Minne från en porrbio

P

PeterGBG

Gäst
I min ungdom fann jag det rätt upphetsande att gå på porrbio. Dem första gångerna höll jag mig mest för mig själv i något av runkbåsen.

Ju fler gånger jag besökte desto modigare blev jag.

Minns ett tillfälle, då det satt ett äldre par & kollade på någon porrfilm i ett av dem större rummen. Satt mest & kollade på filmen med kläderna på, men dem smekte varandra lite emellanåt. Tog mig modet till att sätta mig på soffan snett mittemot. Hade full översikt på dem & dem på mig. Drog ner mina byxor & kalsonger till anklarna och började sakta smeka min kuk. Tittade mest på thai kvinnan än på porr rullen. Märkte att hon sneglade mot mig ibland. Passade då på att visa upp mitt glänsande ollon.

Efter ca 20 minuter kunde jag inte hålla mig längre utan stönade ut min orgasm rätt ut på golvet. Drog sen nöjt upp mina byxor & tog en öl på närmsta bar. Ångrar att jag inte stannade kvar en stund för att se vad paret hittade på.
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag hae tyvärr inga minnen från någon porrbio då jag aldrig fått chansen att besöka en :(
 

Eightinches55

Medlem
Kön
Man
Du skulle garanterat ha en svans av beundrare som bevakade varje steg. Jag rekommenderar dig att ta med en manlig kompis, annars kan det bli jobbigt, och det är ju inte meningen.
Sen skulle du sannolikt få se kukar i alla former och varianter, i alla stadier av upphettsning. Med tanke på hur du ser ut på din bild skulle du genom din blotta närvaro sannolikt orsaka en hel del snabba sprut.
 
T

Tophat

Gäst
Länge undrat vad som skulle hända om jag som tjej dök upp på en porrbio?
Du skulle få många män som ville både titta och ta på dej och en del skulle erbjuda dej sina tjänster som knulls med dej m.m.
Första gången min sambo var på porrbio var tillsammans med mig och det var på Manhattan i Stockholm och vi se båda lite runda under fötterna efter några öl och ganska mycket vin,
Vi betalade och gick in och jag hängde av mig alla kläderna och lindade en handduk runt midjan min sambo frågade mig om hon måste vara naken och jag svarade me, men du kan ju ta av dej trosor och bh och behålla din sexiga på vilket hon gjorde.
Vi gick in och satte oss i den stora bio salongen och titta på lite porrfilm och jag fick ganska snart stånd och lät handduken trilla i sär och min kuk stod rakt ut och min sambo började att runka min kuk och efter en stund så hukade hon sig ner och började att suga på kuken,
Jag lät hennes axelband på klänningen falla ner så att brösten trillade ut och det var väl minst 8-10 män som tittade på och till slut var det en man som trängde sig in bakom vätan bänkrad och sträckte fram sina händer bakom min sambos dugg och började smeka hennes bröstvårtor mellan tummen och pekfingret.
Efter en stund sa hon vi kan väl gå runt och titta litrar vi reste på oss och gick runt i alla bås och rum med glory holes och gungan och jag har ju besökt Manhattan sen många år tillbaks så det kändes bra att vi sa henne runt. Vi hade en svans av män efter oss och min sambo sa kan vi inte skaka av oss svansen av män och till slut så lyckades vi smita in i ett dark rum via ett rum med säng i.
Vi gick långt in i dark rum och jag ställde mig med ryggen mot en vägg och drog min sambo tätt framför mig med brösten mot mig samtidigt som jag tog ett stadigt tag om henne och drog upp klänningen till midjan.
Det tog inte lång stund förens jag hörde att det var flera män inne i rummet och och jag sträckte ner min hand mellan hennes lår och kände att fittan var blöt av fittsaft och samtidigt kom ett finger in bakifrån och min sambo sa att det är någon som smeker mig bakifrån, är det skönt frågade jag och hon svarade skönt och spännande.
Efter en stund så försvan hans finger sakta ur hennes dutta och jag kände hur han pressade in sin kuk och Haag bad min sambo att skjut ut baken lite då att han kom in i sin fulla längd med kulen som var hård jag flyttade min hand till hans pung och kulor och masserade dom lite samtidigt som han stötte in kulen rytmiskt och hårt efter 5 minuter så började han att kicka snabbare och jag förstod att hsnsnaft skulle komma. Jag hörde på min sambos stönande att hon snart skulle komma hon med så jag flyttade mitt finger till hans urinrör längst nere vid roten av kuken och plötsligt så kände jag hur sperman pulserade upp ur urinröret rakt upp i min sambos fitta det kändes härligt och sen gled kuken sakta ut och det tog bara en minut så gled en ny kuk in i hennes fitta bakifrån och började att knulla henne.
Jag tror att det var fyra män som passade på i dark rummet att knulla henne, sen tog jag hennes hand och vi promenerade vidare upp till bio salongen och ställde oss bakom den lilla sugar bänken och tittade på lite porrfilm och min kuk vart stenhård när jag tänkte på männnen som hade lullat min sambo och nu var det min tur att få tömma.
Jag drog av henne klänningen och där drog hon naken som gud har skapat henne med armbågarna hängandes på bänken och jag knullade henne bakifrån en lång stund samtidigt som jag smekte hennes bröst sen vart det en stor sats som fyllde hennes fitta med mycket stön och skrik from min sambo, jag tänkte vilken cocktail sperma från flera män i samma fitta helt underbart!
Vi gick ut i omklädningsrummet och sambo gick in på toaletten med hand dusch och tvättade av sitt sköte.
Sen gick vi ut på stan och tog varsin stor stark och min sambo kommenterade att det här måste vi göra om!!!
 

Vildballe

Aktiv medlem
Kön
Man
Vilken härlig historia, har en liknande händelse på mh för några år sedan, när ett par stod i det övre rummet vid sugbänken, killen stod och pullade henne och hon runkade honom, kollade ett tag bredvid dom, plötsligt kom hennes hand till min nu kuk och runkade mig, jag smekte hennes bak som var naken under klänningen sen drog jag upp klänningen över hennes rumpa och tryckte in kuken och knullade henne bakifrån ett bra tag, efter en stund smög killen ner under bänken och jag kände han slickade henne samtidigt sen kände jag att snart kommer jag, då kom hans hand och greppade kuken och stoppade den i sin mun och sög, det blev för mycket jag sprutade direkt i hans mun. Det här var på natten nästan helt ensamma där utom en kille som stått bredvid och runkade, skulle tro att han också fick sitt.
 

HarleyQ

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Ja du, du hade fått väldigt många beundrare. Sen hade du fått kuk så det räckte för en evighet. Det bästa hade vart om du tog med en manlig kompis, så hade du säkert fått det lite lugnt. Men testa! Riktigt roligt

Låter ju nästan lite skrämmande, kuk så det räcker i evighter. Kanske bäst att hitta en manlig kompis som lite skydd om jag skulle få för mig detta någon dag.
 
P

PeterGBG

Gäst
Låter ju nästan lite skrämmande, kuk så det räcker i evighter. Kanske bäst att hitta en manlig kompis som lite skydd om jag skulle få för mig detta någon dag.
Är inte så farligt som det låter. Säg till om du besöker en porrbio i Göteborg. Då gör jag dig gärna sällskap
 

LindaEP

Välbekant medlem
Låter ju nästan lite skrämmande, kuk så det räcker i evighter. Kanske bäst att hitta en manlig kompis som lite skydd om jag skulle få för mig detta någon dag.
Jag har varit på klubbträffar för bara kvinnor. Det var trevligt, läckert och annorlunda. Har fått klart för mig att vi kvinnor kan vara nog så kinky även på egen hand utan män.... Kanske något du skulle pröva?
 

Andyx1

Medlem
Kön
Man
Låter ju nästan lite skrämmande, kuk så det räcker i evighter. Kanske bäst att hitta en manlig kompis som lite skydd om jag skulle få för mig detta någon dag.
Men du är ju värsta fightern Harley. Bara att ta strypgrepp på eventuell "enögda ormar" som närmar sig :D
 

Scalie

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag har ej varit på porrbio. Men när PeterGBG nämnde runkbås, så väckte ett minne till liv....
I 20 års åldern så tågluffade jag och en kompis i Europa. Kul att besöka andra länder, men även besöka barer och inte minst porrklubbar, etc. Jag minns inte vilken stad det var i tyskland.. Vi hittade övernattning nära järnvägs stationen. På kvällen så var vi sugna att gå på porr klubb... Gick ut, vi gissade att det måste finnas nära centrum. Konstigt nog så, låg centrum en bra bit från stationen.. Vi kollade och blev mer besvikna. I helvete heller.. Det verkade inte finnas.. Vi frågade en taxi chaufför och bad honom köra oss.. Han körde tillbaka hela vägen som vi hade gått, svängde vänster där vi bodde och sen vänster igen. Porrklubben låg bakom där vi bodde. (var som i sällskapsresan) Men de vissade skön porrfilm, sen fanns det öl men inte mer. I rummet intill, så fanns det runkbås.. Så jag sa till min kompis. att jag skall testa det. Han var inte så intresserad. Var lite konstigt att gå in där. Båsen var ej så ljudisolerat även inte mellan båsen. Så man hörde stön från dom andra och inte minst, när de tog tag i toarullarna. Men det var lite konstig känsla, men kåt blev man ändå. Snart var jag en av dom, som njöt och stönade inte minst när man kom. Att man hade några dars besparingar, så var man tacksam att det fanns papper. För min del blev det två gånger. Kändes härligt efteråt. Jag gick sedan tillbaka till min kompis och vi fortsatte kolla film och drack öl. Vi behövde inte vara rädda att inte hitta dit som vi bodde. Förr vi bodde ju bakom porrklubben.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Har aldrig varit på någon porrklubb men en naken bar i New York. Fick biljetter till tre öl och en vacker kvinna brevid. Frågade om hon skulle dansa för mig ville titta på som var på scenen. Satte mig längst fram andra kvinnan som dansade satte sin fitta mot mitt ansikte.
Hade kunnat ta med sig vilken kvinna som helst upp till rummet. Men ingen prostituerad där gick gränsen. Så vi köpte några foton och betalde för varsin Lap Dance. Vi träffade två norskor på hotellet, mina vänner var inte så intresserad man jag låg i norskornas säng den natten även om det inte blev så mycket sömn.
Detta hände när jag var yngre undrar om jag skulle orka med det nu.
 
Toppen