Någon som gillar att utöva ageplay

M

mrsoftdom

Gäst
Min sambo är 12 år äldre än mig. Så ageplay kommer in naturligt i vårt sex liv. Pappa och dotter förstås. Men även rektor och elev och liknande. Fast just incestinslaget på pappa och dotter ger extra krydda.

Den naturliga åldersskillnaden kan jag tänka förstärker leken. Mina partners har varit jämnåriga och har främst varit pappa/dotter, men även storebror/lillasyster. Alltid incestbetonat :)
 

MagisterD

Välbekant medlem
Kön
Man
Ska erkänna att åldersskillnad kan vara kittlande. När jag var yngre var det milf-grejen, medan nu när jag blir äldre kittlar tanken på att vara med någon avsevärt yngre. Oklart dock om det är tabut som lockar, eller bara att få vara med någon med en ung och fast kropp. Kanske lite av båda... :whistle:

Just pappa/dotter-grejen funkar inte alls för mig. Har jagat sexting på nätet en hel del, och tyvärr (för min del) verkar många tjejer som också gör det gilla hela daddy-grejen. Ibland har jag försökt spela med, men i slutändan inser jag oftast att jag bara gjorde det för att få komma, inte för att jag egentligen gillade det.

Med det sagt, om en vacker kvinna ställer sig lagom nära och viskar "daddy" i mitt öra är jag inte den som är den. Det får bara inte bli för explicit pappa/dotter-incest för mig. :D
 

Bigloads

Välbekant medlem
Ålder
54
Kön
Man
Pappa/dotter filmer är nog det som får mig mest kåt när jag kollar porr. Vet inte vad det är egentligen som är så upphetsande med det. Skulle ju aldrig tänka tanken irl, men fantasin om någon annan tjej som man skulle vilja haft som sin "dotter" är ju sjukt upphetsande.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
När jag var yngre tände jag på äldre kvinnor.
Kanske runt 30år äldre än mig. Hade inget riktigt förhållande men var tillsammans med erfarna kvinnor som lärde upp mig kunde säga då skall mamma visa. Vara med en mycket yngre kvinna nu när jag skälv är runt 50år tilltalar mig inte, men om tillfälle ges så kanske.
 
  • Gilla
Reactions: Mac

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Har nu en kanske kan kalla det kk som är 71år, hon kanske inte orkar så länge men med den erfarenheten hinner jag komma två gånger. Slutar ofta med att ha slickar henne tills hon kommer.
Händer även att vi onanerar tillsammans, hennes dotter är några år yngre än mig tycker det är bra att jag tar hand om mamma. Mamma har varit så ensam sedan pappa dog, dotterns egna ord.
 

Erektionskillen

Välbekant medlem
Kön
Man
Ja det där låter ju inte helt fel. När jag var 20 ville jag verkligen hitta en så pass gammal dam runt 70.
Det var det man drömde om. Slicka henne till orgasm eller att hon utdelar mun-massage på penisen.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Min kk hade jag inte när jag var 20år, hon är 19år äldre än mig. De äldre jag hade i tjugoårs åldern var inte mer än 55år. Nu låter det jag haft många det stämmer inte. Har även haft ett långt förhållande med en kvinna i min egen ålder.
 

Erektionskillen

Välbekant medlem
Kön
Man
Min kk hade jag inte när jag var 20år, hon är 19år äldre än mig. De äldre jag hade i tjugoårs åldern var inte mer än 55år. Nu låter det jag haft många det stämmer inte. Har även haft ett långt förhållande med en kvinna i min egen ålder.

Ja, men precis, jag försökte verkligen hitta en som var 70. Men som sagt det var nästan svårt att hitta 50+ om man var ute på krogen, det uppfattades som extremt gammalt då. Jag hade ett tappert försök med min ensamma granne på den tiden. Hon var nog 65+ men hon förstod nog inte riktigt mina vibbar då, fast jag bjöd in henne på olika saker som fika och mat. Jag tror inte att hon tyckte jag var ful eller dryg, utan det var nog bara så att hon inte insåg vad jag ville. Hade det gått vägen så hade vi förmodligen varit ett par på den tiden ett tag. Snygg, smal och riktigt proper dam som hade allt. :)
 

Loppan

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Jag tror alla mina Ägarinnor haft samma kink, dvs Mamma-son. Och ja, jag tänder på det. Sen har det väl inte varit sämre av två av de varit 15 år äldre än mig :love:
Att hitta någon yngre tilltalar mig inte alls.
Eller korrigering. Några år yngre spelar inte någon roll.
 

Satscha

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Ja! Laglig age play är en stor kink för mig. Händer mest i fantasin och second life men har en kk som är 20+ äldre än jag…men gift och lite komplicerat så det blir inte ofta. Det är något som triggar i hela den grejen och gör mig skönt kåt…
 

MagisterD

Välbekant medlem
Kön
Man
Ja! Laglig age play är en stor kink för mig. Händer mest i fantasin och second life men har en kk som är 20+ äldre än jag…men gift och lite komplicerat så det blir inte ofta. Det är något som triggar i hela den grejen och gör mig skönt kåt…
Blir det liksom automatiskt age play och att du går igång på åldersskillnaden bara av att han är äldre, eller måste ni typ rollspela eller köra sexsnack som fokuserar på det också?
 
Toppen