När började ni att onanera?

Scalie

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag var nog 12-13 års åldern.. Var kåt som fan..Runkade skönt.. Ett tu tre kom en ny skön upplevelse. En skön sysselsättning som aldrig tröttnar på.. Sen har man har haft sex många gånger.. Då satsar man på det....
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
12-års åldern.

På vår skolan hade vi en bastu i gympasalen, den hade två dörrar. En från killarna och en från tjejerna. Varannan vecka hade killarna den och då låstes dörren till tjejerna och tvärt om när tjejerna hade den. Dörrarna ledde in från duschrummen och vi på killarnas sida upptäckte att om man la sig platt på golvet kunde vi kika igenom dörrspringa under under dörren och få en rejält bra blick in i bastu från grodperspektiv, vilket ledde till att man såg bra mycket även om tjejerna satt där med handduk.

Den dagen vi uppäckte det var på en torsdag då vi hade gympan som sista lektion. Efter vi turades om att titta så cyklade nog alla hem rejält kåta. Jag åkte hem och låste in mig på rummet, sen masserade jag kuken genom byxorna...hade ingen aning om hur man runkade då...minns att det nästan direkt kom en skön känsla som sen gick över till att jag blev jättekänslig därenere. Det var dock en torrorgasm då jag inte än kunde spruta sperma.
 

Bigloads

Välbekant medlem
Ålder
54
Kön
Man
Jag var 10 första gången jag runkade. Hade sett en kille i bastun efter simskolan som runkade, sen blev man ju nyfiken och testade när man kom hem. Penn greppet, runkade lite sen blev det skönt.... och så var man fast.
Var nog 13 första gången jag fick utlösning dock, och 15-16 när det började spruta rejält
 

Livsnjutaren!

Välbekant medlem
Kön
Man
Var nog 13 tror jag. Hade hittat nån tidning med naket i och gått ut i uthuset och fått stånd och smekte kuken. Visste inte varför men det var skönt. Plötsligt blev det jätteskönt och nåt kladdigt kom ur kuken. Blev lite förskräckt och kände mig skamsen efteråt. Redan dagen efter gjorde jag om detta med samma resultat. Nu flera decennier senare har jag producerat många liter sperma som sprutat ut ur min kuk.
 

PerGbg

Välbekant medlem
Kön
Man
Tror jag var runt 11 fick bara torrorgasm rysning . Minns hur ja blev förvånade första gång sperman kom, torkade med kallingarna som ja smög ner i tvättkorgen, många gånger sedan glömde man kallingarna på golvet vid söngen, skämdes när morsan lagt de i tvätten.
 
B

ballroomblitz

Gäst
Var väl runt 10 -11 år och var ute och tältade med en kompis.Blev inte så mycket runkande men vi klädde av oss nakna i tältet och satt där med våra små hårda kukar och visste väl inte riktigt vad vi skulle göra. Men det var så skönt med den kåta känslan kände vi. Senare när det blev höst och kallt så låste vi in oss i något av våra rum . Drog ned rullgardinen och klädde av oss. Satt där med våra stånd och tittade på varandra med en härligt kåt känsla i kroppen. Minns inte om vi tog på varandra men den sköna kåta känslan att vara naken och kåt var härlig. Visste kanske inte att man var just kåt, men så härligt..
 

Cgcg

Aktiv medlem
Kön
Man
Har samma minnen. I yngre tonåren så tältade jag och grannens son 2 år äldre än mig och mer Bad boy än mig. Tältet sattes upp, två sovsäckar rullades ut på luftmadrassen. När kvällen kom så kläde vi av oss ner till kalsongerna och då kom frågan från Johan om jag brukade runka och hur skönt det var. Kommer inte ihåg mitt svar men han drog ner kalsongen och en hård, rak kuk med handen runt om visades hur man runkade. Jag kollade storögt och nu var det min tur. Vi stod båda helt näck med kukarna ståendes och runkade oss själva. Vi blev ännu kåtare och det ena ledde till det andra, vi runkade varandra, dubbelrunk de och gned kukarna mot varandra med en av oss med särade ben och den andra gnidandes över. Så skönt tills Johan stönande sköt sin sats över mig och honom. Vilken chock men så härligt. Jag hade bara fått torrorgasm. Vi bodde i tältet en vecka, vissa dagar kom vi knappt ut från tältet då vi var helt nakna med stenhårda kukar och runkade nonstop. Vi somnade i samma sovsäck och fortsatte på morgonen igen. Efter 3 dagar får jag min första spermasats. Våra solbrända kroppar hade vita fläckar av all sats. När tält veckan var över och vädret blev sämre fortsatte vi i hans föräldrars källare, i bastun, i klädkammaren i något år. Vilka minnen!
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Tror det var i 12-13 årsåldern, när min lilla pojkpitt blev styv i varma badet hemma. Började röra vid mej själv där och då och efter ett tag kunde jag få ut något "slemmigt" i badvattnet som bildade lustiga mönster. Kändes skönt i min lilla pojkpitt, som då också fått lite hår på sej. Kommer inte ihåg prat och skryt på temat med skolkompisar, men det förekom säkert.
Hade en bästis på den tiden, TMP.... ☺ När vi var tillsammans så hade vi olika favoritaktiviteter som vi vardera chippade in.
En av mina favoriter, som jag kommer ihåg att TMP inte var lika entusiastisk över - men lekte med lojalt, var att dra ner byxorna, sätta oss bredvid varandra på hans säng med ryggen mot väggen. Rätt snart fick jag en blöt fläck på kallingarna. Kommer ihåg en skön kittlande känsla i benen upp i skrevet. Leken gick ut på att man drog ner kallingarna på den andre som var helt passiv. Blåste på pojkpitten och pratade om den, lindade in skaftet och ollonet i toapapper - och TMP drog ca 4 ggr upp och ner innan jag stönade av njutning och fyllde toapappret med kladd.
TMP var något år yngre och hade fortfarande pojkpitt utan hår och en liten skrumpen pung.
Minns att jag runkade den utan toapapper och efter stund kom orgasm - men utan sprut.

Sedan dess har det blivit mycket runkande; för det mesta ensam men även med partners inom relationer och med tillfälliga manliga lekkamrater.
 
Last edited:
B

ballroomblitz

Gäst
Har samma minnen. I yngre tonåren så tältade jag och grannens son 2 år äldre än mig och mer Bad boy än mig. Tältet sattes upp, två sovsäckar rullades ut på luftmadrassen. När kvällen kom så kläde vi av oss ner till kalsongerna och då kom frågan från Johan om jag brukade runka och hur skönt det var. Kommer inte ihåg mitt svar men han drog ner kalsongen och en hård, rak kuk med handen runt om visades hur man runkade. Jag kollade storögt och nu var det min tur. Vi stod båda helt näck med kukarna ståendes och runkade oss själva. Vi blev ännu kåtare och det ena ledde till det andra, vi runkade varandra, dubbelrunk de och gned kukarna mot varandra med en av oss med särade ben och den andra gnidandes över. Så skönt tills Johan stönande sköt sin sats över mig och honom. Vilken chock men så härligt. Jag hade bara fått torrorgasm. Vi bodde i tältet en vecka, vissa dagar kom vi knappt ut från tältet då vi var helt nakna med stenhårda kukar och runkade nonstop. Vi somnade i samma sovsäck och fortsatte på morgonen igen. Efter 3 dagar får jag min första spermasats. Våra solbrända kroppar hade vita fläckar av all sats. När tält veckan var över och vädret blev sämre fortsatte vi i hans föräldrars källare, i bastun, i klädkammaren i något år. Vilka minnen!
 

Bigloads

Välbekant medlem
Ålder
54
Kön
Man
Kommer faktiskt inte ihåg när man var medveten om att det var just "runka". Som jag skrivit här tidigare så var jag omkring 10 år, så en i bastun efter simskolan som gjorde det, och testade sen hemma själv.
Men efter det så blev det nästa alltid lite kuklek efter simskolan i bastun. Sen var det en jämnårig parallellklasskamrat som visade mig olika tekniker och att man kunde mäta sin penis med. Kommer så väl ihåg första gången vi mätte ihop. Vi stod i mitt rum med byxorna nere, kukarna framme, stenhårda så klart. Han fick min linjal och la den under kuken och den mätte 12 cm. När jag mätte min så var den 9 cm
 
Toppen