När och hur förlorade du oskulden??

Helmer

Aktiv medlem
Kön
Man
Längesedan någon skrev här.
En kompis , gör det inte( då jag talade om att min tjej skulle smyga på mitt rum inatt, på Folkhögskolan jag gick) du kommer aldrig att sluta. Nä sicken tur !,
jag slutade aldrig.
Fast påälfre dar har jag addat också män, kan va goa.
 

Coq4Fun

Välbekant medlem
Kön
Man
16 år. Kräftskiva i sommarstugan. Flertal mer eller mindre bekanta tjejer inbjudna. Många supar och öppet hångel både här o där. Fick fatt i en tjej och vi tumlade in i ett av sovrummen. Var inte ensamma där, annat par låg i en säng på motsatta sidan. Brydde oss föga om det och efter en stunds fortsatt hångel och petting blev det läge för inträngning. Ovant och pinsamt fumlande med kondom, men fick slutligen den på plats. Behöver jag säga att det blev det kortaste samlag jag någonsin haft. :oops:
 

Stingray

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag 20 och hon 21. Hon var förlovad med en annan men var alltid villig. Hon tog initiativet genom att lägga sin hand på mitt skrev utanpå byxorna när vi satt i en soffa på studentkorridor. Några minuter senare red mig.

Jag 41 och han 55 första gången jag sög kuk och satte på en man.
Jag 42 och han 58 första gången jag blev påsatt av en man.
 

alex

Välbekant medlem
Kön
Man
I Gurkstaden. Jag vart 19 - hon 36 . Men det har jag la malt om 100-tals gånger redan? :cautious: (lever hon är hon närmare 80 nu - gulphh!! :unsure:) .
 

Kristerkillen

Ny medlem
Kön
Man
Jag 18, hon 14. På ett läger. Med min rumskompis bankandes på dörren. Hon raggade upp mig, men det var dåligt på så många sätt.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Jag sög en kuk första gången när jag va runt 13-14 och hade mitt första samlag när jag va 15. Tyvärr så var det inte så bra men det har ju blivit bättre :)
Det hör nog till ovanligheterna att första samlaget är bra.
För mig och min fru var det första gången för oss båda. Hon 15 och jag 16
 
Toppen