Morgonstånd

trombias

Medlem
Kön
Man
Detta var en sommar för 5år sedan tror jag.
Jag hade nyss träffat en trevlig och snygg tjej som jag var skitkär i.
Hennes mamma och hennes mammas kille skulle till sommarstugen och undrade om vi ville följa med, och det ville vi ju:)
Det var helt lugnt hela tiden där uppe tills det var sissta kvällen och det var dax att supa med alla andra som kom och hälsa på den kvällen.
Det sluta tidigt påmorgonkvisten iaf, och jag och min tjej gick och lade oss i gäst stugan som låg på tomten där hennes mamma och killen hade storstugan.
Dagen efter när vi vaknade så var både hon och jag kåta som små kaniner som brukligt är efter en fylla, jag fattar inte varför egentligen men det är så iaf:D
Vi började ju så smått och det blev ju hela batteriet och vi blev klara efter mycket svett och stönande:D
I samma stund som vi lagt oss bredvidvarann för att pusta ut så knackar det på dörren och vi sa "vilken tur vi hade som han innan det knacka".
Snabb som jag är så drog jag på mig kallingarna och öppnade dörren so ställde mig på trappan till stugan som då är tre steg över gräsmattehöjden som stugan följgdaktligen står på.
Och säger till personen som knacka som råkar vara tjejens mamma, "godmorgon, sovit gott?"
Joodåå, blev svaret med en tillhörande mycket egendomlig blick och pionrött ansikte.
Jag hade dragit på mig kallingarna men tänkte inte på att det var kallingar med 2 knappar i gylfen som vid detta tillfället var uppknäppta och med ett halvstånd och knallrött ollon utstickandes rakt i ansiktshöjd för hennes mamma :p
Detta var nog det sjukaste jag varit med om under min livstid änsålänge, känt tjejen i ett par vecker och ställer mig sen med kuken i huvudet på hennes mamma hahahahahahaha!!!!!! snacka om att jag fick höra det sen, för den familjen var ju om man säger ganska frispråkiga :cool:
 

jules_86

Ny medlem
Kön
Man
haha,, shitt vad pinsamt! Är mamman snygg så kanske det endå var gött??:p

"Att inte ha sex är som att vara tillfäligt död!"
 
Toppen