Minns ni killar första sprutet?

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Vet inte första sprutet men kommer ihåg att i tioårsåldern kom det några droppar, runkade ofta på den tiden både ensam och med några vänner. Det slutade för vännerna droppade av vill väl precis som jag inte visa att det fått sperma. Sedan elvaårsåldern hade jag en toarulle vid sängen.
Min mamma förstod varför sade bara du får själv ta hand om kladdet. Tyckte det var skönt att kanske inte komma på någon dag, sedan kanske få två rejäla sprut dagen efter, gärna med syrrans förhoppningsvis våta trosor under näsan.
 

hårig man

Medlem
Kön
Man
Jag var 10, satt och runkade genom att gnida utanpå byxorna som jag brukade göra. Plötsligt kände jag hur det blev blött och började rinna.. Blev livrädd och trodde något hade gått sönder och att det var blod som kom. Vågade inte kolla förrän flera timmar senare och var väldigt lättad och förvånad när jag inte möttes av ett blodbad utan bara att kalsongerna hade klistrats fast.
 

emk91

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag var 10, satt och runkade genom att gnida utanpå byxorna som jag brukade göra. Plötsligt kände jag hur det blev blött och började rinna.. Blev livrädd och trodde något hade gått sönder och att det var blod som kom. Vågade inte kolla förrän flera timmar senare och var väldigt lättad och förvånad när jag inte möttes av ett blodbad utan bara att kalsongerna hade klistrats fast.
Härligt det lät
 

happyjacker

Välbekant medlem
Kön
Man
Det var efter en lektion i sexualkunskap i högstadiet. Jag hade inte tänkt så mycket på kuken innan dess, men efter en lektion där vi gick igenom onani blev det ändring på den punkten. När jag kom hem var jag ensam hemma, sprang till toaletten, drog ner gylfen i jeansen och lirkade ut kuken. Tänkte på skolans snygga tjejer, drog i förhuden som vi ”lärt oss” och efter nån minut skickade jag iväg några strålar över golvet. Benen skakade. Runkade några gånger till den dagen.
 

tjackrunkarn

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag minns mitt första sprut väldigt väl! Började runka med 3 kompisar efter skolan flera gånger i veckan hemma hos mig väldigt tidigt. Kanske inte ska skriva åldern här ifall det bryter mot regler haha men kan säga att vi runkade i ungefär 3 år innan någon av oss hade fått första utlösningen. Kanske 3 gruppsessioner i veckan och så på egen hand varje dag och uppdaterade varandra om framsteg haha.

Hursomhelst en dag då jag duschade så satt jag i badkaret och drog i kuken medan jag riktade duschmunstycket mot den så att det var varmt och nice och så plötsligt kände jag att det var annorlunda och så fick jag min första orgasm och helvete vad skönt det var! Fattade äntligen vad vi hade försökt uppnå! Första orgasmen men ingen sperma! Dagen efter gjorde jag samma sak och då kom första sprutet äntligen! Helt jävla underbart var det! 5-6 gånger om dagen blev rutin efter det för att ens kunna tänka klart för det var 3 år innan jag fick fitta första gången men hade flickvänner och på den tiden hånglade man ju i timmar istreck och frustrationen av att inte få göra mer än det gjorde att man fick runka tills man hade skavsår för att inte komma i byxorna av allt hångel haha!
 

MoonOrchard

Ny medlem
Kön
Man
"Helvete, jag kissar på mig!"

Det var känslan iaf. Nu var det ju inte riktigt så, men det fattade man ju inte där och då. Jag tror att jag var 11. Det tog ett tag innan jag vågade testa igen.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Första gången det kom mycket var i sömnen vaknade av att det var kladdigt på magen. Hade väl knappast sprutat innan bara några droppar, vad jag drömde om kommer jag inte ihåg men lättklädda och ibland nakna kvinnor var ofta med i drömmarna. Inte tjejerna i skolan var intresserad av äldre kvinnor på den tiden hade de en buske mellan benen.
 

reptilen

Välbekant medlem
Kön
Man
Kom ihåg att jag hade stånd tidigt vilken fascinerade en del, senare började jag leka med kuken och tyckte det var skönt och en dag kom det utlösning, riktigt härligt minns jag det som. Kanske var det i trettonårsåldern. Sedan dess har jag runkat nästan dagligen. Njöt av kåta tonårstankar och min växande kuk i ett antal år, dock kom utlösningen mest rinnande. Upptäckte i 19-årsåldern sedan att det gick att få den att spruta ut i fina strålar, vilket var nästa fascinerande upptäckt. Den förmågan har jag tränat på sedan dess :p
 
Last edited:
Toppen