Någon som runkar till mulliga håriga fittor

Status
Stängd för vidare inlägg.

Gismo

Aktiv medlem
Kön
Man
Älskar könshår både på damer och herrar! Det blir mer för alla sinnen: doft, smak och känsel. Okej inte hörsel men nästan alla sinnen i alla fall.
 

Trenter

Välbekant medlem
Kön
Man
Alla tjejer ska ju ha sitt könshår som dom vill ha det och det känns bäst för dem men det jag älskar
är att få doppa tungan i en mogen, rejält stor, halvöppen våt fitta utan hår på blygdläpparna upp
till klittan. Ovanför får det gärna vara en tofs. Finns inget lenare och goare än hårlös fitta.
Gillar också att den syns mycket bättre utan hår.
 
  • Gilla
Reactions: Mac

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Kvinnan får välja själv huvudsaken att hon är ren, men själv föredrar jag en rejäl buske.
 

T_REX

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag har absolut inget emot en hårig fitta på en lite rundlagd Dam med lite utstående klitta och blygdläppar,
men jag har heller inget emot rakade fittor, och inte kukar heller för den delen. Själv så är jag relativt nyrakad i hela skrevet just nu.:love::love::love:
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Jag tycker också bäst om hår på fittan på en mogen kvinna. Småflickor är hårlösa, men vuxna vill jag gärna se åtminstone en tofs. Vildvuxet långt ner på benen går helt bort dock. Välansat och bikinilinjen kan vara rakad.
Frun har så ljust hår så man ser hennes fitta tydligt trots hår, och hennes inre läppar hänger ner en liten bit utanför de yttre.
 
S

Sköntpåtvå

Gäst
Jag har absolut inget emot en hårig fitta på en lite rundlagd Dam med lite utstående klitta och blygdläppar,
men jag har heller inget emot rakade fittor, och inte kukar heller för den delen. Själv så är jag relativt nyrakad i hela skrevet just nu.:love::love::love:
Det är härligt med hårig fitta och stora blygdläppar, blir tokkåt på det
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Njä. Det ska inte växa gräs på en racerbana
Nu är ju inte en fitta någon racerbana som ska avverkas så snabbt som möjligt. Den ska ägnas omsorg och pysslas med. Ju längre tid, desto bättre. Och visst ska det växa gräs där så det blir ombonat och skönt!
Fråga en golfare om han hellre vill ha en kal berghäll att spela golf på? Nej, en välansad gräsyta ska det vara...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen