Nästan påkommen!!!

polar

Aktiv medlem
Ålder
41
Kön
Man
Jag träffade en tjej som bodde veckorna i samma stad som jag. På helgerna åkte hon ofta hem till sina föräldrar.
Hon hade gjort en operation i sitt knä och var hemma hos föräldrarna så jag lovade att komma dit över helgen.. Jag hade aldrig varit hem till dom så jag fick guidning hur jag skulle köra. Väl framme är hon ensam för hennes föräldrar hade åkt ut till landstället dit vi skulle åka lite senare.. Vi hade inte träffats på några dagar så man var ju rätt så sugen och hon verkade oxå vara sugen.

Vi klädde av oss och började knulla i soffan i tv rummet, hon låg under mig och jag pumpade på henne. Hon stönade högt och jag kände att jag skulle spruta vilken sekund som helst. Just som jag känner att första sprutet kommer hör jag hur ytterdörren öppnas, jag backar i panik så kuken sprätter ut ur hennne och sprutar vilt omkring sig det hamnar både på henne och på soffan... I panik börjar jag söka mina kläder.

Då ropar hennes brorsa, - Jag lämnar dom här påsarna du ska ta med till stugan!!! Måste fara vi hörs senare...

Pulsen var i topp och paniken la sig lite när dörren smälls igen. Vi började båda tokskratta åt hela situtionen.

Tänk om det varit hennes morsa som kommit, och knallat rakt in i tv rummet. Där ligger deras dotter med gipsat knä i soffan och en okänd kille står naken med världens ståkuk brevid och söker sina kläder i vild panik!!!

Man kan bara skratta åt såna här saker i efterhand å tur är väl det...
 
Toppen