Någon annan som glömt sina bilder i kameran?

ManyaNovio

Välbekant medlem
Fotar mycket modeller, dels mig själv och även andra. Samlar också på fotosaker.
Har köpt en hel del "första" digitalkameran från olika tillverkare.
Jag kan tänka mig att förr med allt analogt så fick labben se en hel del. Råkade själv ut för det med en digitalkamera jag köpt.
Tänkte tanken innan jag testade den att det första jag kommer få se är någons kuk. Jajamensan! Någon som glömt sina bilder i en Nikon Coolpix 4500? Kameran släpptes 2002. Har raderat bilderna.
Någon annan som glömt sina bilder i kameran?

Manya
 

man70

Välbekant medlem
Fotar mycket modeller, dels mig själv och även andra. Samlar också på fotosaker.
Har köpt en hel del "första" digitalkameran från olika tillverkare.
Jag kan tänka mig att förr med allt analogt så fick labben se en hel del. Råkade själv ut för det med en digitalkamera jag köpt.
Tänkte tanken innan jag testade den att det första jag kommer få se är någons kuk. Jajamensan! Någon som glömt sina bilder i en Nikon Coolpix 4500? Kameran släpptes 2002. Har raderat bilderna.
Någon annan som glömt sina bilder i kameran?

Manya
hej kul överraskning, kanske finns mycket spännande på den kameran?
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Vi hade en liten fotobutik i orten där jag växte upp. Det sas att kvinnan i butiken kunde visa bilder som hade framkallats för andra kunder. Vet inte hur vanligt, men att det hände misstror jag inte ett dugg.
Men där gällde det att hålla på sig om vad man fotograferade...
 
Toppen