Motvilligt kåt

Indira

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
Är det någon som har haft fantasier om att bli kåt fast man inte vill det? Eller, ännu hellre, som varit med om det i verkliga livet?
 

123fyrasju

Medlem
Ålder
42
Kön
Kvinna
Det händer ofta att jag blir kåt av människor som jag har hetsiga diskussioner med. Ibland har dessa gräl slutat i fantastiska knull :oops: Det fungerar inte med vem som helst, men vissa personer får verkligen igång mig genom att vara kaxiga. Utan att jag vill.
 

tiger_mjau

Medlem
Kön
Man
Det händer ofta att jag blir kåt av människor som jag har hetsiga diskussioner med. Ibland har dessa gräl slutat i fantastiska knull :oops: Det fungerar inte med vem som helst, men vissa personer får verkligen igång mig genom att vara kaxiga. Utan att jag vill.

Ska vi tjafsa lite? ;)
 

123fyrasju

Medlem
Ålder
42
Kön
Kvinna
Det händer ofta att jag blir kåt av människor som jag har hetsiga diskussioner med. Ibland har dessa gräl slutat i fantastiska knull :oops: Det fungerar inte med vem som helst, men vissa personer får verkligen igång mig genom att vara kaxiga. Utan att jag vill.

Ska vi tjafsa lite? ;)

Om du är snygg (enligt min smak) så är jag på :)
 

tiger_mjau

Medlem
Kön
Man
Det händer ofta att jag blir kåt av människor som jag har hetsiga diskussioner med. Ibland har dessa gräl slutat i fantastiska knull :oops: Det fungerar inte med vem som helst, men vissa personer får verkligen igång mig genom att vara kaxiga. Utan att jag vill.

Ska vi tjafsa lite? ;)

Om du är snygg (enligt min smak) så är jag på :)

Haha.. Vad ska jag svara på det.. Jag är iaf. lika hårlig som på min avatar. ;)
Men givetvis är jag snygg! :D

*tjafs* *tjafs*
 

Gustav

Medlem
Kön
Man
Är det någon som har haft fantasier om att bli kåt fast man inte vill det? Eller, ännu hellre, som varit med om det i verkliga livet?

OK. Tillbaka till ämnet, att bli motvilligt kåt. Ett typiskt läge är när jag träffar en ex. Det är inte kul om hon ännu är sur och bitter och jag vill bara känna hennes läckra fitta runt min kuk. Svårt att höra vad hon pratar om. Måste ta mig därifrån snabbt.
 
E

erotica666 [lämnat in]

Gäst
Är det någon som har haft fantasier om att bli kåt fast man inte vill det? Eller, ännu hellre, som varit med om det i verkliga livet?

OK. Tillbaka till ämnet, att bli motvilligt kåt. Ett typiskt läge är när jag träffar en ex. Det är inte kul om hon ännu är sur och bitter och jag vill bara känna hennes läckra fitta runt min kuk. Svårt att höra vad hon pratar om. Måste ta mig därifrån snabbt.



Ja håller med, ibland kan jag bli så förbannat kåt av att träffa något gammalt ex ibland. Fram för allt om vet hur bra och skön dom brukade vara.....:oops:
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
:eek:värre att bli kåt på en polares lr jobbekompis fru/flickvän, samt märka att hon limmar tillbax..:(
 

Gustav

Medlem
Kön
Man
Är det någon som har haft fantasier om att bli kåt fast man inte vill det? Eller, ännu hellre, som varit med om det i verkliga livet?

OK. Tillbaka till ämnet, att bli motvilligt kåt. Ett typiskt läge är när jag träffar en ex. Det är inte kul om hon ännu är sur och bitter och jag vill bara känna hennes läckra fitta runt min kuk. Svårt att höra vad hon pratar om. Måste ta mig därifrån snabbt.



Ja håller med, ibland kan jag bli så förbannat kåt av att träffa något gammalt ex ibland. Fram för allt om vet hur bra och skön dom brukade vara.....:oops:

Visst, brukade vara och ännu är. Sånt förändras ju inte med åren. Alla njutningar som man vet precis vägen till och inte blir det sämre för det. Jag hade det bästa sex jag nånsin haft med min sista. Det var bra sex i över tio år och är det ännu när det händer. Med det rör ju till saker också tyvärr
 

sambo-tjej

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Är det någon som har haft fantasier om att bli kåt fast man inte vill det? Eller, ännu hellre, som varit med om det i verkliga livet?

OK. Tillbaka till ämnet, att bli motvilligt kåt. Ett typiskt läge är när jag träffar en ex. Det är inte kul om hon ännu är sur och bitter och jag vill bara känna hennes läckra fitta runt min kuk. Svårt att höra vad hon pratar om. Måste ta mig därifrån snabbt.



Ja håller med, ibland kan jag bli så förbannat kåt av att träffa något gammalt ex ibland. Fram för allt om vet hur bra och skön dom brukade vara.....:oops:

Mitt ex känner så då han ser mig att han först nu vet vad han går miste om:)
han tänker på vad jag och min nuvarande sambo gör/kan göra som han aldrig får uppleva igen......samt att han varit tänd eller blivit bara då vi pratat...det är i alla fall vad han sagt..


Jag har personligen känt så för någon här att den personen lyckats få mig.....het :oops:
 

Indira

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
Jag tänker på tillfällen då jag blivit tänd på någon som inte alls är min typ, som har något som är frånstötande egentligen för mig eller som gör något jag inte tycker om Och ändå blir jag tänd.
 

Sexxxy_

Medlem
Kön
Kvinna
Jag har dessvärre några tråkiga sådana erfarenheter att man blivit kåt på någon man ej borde bli kåt på...Och detta är absolut inget jag är stolt över!
Jag träffade en kille som jag höll på att lära känna (och detta var första gången vi träffades) när jag var tillsammans med mitt ex, för några år sen, och det gick inte alls bra...fy faaaan vad kåt jag blev på honom och när vi kramades så kunde jag inte hålla mej längre, jag blev kåtare och vildare än något annat, vi började hångla och händerna fumlade så vi bestämde att vi skulle köra iväg och knulla av oss kåtheten, hihi,vi körde iväg och hamnade i en liten skog och knullade skiten ur varann i hans bil...som sagt det är inget jag är stolt över men det var skönt som fan iaf.
Jag har ganska svårt att hålla mej när jag är kåt...det krävs inte mycket för att få mej helt paralyserad av kåthet...men det är inget som kommer drabba min nuvarande pojkvän, det är jag helt säker på! :D
 
Toppen