Någon mer som gillar dominanta tjejer?

Billy

Välbekant medlem
Kön
Man
Andra sängkammarträffen fann jag mig själv handklovad bakom ryggen, nedknuffad i säng och fick mitt ansikte bestiget. Hon gned sitt sköte över min mun och tunga efter eget behag medan hennes händer hade mitt hår i ett fast grepp.
Som jag längtar efter att träffa henne eller en likasinnad kvinna igen.
 

LoserOne

Ny medlem
Ålder
47
Kön
Man
Det låter som något jag skulle kunna uppskatta. Får testa på det i praktiken och se om det stämmer. Jag återkommer med svaret :)
 

icka

Moderator
Staff Member
Kön
Kvinna
Andra sängkammarträffen fann jag mig själv handklovad bakom ryggen, nedknuffad i säng och fick mitt ansikte bestiget. Hon gned sitt sköte över min mun och tunga efter eget behag medan hennes händer hade mitt hår i ett fast grepp.
Som jag längtar efter att träffa henne eller en likasinnad kvinna igen.
Åh, det lät härligt!

Har precis börjat utforska den sidan av mig själv, men än så länge bara via nätet. Min man sätter man inte handbojor på i första taget och tror verkligen inte att han skulle gå igång på någon rollek där jag har kontrollen. Kanske är det svårt att börja efter 14 år tillsammans när man känner varandra utan och innan... Tur att det finns kåtisar där ute som man kan styra på håll. Senaste tiden har jag fått vara fröken åt en snuskig man som behöver träna på att tänja sitt trånga rövhål. Känner att jag verkligen går igång på det, kanske mest för att det gör honom extremt kåt.
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Åh, det lät härligt!

Har precis börjat utforska den sidan av mig själv, men än så länge bara via nätet. Min man sätter man inte handbojor på i första taget och tror verkligen inte att han skulle gå igång på någon rollek där jag har kontrollen. Kanske är det svårt att börja efter 14 år tillsammans när man känner varandra utan och innan... Tur att det finns kåtisar där ute som man kan styra på håll. Senaste tiden har jag fått vara fröken åt en snuskig man som behöver träna på att tänja sitt trånga rövhål. Känner att jag verkligen går igång på det, kanske mest för att det gör honom extremt kåt.

Jag tror alltid det finns nya saker att upptäcka om varandra. Tror snarare att man har en bild om att man vet allt om sin partner, när så inte är fallet. Sen kan ju saker förändras över åren. Det som inte var ok för 5 år sen kan helt plötsligt ha blivit det. Jag och min fru har upptäckt nya sidor efter 11 år tillsammans.
 

icka

Moderator
Staff Member
Kön
Kvinna
Jag tror alltid det finns nya saker att upptäcka om varandra. Tror snarare att man har en bild om att man vet allt om sin partner, när så inte är fallet. Sen kan ju saker förändras över åren. Det som inte var ok för 5 år sen kan helt plötsligt ha blivit det. Jag och min fru har upptäckt nya sidor efter 11 år tillsammans.
Härligt att ni fortfarande vidgar era vyer tillsammans efter ett långt förhållande. Håller helt med dig om man förändras över tid och därför är det ju inte fel att testa saker som man kanske har ratat tidigare igen. Min man är dock inte så intresserad av att testa nytt och omvärdera. Han tycker nog att vi har det bra som vi har det (vilket vi oftast har!) och tycker att nya saker mest är bökiga och besvärliga.

Vad man går igång lite extra på går också i perioder har jag märkt. Lästa några gamla mess som jag skrev här från 2008 och framåt och märker att det inte är precis samma saker som tilltalar mig nu. Då var jag definitivt undergiven och behövde en stark man som styrde medan jag nu absolut kan tänka mig att vara den som bestämmer :)
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Härligt att ni fortfarande vidgar era vyer tillsammans efter ett långt förhållande. Håller helt med dig om man förändras över tid och därför är det ju inte fel att testa saker som man kanske har ratat tidigare igen. Min man är dock inte så intresserad av att testa nytt och omvärdera. Han tycker nog att vi har det bra som vi har det (vilket vi oftast har!) och tycker att nya saker mest är bökiga och besvärliga.

Vad man går igång lite extra på går också i perioder har jag märkt. Lästa några gamla mess som jag skrev här från 2008 och framåt och märker att det inte är precis samma saker som tilltalar mig nu. Då var jag definitivt undergiven och behövde en stark man som styrde medan jag nu absolut kan tänka mig att vara den som bestämmer :)

Tror i regel man blir bekväm också ibland. Menar som du säger, din man tycker ni har det bra i sängen och då får det bara vara så. Är väl inte fel egentligen, men jag tror att alla förändras med tiden. Som du skrev om vad du gillade 2008 inte är exakt samma som nu. Det är ju ett lysande exempel.

Min fru har väl inte gått igång på att vara undergiven tidigare. Inte ens gillat att ge oralsex stående på knä för att det känns så 'utlämnande'. I sommar så dök hon bara ned när vi duschade och började suga, ville dessutom att jag skulle dra henne i håret samtidigt. Sagt nu att hon föredrar lite hårdare tag....det hade hon aldrig sagt för 5 år sedan.

Jag har inte ens tänkt i de banorna, men tände mig otroligt bara att hon visade den sidan.
 
G

Grisham3

Gäst
Tänder på tanken att bli ordentligt dominerad och gärna bunden. Hade varit extra häftigt om hon haft en strap on.
 

Billy

Välbekant medlem
Kön
Man
Åh, det lät härligt!

Har precis börjat utforska den sidan av mig själv, men än så länge bara via nätet. Min man sätter man inte handbojor på i första taget och tror verkligen inte att han skulle gå igång på någon rollek där jag har kontrollen. Kanske är det svårt att börja efter 14 år tillsammans när man känner varandra utan och innan... Tur att det finns kåtisar där ute som man kan styra på håll. Senaste tiden har jag fått vara fröken åt en snuskig man som behöver träna på att tänja sitt trånga rövhål. Känner att jag verkligen går igång på det, kanske mest för att det gör honom extremt kåt.
Samma sängkamrat var en sjuhelvetes kyssare, inte minst för att hon samtidigt märkte mig över hela överkroppen med sina naglar. Dagen efter så det ut som jag gått sju ronder med en säck arga katter, långa parallella röda strimmor. Hade inte alls testat det innan, eller funderat på det, men fullkomligt älskade det och den brännande känslan de lämnade efter sig, till den grad att jag medvetet provocerade genom att kalla henne mesig.
Hursom, poängen var att innan henne hade jag inte smak för att bli dominerad eller ens funderat på det, men så gick det som det gick. Jag föreslår att du testar att styra lite mer, kanske hårdare grepp, låta naglarna sjunka in lite.
Tills dess, härligt att höra att du fått utlopp för det på annat håll, även om det är över nätet. Vill du tror jag vi är många som gärna hör mer om det t ex i 'Sexminnen'.
 

LindaEP

Välbekant medlem
Jag gillar att bli dominerad av tjejer. Har en Madame som tar hand om mig då och då. Jag upplever att jag får ut mer av dominanta tjejer än dominanta killar. Tjejer är mer lyhörda och respekterar stoppord vilket killar inte alltid gör. Därför föredrar jag tjejer i BDSM-sammanhang. Även om jag vill bli dominerad så måste jag också tänka på min säkerhet.
 
Toppen