Minns ni killar första sprutet?

Yokie82

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag var också 13 år och hade hört om att man kan "dra i hand". Satte sedan en kväll i min säng och lekte med kuken och plötsligt så kändes en helt ny känsla i kroppen och kuken började pulsera. Sedan satt man med sin första sats runt handen och ollonet och den gången kom det ganska rejält. Sedan smyga till toaletten förbi brorsans rum och putsa rent. Blev nog på nytt följande kväll, men den gången var man utrustad med toapapper ;)

Och sedan dess har man hållit på :p
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Kan inte säga att jag minns just det allra första sprutet, men något av de första gångerna har jag minne av. Jag jag var 11-12 år och satt på stolen i mitt pojkrum och runkade. Hade fått några torrorgasmer innan, så jag visste vad som väntade. Målet var att få en orgasm, men så kom sperman också. Jag var beredd med ett papper till hands. Minns att sprutet var ganska långt, säkert nån halvmeter i alla fall. Idag 55 år och tusentals orgasmer och sprut senare, så rinner det mera ur kuken. Men ack, lika skönt ännu!
 

MrXL

Välbekant medlem
Ålder
70
Kön
Man
Jag var i 13-årsåldern och hade precis kommit ur duschen och satt på mitt rum och runkade lite. Plötsligt blev det väldigt skönt och sköt iväg en sats i morgonrocken jag hade på mig. Då fick jag direkt riktig smak på detta och runkade väldigt ofta, gick t o m hem på lunchrasten och gjorde det ibland.
 

Lojo52

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag var 12 år, kompisen och jag hade kollat i hans brorsas porrtidningar, gick in på deras toa och runkade, sprutade en rejäl laddning över deras toastol, blev jäkligt förvånad, blev till att torka rent efter :p
 

trosmannen

Välbekant medlem
Kön
Man
Var också runt tolv och hade nog runkat sedan jag var typ 8 utan att det kommit sperma när jag fick orgasm och att det gjorde väldigt ont i pitten efter orgasmen.
Första gången jag fick orgasm blev jag jätte rädd att jag aldrig skulle kunna pissa nåt mer minns jag också..

Minns att det blev lite blött på ollonen de första gångerna innan det blev ett riktigt sprut, dessutom blev orgasmen mycket skönare, runkade säkert 2-3 ggr per dag.

Kommer aldrig att tröttna på att runka, ibland är det skönare än att knulla med frun tom.
 

Regero

Välbekant medlem
Ålder
47
Kön
Man
Kan inte säga att jag minns första sprutat, tror jag gick i 6:an när jag började ruka och som många andra så när man väl fått smak på det så har det blivit mycket runkande, vi var ett par stycken i klassen som började samtidigt. Vill nog själv minnas att när sperman började komma så var det gradvis och vill minnas att den var ganska klar, sen kom den mjölkiga färgen och mängden. Minns att vi var ett par kompisar som satt och stönade och klämde fram en droppe och var väldigt nöjda, samtidigt så var det en av oss som hade kommit lite längre i utvecklingen av både storleken på kuken, behåringen samt satsen, vi bara satt där med världens haksläpp när han runkade och sedan kom med ett rejält sprut, vi var mäkta avundsjuka och imponerade, han var nöjd över bedriften och hände flera gånger att han visade, tyvärr så dog det ut när vi andra kom ifatt.
 

loadedgun

Aktiv medlem
Kön
Man
Oh ja, det minns jag. Hade haft ett långt uppehåll i runkandet som jag började med tidigt. Hade nog edgat i 5 månader och under den tiden hade kuken börjat att växa och bli vuxen. Så en morgon så drog jag några drag för mycket och kuken formligen exploderade. Det pulserarade mängder av sperma både långt och mycket. Då var jag 13-14 år.
 

Cumbaths

Välbekant medlem
Kommer så väl ihåg första sprutet. Sommarlov. 12 år gammal i ens rum med en utriven sida ur Fibban som jag hittat med en flicka som kallades för Beverly. Man hade ju testat att runka lite innan men inte riktigt fått till det. Den här gången fick jag in en bra naturlig rytm och till sist blev det plötsligt så skönt att det nästan gjorde ont och man bara runkade förbi ”point-of-no-return”. Var osäker en kort sekund vad som skulle hända och kunde sedan bara fascinerat se på hur den tjocka gulvita såsen sakta pumpade ur ens ollon. Villen obeskrivlig känsla! Sedan ville man ju bara göra om det, om och om igen. En fantastisk upptäckt, denna nya användning för ens penis. Så många roliga experiment som sedan följde - på egen hand och tillsammans med min runkvön några år senare!
 
Last edited:

gorgik9

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag vet att jag nyss fyllt 10 när jag fick min första utlösning och fattade vad det var som hänt. Men jag hade haft en del "våta drömmar" några månader tidigare, men utan att fatta vad det var frågan om. Jag minns att jag undrade om jag pissat på mig i sömnen, men tänkte att det kunde det ju inte vara, för piss är ju inte kladdigt så som det hade varit när jag vaknat efter min våta dröm.

Efter min första medvetna utlösning blev det förstås en jäkla massa runkande så gott som varje dag.
 

Njutaren

Välbekant medlem
Kön
Man
Minns det väldigt klart och hur grymt skönt och härligt det var.

Jag var 13 år och hade just kommit hem efter en friluftsdag i skolan och duschade i badkaret. När jag var ensam hemma och duschade brukade jag dra tillbaka förhuden och massera strängen på baksidan. Gillade den pirrande känslan och så skönt känna det känsliga blottlagda ollonet. Den här gången kändes det speciellt skönt så jag la mig ner i badkaret och lät duschen massera ollonet och hela den känsliga strängen på undersidan. Det var så skönt så jag var tvungen att massera ordentligt och det blev ännu skönare och plötsligt stegrades känslan och den vita simmiga såsen välde fram. Jag blev så förvånad och förvirrad över vad som hände och överväldigad att det kunde vara så oerhört skönt. Känslan var något nytt men kändes samtidigt så bekant. Så insåg jag att drt var samma sköna känsla som jag drömt om.

Redan nästa dag var jag tvungen att pröva igen och det var minst lika skönt om inte skönare. Jag tycker fortfarande det är så skönt att onanera och njuter verkligen av det.
 
Toppen