Mina bästa kompisar

qwin

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Det här hände förra helgen och det är helt sjukt!

Jag bor i ett studenthus och i samma korridor bor det fyra killar, Emil, Alex, Lasse och Nicko. Vi brukar umgås ibland på helgerna eftersom ingen av oss åker hem. Det här var på fredagkväll och vi skulle se Tv, spela kort och ta några groggar tillsammans i Alex och Nickos rum.

Jag tog två glas vin före medan jag klädde mig och sminkade mig. Mitt långa hår satte jag upp i svans och gick dit vid 20 tiden. Allting började som vanligt- vi surrade med TV:en igång och spelade poker. Jag hade en skjorta på mig som framhävde mina bröst "ganska" bra och jag såg att killarna tittade lite extra. Vilket inte gör mig något alls då jag gillar sådana blickar och faktiskt "går igång" lite.

Vi hann dricka några groggar och var ganska fulla då Alex kom med ideen att vi skulle spela kläpoker. Resten av killarna var med på det men jag vägrade om man skulle måsta bli helt naken så vi kom överens om att behålla underkläder på.

Sagt och gjort så började vi spela.Det gick sämst för Emil- som satt brevid mig- och snart satt han bara i kallingar. Vi fortsatte spela men jag kunde inte undgå att se att Emil var kåt, hans kuk såg lite för hård ut under tyget och jag såg hans blickar mot mina vita spets trosor-nog för att jag förstod varför-jag hade också börjat känna mig lite pirrig och våt därnere- jag hade nog t om en liten blöt fläck där. Jag hade bara trosor, skjorta och bh kvar.De andra killarna hade jeansen kvar.

Så var turen över för min del och jag blev tvungen att ta av mig skjortan. Jag kunde inte låta bli utan släppte ut håret, ruskade på huvudet och knäppte upp knapp för knapp bara för att jävlas med Emil.
Men snabbt la jag märke till att det inte bara var Emil och jag som gått igång, utan de andra killarna hade också världens ståkuk innanför jeansen innan jag var färdig. Jag har ganska stora bröst som hänger lite lagom och idag hade jag satt på mig en vit spets bh som verkligen gör mina bröst rättvisa.

Jag fick en massa kåta blickar från killarna och Emils ollon hade smitit ut ur kallingarna. Han ides inte ens bry sig utan strök lite försiktigt på ollonet med fingret. Alla förstod att spelet var slut och Nicko började zappa på TV:en. Plötsligt dök en porrkanal upp och Nicko fastnade i TV:en. Kan vi se en stund sa han - jag tror jag måste gå på toan och runka. Alla vi andra skrattade lite generat och sa ok.

Det var en riktigt bra sekvens och jag började känna mig jävligt kåt, jag kom på mig själv med att mer och mer snegla på Emil som vid det här lagat satt och smekte sig själv på kalsongerna och ollonet som stack ut.Han hade en stor kuk det syntes, och hans ollon var alldeles blankt och svullet. Jag såg till och med att kuken hade läckt lite och det var några glansiga droppar på magen.

Emil tittade mer och mer på mig, det gjorde de andra också-samtidigt som dom höll handen på jeansen och kukarna innanför. Tillslut frågade Emil om jag inte kunde visa brösten- jag ville inget hellre utan knäppte upp bh:n och släppte den på golvet.

Ett stön kom från samtliga killar och Emil böjde sig fram och kysste mig hungrigt. Jag svarade på det och råkade stöna till. Emil tog det som ett okej och började smeka och slicka mina styva bröstvårtor samtidigt som han tog fram kuken och började runka lite försiktigt. Jag blundade och njöt, när jag tittade upp såg jag att de andra killarna dragit ner gylfarna, tagit fram sina stenhårda kukar och satt och smårunkade samtidigt som de såg på oss och filmen.

Emil frågade om han kunde få smaka på min fitta, och jag som älskar att få henne slickad sa såklart ja. Han satte sig ner mellan mina knän, kysste mig på trosorna och började långsamt dra av dom. Han började slicka min fitta, och som han slickade- det var sååå skönt ! Hans tunga vandrade upp och ner i min blöta skåra och han ömsom sög och slickade mina läppar och klitta. Jag ville bara ha kuk och och stönade högt.

De andra killarna satte sig brevid, och Alex började smeka mina bröst och slicka och suga på mina vårtor. Lasse ställde sig på knä med kuken i ansiktshöjd och frågade om jag ville suga hans hårda kuk. Givetvis ville jag det !!!
Helvete så kåt jag var, Emil med hela ansiktet begravt mellan mina ben, Alex som låg vid mina bröst och stönade samtidigt som han runkade. Och sist men inte minst Lasse som körde sin hårda, kåta härliga kuk ut och in i min mun.

Jag runkade Lasses kuk och slickade hans kulor, hans ollon och kukskaft- jag älskar att suga kuk. Alla var så kåta. Nicko satt och såg på, smekte sin glänsande kuk och bara trånade efter mig. Knulla mig! viskade jag tyst- jag måste få kuk nu !!! innan jag dör av kåtslag !!!!

Emil ställde sig på knä och tryckte in sin kuk i min fitta- Åh gud så skönt det var, jag kunde inte ens suga Lasses kuk längre. Så han satte sig ner igen och bara tittade och smekte sig själv. Alex höll på äta upp mina bröst samtidigt som Emil pumpade mig hårdare och hårdare, OHHH vilken härlig fitta du har stönade han. Han knullade mig stenhårt några sekunder sen drog han ut kuken och sprutade sin varma sperma över mitt hårlösa fittberg.

Alex var inte sen att hoppa in- han skyndade sig att trycka in kuken. Lasse satt kvar och Nicko tog över mina bröst. Det droppade och rann kåthet ur hans ollon och han rörde den inte medan han sög på mina bröst. Lasse la sin pung över min mun och jag sög hans bollar samtidigt som Alex stönade och körde sin stenhårda kuk ut och in. Efter en stund började han stöna högt, slet ut kuken och sprutade även han över mitt fittberg och mage.

Min fitta och kropp var vid det här laget jävligt kladdig av fittsafter, tjock sperma och saliv , men jag blev bara kåtare av det och även killarna- verkade det som.

Nu var det Nickos tur, han stönade redan innan han började knulla mig och det rann safter ur kuken så jag förstod att det skulle gå fort och efter 4 juck så sprutade han mig i fittan. Sorry sa han till Lasse. Jag kunde inte hjälpa det ! Lasse bara log och sa att han alltid drömt och fantiserat om att få trycka in kuken i en redan nersprutad fitta. Hoppas bara att det rinner ut mkt sperma och att kuken blir alldeles nersölad av din sperma sa han.

Lasse satte sig på bordet och tog tag i mina ben, bresade upp dom så han såg rakt in i min kåtblöta svullna fitta. Jag kände att det rann något varmt ner mellan mina skinkor och och Lasse såg helt borta ut i ögonen medan han smekte sin pung och stirrade på det som rann. Ohh nu måste jag trycka in kuken sa han, körde in sin stenhårda kuk och knullade mig med djupa, långsamma juck. För varje gång kuken kom ut tittade han på skaftet och stönade.

Oj vad han knullade skönt, jag smekte mina bröst och kände mig såååå kåt. Så ökade han takten och jag kunde inte hålla mig längre. Fittan krampade, jag kunde inte andas och fick den största orgasm jag någonsin haft. Hela kroppen skakade av spasmer och jag stönade högt. Några juck till och Lasse drog ut kuken och sprutade över mina bröst och ansikte.

Vi var alla helt slut efteråt , men kom överens om att fortsätta träffas på helgerna, och bara spela kläpoker hädan efter!

Fortsättning följer..........
 
Toppen