Någon som onanerar på jobbet nu?

Regero

Välbekant medlem
Ålder
47
Kön
Man
Var ganska längesedan jag runkade när jag var på kontoret, men nu jobbar man ju hemifrån titt som tätt, och då blir det nog mera runk än vad det blir jobb. Under pandemin jobbade jag hemifrån 3 dagar i veckan, så mycket som jag runkade under det året har jag nog inte runkat sen jag bodde själv.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Var ganska längesedan jag runkade när jag var på kontoret, men nu jobbar man ju hemifrån titt som tätt, och då blir det nog mera runk än vad det blir jobb. Under pandemin jobbade jag hemifrån 3 dagar i veckan, så mycket som jag runkade under det året har jag nog inte runkat sen jag bodde själv.
Samma med mig!
Sedan gick jag i pension strax efter pandemin och medan frun jobbade vidare så hade jag alla förmiddagar som jag ägnade åt mig själv. I särklass aldrig onanerat så mkt som då. Onanimissbruk? Ja, så skulle man kunna säga. Det resulterade i att jag numera inte alls tänder så mycket på onani som förut. Man blir lite avtrubbad, så att säga...
 

LosRunk

Aktiv medlem
Ålder
36
Kön
Man
Jobbar ofta hemifrån, då är det svårt att hålla sig från att runka. Det händer ibland att både jag och frun jobbar hemifrån samtidigt, då kan det bli att vi tar ett knull under arbetstid :love:
 
Toppen