När ni var små....?

handtralla

Medlem
Kön
Man
Originally posted by walle

Originally posted by Lund24

På dagis genomförde vi i princip regelrätta samlag... Det var inte alltid "den var inne" eller att man ens hade stånd... man fattade väl inte vad man höll på med... bara att man "gjorde barn"...

Shit trodde att det var bara jag som hade gjort det. känner inte en enda som gjort sånt på dagis. Kommer ihåg att jag slickade tjejerna. vet dock inte varför man gjorde det då men jag älskar det fortfarande

Det hände aldrig på dagis, men hemma på rummet eller i en koja i trädgården så hade jag och en jämnårig tjej underliga lekar:D

Annars har det blivit att man runkat med några kompisar, när man var mellan 11 och 15. det jag kommer ihåg bäst är när jag runkat med min kusin. Vi är med tre dagar emellan oss jämngammla. Han brukade alltid kunna skaffa porrtidningar som vi runkade till. Det var en underbar tid. Jag brukade föreslå att vi skulle runka ikapp och se vem som kom först. Jag tror att jag vann jämt. Jag hade även en polaroid kamera som vi tog kort på varandras kukar med.
Skulle vara kul att göra det igen, så här en 20 år sennare

Keep on going!!
 

M.r Mister

Medlem
Kön
Man
Jag tror det här fenomenet är riktigt vanligt... Som sagt så har ja "lekt" med en tjej när jag var mindre. Hände även med en killkompis. Tjejen frågade om hon fick suga och jag skulle slicka. Men jag sa nej. Tyvärr kanske... En polare har även sagt att han gjort liknande saker...
 

Bartender

Ny medlem
Kön
Man
Lekte mycket doktor o. liknande på dagis minns jag. Man visste inte då varför man höll på men man visste att det antagligen inte skulle vara okej om föräldrarna skulle få veta det...
 
Y

ymmot -LÅST-

Gäst
samma här me det hände lite saker när man va mindre hehe. kommer ihåg när jag va liten och vi fick besök och då va det en tjej i typ min ålder och vi lekte också lite doktor kommer ihåg när hon kände där nere :) sen va jag hemma hos en poalre en gång och vi kollade på porrfilmer och helt plötsligt drar poalren fram kuken och börjar runka heheh ää fan tänkte jag och gjorde det ja me heheh

skönt me onani
 

Sprite

Medlem
Kön
Man
jag och en tjej satt och lekte med smågubbar i duschen en gång med bara kallingar och trosor då.
sen efter ett tag blev det bara så att vi tog av oss allting och efter ett tag så fick jag ju stånd, om än jag var ganska liten då. då tog hon sin gubbe och sa "min klättrade upp här" och så tog hon tag i kuken min med gubben i handen och gjorde så gubben klättrade upp mot ollonet mitt. sen tror jag att jag gjorde så min gubbe dök ner dit ner... sen hände inget mer med det, men då visste man ju som inte heller vad man skulle göra med picken. jag hade ju inte ens börjat runka, fast hade man vetat de man vet idag hade ju garanterat nå annat hänt :)
 

sexikille

Ny medlem
Kön
Man
"Maserat" Det gjorde jag och en jämngammal tjejkompis. från och vi var.7 till 13. Men vid 13 så visste vi vad vi höll på med. jag pressade min kuk mot hennes fitta i ett badkar. men kom dock bara in med ollonet;9 haha.
Men när jag var 7 så tog jag en penna och sa att hon slulle ptessa in den i henne. men hon sa att det gjorde ont.

Läcker och hård ;)
 

sexsugen78

Medlem
Ålder
45
Kön
Man
Jag lekte med kompisar jätteofta från det att man var kanske 6-7 år. Sedan fotsatte det och med vissa kompisar runkar jag fortfarande till porrfilmer och vi suger av varandra...
 
Toppen