser min syster o råkar spruta henna på musen...o lite på magen

Kåt runkare
 
Toppen