när blev ni av med Oskulden

Pilska Polisen

Ny medlem
Kön
Man
Lite nyfiken bara

När blev ni av med oskulden..:sleep:

(Ännu har jag min kvar) får ta och väja mig med mina enformiga Runk..

den som sagt att sex är det bästa i hela världen har då aldrig varikt rikrigt Skitenödig...
 

defuncta

Ny medlem
Kön
Man
Jag blev av med den när jag var 12 och de var en spännande upplevlese fast min snopp var bara 4 cm då. Nu är den 18 i allefall

mvh defuncta
 

Flow242

Medlem
Ålder
47
Kön
Man
Jag var 16, spiknykter och tokkär! Blir nästan riktigt rörd när jag tänker på det, undrar var hon är nu?
 

Erik188

Medlem
Kön
Man
Beror på vad man menar med att bli av med oskulden. Blev avrunkad och avsugen innan jag stoppade in den. Är det penetrering eller utlösning som räknas?
 

emmanilsson

Ny medlem
Kön
Man
När jag var 14, vi var tillsammans ganska länge och gillade varandra jätte mycket sedan flyttade vi till olika städer :(
 

fredrik66

Medlem
Kön
Man
Detta låter som en solskenshistoria, men den är sann. Jag blev av med oskulden när jag var 16 år. Föräldrarna var bortresta en vecka och för att jag skulle få någon ordentlig mat, så skulle jag käka lunch varje dag hos en vänninna till min mamma. Vänninan bodde i huset bredvid. Hon var i 35-års-åldern om jag minns rätt. När jag var där och käkade så skulle hon hålla på och krama mig, jag tyckte att hon larvade sig. Men så började jag fatta något mot slutet av veckan, kramade tillbaka, klämmde lite på brösten. Sedan dröjde det inte många minuter förrän vi låg i sängen och jag fick knulla henne. Det blev aldrig något mer knull med henne, varför kommer jag inte ihåg.
 

mgk

Medlem
Kön
Man
Själv var jag 19 år, nykter och kär som tusan!
Det blev riktigt bra redan första gången...
 

Välhängd

Ny medlem
Kön
Man
kan väl varit runt 18 år & ganska dragen.
En FD polare till mig gav sin tjej på käften och hon fick sova över hos mig.
Bodde i en liten etta med stor säng och hård soffa, så vi delade säng...

Det tog inte många minuter efter att vi lagt oss tills det att jag kände hennes hand på mitt skrev. Och efter många om & men så så var det igång för fulla muggar. Vi gick och la oss vid 1 tiden och hon var som ett djur. Tror klockan var 9 när jag sa till att nu orkar jag fan inte mer. Det var ett enda stort maraton kändes det som i slutet....

Har aldrig lyckats att tangera det igen.. Men vem vet en dag så...
 
Toppen