Någon mer som använder en kukpump

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Har en kukpump men jag tycker inte så mycket om den. Använder den ibland men jag tycker att, visst kuken blir stor och ådrig när jag pumpat men så fort jag släpper på trycket så blir kuken mindre igen.
Gör jag något fel, kanske?
Hur länge behåller du kuken i pumpen? Jag lånade en pump en gång och pumpade upp, men tog ut den ganska hort och då sjönk den ihop igen. Hörde sedan att man ska ha den ett par timmar för att den ska behålla sin fläskighet
 

Shaft

Välbekant medlem
Kön
Man
Nån som vill pumpa kuk ihop?
I Stockholm
Hör av er på pm så hittar vi tid och plats
 

Bigloads

Välbekant medlem
Ålder
54
Kön
Man
Hade kuk pump för några år sedan. Visst blev den längre och grövre och ådrigare när man pumpade upp den, men försvann ganska snart när man tog ur kuken. Men sedan testade jag med kuk ring innan jag satte pumpen över kuken och då höll det sig längre. Och det jag kan tycka, efter jag började med kuk ring är att min kuk har blivit lite grövre sedan dess. Alltså utan ring också. Längden är ganska konstant, men grovleken har gått från 14,8 cm omkrets till 15,3-15,5 cm.
 

wonka

Aktiv medlem
Ålder
61
Kön
Man
Har haft min kukpump i flera år nu. Den åker fram någon gång i veckan, Tycker om att gå omkring hemma naken och med pumpen på kuken. Sedan är det som många säger, så härligt att runka när kuken är svullen.
 

Boner

Medlem
Glömmer av att jag har en, man kanske skulle plocka fram den nu då jag är singel och har massa tid över ;) Har en bathmate så lite bökigt då den är fylld med vatten som kuken badar i. Man får se till att vacumet inte försvinner så vattnet hamnar på golvet men lugnt så länge man har den i vinkel framåt. Man måste dock hålla i den för den är väldigt tung vattenfylld och rätt stor belastning och ha den hängandes bara + att det kräver mycket vacum. Annars så ska det vara hälsosammare att ya spdana med vatten i.
 

emk91

Välbekant medlem
Kön
Man
Glömmer av att jag har en, man kanske skulle plocka fram den nu då jag är singel och har massa tid över ;) Har en bathmate så lite bökigt då den är fylld med vatten som kuken badar i. Man får se till att vacumet inte försvinner så vattnet hamnar på golvet men lugnt så länge man har den i vinkel framåt. Man måste dock hålla i den för den är väldigt tung vattenfylld och rätt stor belastning och ha den hängandes bara + att det kräver mycket vacum. Annars så ska det vara hälsosammare att ya spdana med vatten i.
Schyssta bilder du har på din profil ;)
 
Toppen