musfrisyrer!

shack

Aktiv medlem
Kön
Man
Men så läckert Toppentjej! Blir ju rejält runksugen nu och ser fram emot fler läckra bilder.

Det är ju perfekt när man kan lägga ut sånt här anonymt.

/shack
 
G

G-mannen [adjö]

Gäst
Originally posted by Toppentjej

Tack redheaded_girl!

Jag får väl vara den som visar första bilden så får vi se om någon annan hänger på sen. Jag ber om ursäkt för att det inte bara är jag på bilden... dessvärre hittade jag inte någon annan. Men ni är väl inte så känsliga här inne antar jag ;)

http://images3.pictiger.com/images/43/c ... 1a9443.jpg

Ahh - snusk - jag blir blind! Tungan svartnar och ramlar av :). Nej - allvarligt; tack för en jättefin och trevlig bild! Dessutom såg det ut att vara skönt :p
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
50
Kön
Man
Toppentjej: Som sagt; nicket passar - vilken fin muffla du har! Aarrrgg, blir lite yr här, blodet försvann någon annanstans... Tack för titten, du är fin.
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
50
Kön
Man
Jag "råkade" titta igen.. Det ser jätteskönt ut och jag "råkade" komma att tänka på hur det skulle vara att slicka din fitta... ;) Varmt och halt, men undrar hur den smakar? Upphetsande tanke och kuken "råkar" bånga till i brallan här... Gillar frisyren, helrakat är grymt tändande och fint på och sexigt, porrigt sätt! Runk på dig...
 

Rakad19cm

Medlem
Kön
Man
När jag rakar min K K så vill hon alltid ha den helt ren.hon ligger o smeker musen en stund för att hitta något strå som kan ha blivit glömt..sedan är hon underbart kåt ..*ler*

Intreserad av rätt så mye..
 
V

VaGina - vill inte vara med

Gäst
här är en till som gillar din bild, toppentjej!
tror jag ska lägga in lite bilder jag med nån dag! :)
 

heroone

Ny medlem
Kön
Man
Måste bara berömma den fina vyn.
Den får en verkligen att önska att,
man var i den andra personens situation.

Heroone.
 
G

Guest

Gäst
Jag säger som Ronny Eriksson : Tjejer ska vara rakade, annars är det som att tugga på en lovikavante ! :D
 
K

kontoret(slutar på egen begäran)

Gäst
Hel porslin måste väll vara det lättaste att raka men föredrar en trimmad mus som ser mer inbjudande ut nice
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
50
Kön
Man
Har fått uppdraget o äran att frisera mina flickvänner där nere.. mysigt. :p Ett litet kortklippt hjärta över musen är både sött o porrigt.
 
Toppen