Mogna män/ pensionärer berätta hur ni har det!

Status
Stängd för vidare inlägg.

AndreasN

Aktiv medlem
Kön
Man
Ni som inte klarar av att läsa vad ämnet är borde pyssla med något annat.
Tar det igen "

Mogna män/ pensionärer berätta hur ni har det!​

Det är i stort sett bra, även om frugan tappat intresse för sex. Runkar ofta och gärna. Älskar amatörfilmer som jag köper och sprutar till med därtill gott samvete. Frugans inställning till det är dock smolket i glädjebägaren. Hon hatar att jag runkar till porr. Vi har t.o.m. gått på familjeterapi om detta där jag verkligen känt att terapeuten står på min sida. Men min hustru tycker jag ska gå på behandling för mitt porrberoende. Hon vill att jag ska bli så gammal att jag ska mata duvorna i parken istället. :D

EDIT: såg just att jag svarat redan i tråden. Men låter detta inlägg stå kvar eftersom ny info tillkommit.
 

Bi-Transa

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag är pensionär och min fru är det också och vi har passerat en bra bit över 60 år och har inga barn som bor hemma!
Vi är båda intresserade av sex och porr, vi är nudister och åkerogräs till nakenbad på sommaren och ibland så knullar vi öppet och det är måmga män som kommer fram och tittar på oss när vi har sex.
Vi bor i Stockholm så på vintern brukar vi gå på porrbio och titta på lite porrfilm, jag brukar vara naken men hon behåller kläderna på och min fru brukar suga och runka min kuk när vi är på porrbio och det brukar komma fram män och visa sin kuk för min fru!
Så jag tycker att vi har ett fint sex liv tillsammans!!!
Kramar Erik & Mona
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Jag är pensionär och min fru är det också och vi har passerat en bra bit över 60 år och har inga barn som bor hemma!
Vi är båda intresserade av sex och porr, vi är nudister och åkerogräs till nakenbad på sommaren och ibland så knullar vi öppet och det är måmga män som kommer fram och tittar på oss när vi har sex.
Vi bor i Stockholm så på vintern brukar vi gå på porrbio och titta på lite porrfilm, jag brukar vara naken men hon behåller kläderna på och min fru brukar suga och runka min kuk när vi är på porrbio och det brukar komma fram män och visa sin kuk för min fru!
Så jag tycker att vi har ett fint sex liv tillsammans!!!
Kramar Erik & Mona
Härligt att läsa om att ni har så öppet förhållande till sex och onani. Men handen på hjärtat, hur många kvinnor tycker så som din fru gör? Inte många procent av den kvinnliga befolkningen, i alla fall.
Jag hade önskat att min fru var sådan. Åtminstone en pytteliten del av det, men icke! Jag skulle bli idiotförklarad och inlåst på behandlingshem om hon visste mina önskningar och hur ofta jag onanerar...
 

MrRighton

Aktiv medlem
Kön
Man
ok...70år...ständigt kåt och runkar dagligen dock inte alltid till sprut,har 2 älskarinnor som jag knullar med allt som oftast
sommartid befinner jag mig på Helgö nakenbad för att njuta av sköna kukar o ibland nån kvinna men mest runk o sug i härligt väder ger mig en skön känsla av att livet leker trots åldern
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
ok...70år...ständigt kåt och runkar dagligen dock inte alltid till sprut,har 2 älskarinnor som jag knullar med allt som oftast
sommartid befinner jag mig på Helgö nakenbad för att njuta av sköna kukar o ibland nån kvinna men mest runk o sug i härligt väder ger mig en skön känsla av att livet leker trots åldern
Gottegris! Som kan stå sig med 2 älskarinnor...
Jag har inte lyckats hitta en endaste en....
 

Ekenkis

Aktiv medlem
Ålder
69
Kön
Man
Jag runkar i princip varje vardag när frun är på jobbet. Vi knullar ibland, så där varannan helg vilket jag tycker är för lite. Hon är tyvärr inte intresserad av leksaker od. Så det blir vanligt vaniljsex. Annat var det under de tolv år jag var singel efter skilsmässan från barnens mor. Härliga minnen.
Kan nu t.ex. vara ute i trädgården när kåtheten smyger sig på. Går in och kollar vad som händer på dirtyroulette eller kollar in nån skön film på nån porrsajt. Får ett fint stånd och sprutar skönt. Dock inte så mycket som i yngre år men lika skönt för det.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Jag runkar i princip varje vardag när frun är på jobbet. Vi knullar ibland, så där varannan helg vilket jag tycker är för lite. Hon är tyvärr inte intresserad av leksaker od. Så det blir vanligt vaniljsex. Annat var det under de tolv år jag var singel efter skilsmässan från barnens mor. Härliga minnen.
Kan nu t.ex. vara ute i trädgården när kåtheten smyger sig på. Går in och kollar vad som händer på dirtyroulette eller kollar in nån skön film på nån porrsajt. Får ett fint stånd och sprutar skönt. Dock inte så mycket som i yngre år men lika skönt för det.
Hon är som min fru då. Hjälpmedel i form av leksaker går helt bort. Dessvärre blir det inte sex mer än högst en gång i månaden, oftast ännu längre tid...
Det blir mkt runk i stället. Oftast varje dag 1-2 ggr, men inte alltid sprut. Ligger på soffan och smeker mig nu. Frun inte hemma.
Jag 65 o frun 64.
 

Bi-Transa

Välbekant medlem
Kön
Man
Härligt att läsa om att ni har så öppet förhållande till sex och onani. Men handen på hjärtat, hur många kvinnor tycker så som din fru gör? Inte många procent av den kvinnliga befolkningen, i alla fall.
Jag hade önskat att min fru var sådan. Åtminstone en pytteliten del av det, men icke! Jag skulle bli idiotförklarad och inlåst på behandlingshem om hon visste mina önskningar och hur ofta jag onanerar...
Min fru är otroligt kåt jag brukar kalla henne för min lilla mfoma!!!!
 
M

MrTom

Gäst
Ska till Manhattan på fredag em28/4, vill suga kuk och sedan bli rimmad och avsugen vid nån av sugbänkarna!
 

Pynolf

Välbekant medlem
Kön
Man
Härliga killar som inte ger upp. Är nu 80 o runkar inte lika ofta som förr men varje gång är det lika skönt. Frugan kan inte av medicinska skäl ha samlag längre men det gör mej inget. Har haft ett underbart o varierande sex liv o behöver inte dö nyfiken i något avseende. Däremot började jag runka tidigt och har faktiskt haft intensivare orgasmer då än med en partner men att leka med en partners kön är också härligt.
Senast i dag när jag klev ur duschen o såg men nytvättade kuk blev jag kåt igen .... några sköna drag o sen.....
Kram alla!
 

Berth

Ny medlem
Kön
Man
Hej vad härligt höra dig beskriva. Längtar mycket efter mogen man att stimuleras tillsammans med. Kram Bertil 78
 

Pynolf

Välbekant medlem
Kön
Man
Tack för din trevliga kommentar. Skulle inte ha något emot att runka med en vän, känna på varandras kukar smeka o leka o komma tillsammans....
 

Berth

Ny medlem
Kön
Man
Tack för svar. Som sagt längtar sååå efter gemenskap. Känna o kramas o ha det skönt tillsammans. Finns i Huddinge men tillfälligt i Dalarna nu. Kram o sköna tag hälsar Bertil
 
  • Gilla
Reactions: alf

glans

Välbekant medlem
Kön
Man
Härliga killar som inte ger upp. Är nu 80 o runkar inte lika ofta som förr men varje gång är det lika skönt. Frugan kan inte av medicinska skäl ha samlag längre men det gör mej inget. Har haft ett underbart o varierande sex liv o behöver inte dö nyfiken i något avseende. Däremot började jag runka tidigt och har faktiskt haft intensivare orgasmer då än med en partner men att leka med en partners kön är också härligt.
Senast i dag när jag klev ur duschen o såg men nytvättade kuk blev jag kåt igen .... några sköna drag o sen.....
Kram alla!
Härligt höra att du kan njuta än. Håller med dig att orgasmerna är intensivare än när man hade stadigt sällskap. När man runkar själv kan man ju kontrollera bättre när man vill komma.
Gör som dig nu, några snabba och aaaaah.
Kram.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen