Någon som rakar sig där nere

Cumbaths

Välbekant medlem
Helt renrakad. Håller med om att kåtheten ökar ordentligt då när man onanerar, knullar eller blir avsugen!
 

Loppan

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Tror jag svarat på det här i en annan tråd med samma fråga… men här kommer jag (no pun intended :p) igen.

Började raka ALLT utom huvudet när jag kom in i puberteten. Jag tyckte hår, på mig, var ”äckligt” medan andras hårväxt var för mig oväsentligt.

Idag trimmar/rakar jag ansikte, pung och kuk oregelbundet - mest utefter ork och välmående.

Under de år jag var ”ägd” kunde jag, på order, raka resten av kroppen för att Hon ville ha mig mer feminin.

Hur andra har håret bekommet mig inte så länge de har det så för sin egen skull och trivs med det :love:
 

Stingray

Välbekant medlem
Kön
Man
Trimmar under armarna, bröstkorgen, ljumskarna och mage ner till könet. Rakar pungen, grenen och närmast kuken.
Känns bättre än hårigt. De flesta blir kåtare av rakat, tror jag
 

Dildolover

Välbekant medlem
Kön
Man
Har varit helt slät sen jag var 20, har använt IPL hårborttagning. Det har gjort att jag nästan inte har någon hårväxt kvar alls, dom få strån som är kvar tar jag bort med rakning. Tycker om att vara helt slät och när jag möter någon så ser jag att dom flesta gillar det, skön känsla när allt syns tydligt och att folk tittar.
Det har jag funderat på länge. Har du en egen IPL? Fungerar det bra?
 

Kuksprutan

Välbekant medlem
Jag är rätt så hårig och brukar raka mig runt kuken och pungen, just nu orakad, mest på sommaren. Ska väl göra det snart igen. Gillar känslan när man är slät och pungen mjuk och len. Tycker även att kuken ser större ut när man slipper en massa hår runt den. Dessutom är det upphetsande att göra det, raka den. Då brukar jag bli sä jävla kåt och kuken stenhård. Sprutar så skönt efter det runket.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Lite lätt stigmatisering av kroppshår...
En spaning på gym, naturiststrand, jobb...

Så känns det som pubeshåret är på väg tillbaka
Jag hoppas du har rätt. Även om jag ansar kuk och pung ibland så föredrar jag könshår på både män och kvinnor. Men det får inte vara hur vildvuxet som helst...
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Rakar oftast bort allt då jag inte har så mycket hårväxt någon annanstans heller.
 

Krögare50sthlm

Välbekant medlem
Kön
Man
Lite lätt stigmatisering av kroppshår...
En spaning på gym, naturiststrand, jobb...

Så känns det som pubeshåret är på väg tillbaka
Håller med, mer och mer i porrfilmer jag kollar också. Kul med omväxling, även om jag personligen gått och vant mig vid känslan när det är nyrakat…
 

ManMedSkägg

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Skäggets längd sköter Barberaren om, däremellan trimmar jag själv, passar då även på att snygga till armhålorna.
Kuk och pung är alltid helrakat med 2-3mm stubb ovanför.
Har aldrig varit vän av buskiga snårskogar..
 

Spunky

Välbekant medlem
Kön
Man
Alltid helrakad, eller rättare sagt vaxad. Går sedan tio år tillbaka regelbundet på salong och får en ”manzilla”-behandling av kvinnlig personal (brasiliansk vaxning för män).
I början gick jag var 6:e vecka men nu har jag så lite hår kvar att jag inte behöver gå så ofta.
Rakade mig själv innan men tycker att det blir så mycket bättre och lenare med vaxning, plus att det är så upphetsande att få det utfört av en kvinna!
 
Toppen