När tar samlaget slut?

Billy

Välbekant medlem
Kön
Man
För dig/er? Mannens utlösnings? Kvinnans sista orgasm? Efter efterspel med mys, kel osv? Ja, när tycker ni att sexet är slut?
 
G

Guest

Gäst
En stund efter utlösning tar det oftast slut, efterkelet är bland det bästa som finns och leder ju om tid och ork finns till mer, ofta lite lugnare mer exprimenterande sex, och en ny orgasm och utlösning. 3 ggr på rad är det mesta jag orkat med.
 

Lellelind

Medlem
Kön
Man
Jag tycker att sextet är slut när alla inblandade parter är nöjda och belåtna. Sexet slutar när man har somnat tillsammans och går in i Morfeus underbara värld.
 

Weightless

Medlem
Kön
Kvinna
I bästa fall när båda har kommit. Men ibland även när det gått för min kille och jag vet att det kommer att ta "för lång" tid för mig... Detta resulterar dock i att jag fortfarande är lite små kåt och han helt tillfredsstäld vilket är lite trist för mig.
 

snorungen

Medlem
Ålder
60
Kön
Man
När man till exempel älskar på kvällen så tycker jag att det hela avslutas i och med att man somnar...man ligger ju gärna och kelar en bra stund efteråt och det räknar jag åtminstone in i det hela...efterspel är lika viktigt som förspel! ;)
 

mcw67 - EOT

Medlem
Kön
Man
När båda är nöjda, helt klart...

Men när det finns olika intresse/behov/whatever för sex/erotik mellan parterna, så är det tyvärr svårt att uppnå detta, det tar alltid slut när den första av partnerna inte orkar/vill/whatever något mera..

Kan vara rätt så frustrerande ja...
 
J

josch00 [slutat på egen begäran]

Gäst
I bästa fall när båda har kommit. Men ibland även när det gått för min kille och jag vet att det kommer att ta "för lång" tid för mig... Detta resulterar dock i att jag fortfarande är lite små kåt och han helt tillfredsstäld vilket är lite trist för mig.

En situation jag upplevt från andra sidan så att säga. A är mest intresserad av sexet, så kan hon när hon är på det humöret hålla sig hur länge som helst oavsett vad jag gör, trist.

Men hon vill gärna komma, till slut. Har löst sig på så sätt att när jag haft "mitt lilla roliga" utmattad :) så kryper hon intill mig, jag smeker hennes bröst (känsliga saker) och så tar hon hand om den lilla knuffen över kanten själv.

Jag har frågat om inte hon kan lära mig, hur hon vill bli smekt just i den situationen, men det var svalt intresse där.

Inte en ideal lösning för mig, men alla är vi olika och trots frustrationen så har det blivit ett sätt som fungerar för oss.

Så mitt svar på när sexet är slut, är när A fått orgasm.

JOhan
 
P

paloza[tackar för sig]

Gäst
Ja, när tycker ni att sexet är slut?

Sexet är slut när...ena partnern inte vill mer..

MEN när det borde vara slut är ju en annan pilsner...
Då handlar det om önskningar och förväntningar...och en idealbild av situationen...

Personligen vill jag gärna avsluta med gos och mys som någonskrev innan..om det leder till mer ja..då är med tillbaks till rutan 1 :)
 
Toppen