Mixedbastu

Näcken30

Ny medlem
Kön
Man
Var på en camping i somras som hade mixedbastu vissa tider. Givetvis så passade jag på och basta då och det var riktigt trevligt. Pirrade i magen av att sitta där näck bland alla tjejer :) Någon annan som provat mixedbastu? Kan rekommendera det ;)
 

Gizza

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Ja, på gymmet på min mammas jobb, fast jag såg inga just där inne i bastun när jag kom in där, så jag satte mig ensam där, men sen kom det in en man spritt språngande naken.
 
G

Guest

Gäst
Jo, jag har provat det, men tjejer brukar ju ofta linda en handduk runt allt då. :(
 

galen

Medlem
Kön
Man
hehe d som e fördelen här i norr och om man har bastu :) man sammlar ba in ett gäng polare så drar man å bastar ;)
 

Flow242

Medlem
Ålder
47
Kön
Man
Borde vara lag på att alla relax-avdelningar i badhus har mixbastu. Hur ofta är man ett rent kill- eller tjejgäng när man tar en heldag på relaxen?
 
N

Nudde -LÅST-

Gäst
Jag bastade ihop med min tjejs mamma som var 47 år, jag var 17 år.
jag såg hennes fitta och fick stånd.....
 

mgk

Medlem
Kön
Man
Det är självklart man ska basta mixat. Håller med om att det borde finnas på flera badhus mm.
Det är inget konstigt utan helt ok att sitta och snacka med kompisarna, oavsett kön.

Det kan ju bli jobbigt med blodflödet men då får man ta en dusch. :D
 
N

Nudde -LÅST-

Gäst
Jadå, hennes mamma såg okej ut, väldigt fin fitta.
Hon smekte på mitt stånd....
Originally posted by biff

nudde var mamman så snygg ???
såg hon att du fick stånd oxå eller gömde du det??
 

wire

Ny medlem
Kön
Man
Ett av de första gångerna jag fick stånd var nog i en bastu. det var på dagis, jag var kanske 5-6 år, och var på ett badhus och sedan så skulle alla basta. även fröknarna bastade topless, och de flesta var ju gamla kärringar med taxöron, men det var en fröken i 20-års åldern, som var helt topless och jag kommer ihåg att jag fick ett riktigt häftigt stånd av det, som jag försökte dölja. så här i efterhand så kan jag nog minnas att hon var skitsnygg, men så tänkte man kanske inte då, men jag fick stånd ändå.
 

apelsinjuice

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by mgk

Det är självklart man ska basta mixat. Håller med om att det borde finnas på flera badhus mm.
Det är inget konstigt utan helt ok att sitta och snacka med kompisarna, oavsett kön.

Det kan ju bli jobbigt med blodflödet men då får man ta en dusch. :D

Håller med. Jag har bastat mixat vid ett flertal tillfällen och det är inte så mycket med det. Visst sneglar folk lite på varandra och man har väl sett en hel del trevligt, men jag har aldrig varit med om att någon "gått över gränsen" eller fått bånge.
Sedan har det väl hänt att man fått lite flaschbacks när man onanerar, men det är väl knappast något problem...
 
G

G-mannen [adjö]

Gäst
Jag har också badat mixed-bastu av och till och kan väl säga att tyvärr :( har ingen gått över gränsen. Det är en fantasi annars.
 

SOLO

Medlem
Badade bubbelbad næck med nåra kilklar å tjejer før några månader sen på en efterfest, men blev inte ett dugg kåt, det var bara kul :)
 

Asia

Medlem
Ålder
54
Kön
Man
Jag bor i Tyskland, här det alltid mixed-bastu i alla badhus och spa´s. Ganska trevligt faktiskt, särskild i ångbastun där det är ganska mörkt. Jag och min tjej har haft en hel del för oss där...
 

Runkamera

Ny medlem
Kön
Man
Jag var i Berlin på ett badhus i Europcenter högst upp i ett höghus, där hade dom en mängd olika bastu varianter, vi satt ett gäng grabbar i bastun och snackade brudar förståss, då ett gäng yngre damer kom i bastun helnäcka förståss, dom undrade vad vi gjorde om vi vart kåta av att se på dom, dom var heläckra rakade fina, vi fick förståss stånd hela gänget, det blev lite smårunkade tillsammans, det stället kan rekomenderas.
 
Toppen