Någon som vet om det det finns mat man skall äta för o få mera sperma ?

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
har hört rykten om proteinrik mat och zink ska hjälpa
 

Smakfullt

Välbekant medlem
Kön
Man
Det finns rätt mycket om det på www.dnacannon.com där en kille (jag tror inte han är köpt av industrin) diskuterar mat, olika tillskott, pumpar, tekniker och allt möjligt som har med att bli hårdare, större och spruta mera. Tonen är lättsam och avslappnad och om det är någon som testar hans tips kunde det vara kul att få höra om resultatet.
 

sextomten

Medlem
Kön
Man
L-argiplex och medel som innehåller l-arginin tycker jag hjälper till lite. Har även nyligen köpt macapulver som jag tänkt testa. Köpte tydligen "fel" först. Röd maca hjälper tydligen inte alls, gul maca ska funka lite, men bäst verkar svart maca vara. Ska även testa Cum Plus tror jag, verkar som det hjälper för många :).

Selleri har jag testat, men tycker inte det funkar alls. Zink har funkat riktigt bra de gånger jag testat, men får halsbränna av det, så skippar nog det. Selen har jag också hört bra saker om. RFSU säljer ett tillskott som är typ en kopia av L-argiplex, men även innehåller selen. RFSU Lust & Energi Man heter det tror jag.
 

sextomten

Medlem
Kön
Man
Nu har jag testat Cum Plus-tabletter. Visserligen bara några dagar, men har inte märkt någon förbättring. Snarare en försämring. Ska nog återgå till Maca-pulvret och ser vad det gör efter ett par veckor. Tänkte även testa "The Huge Load Formula" som rekommenderas på dnacannon.com. Har beställt hem alla ingredienser som ingår i det "hemliga" receptet, utom malda svartmyror. Någon gräns finns det, och den går vid att äta malda insekter.

Kommer återkomma lite här då och då och hålla er uppdaterade om hur det går, om någon är intresserad... :)
 

loaded

Välbekant medlem
Kön
Man
Nu har jag testat Cum Plus-tabletter. Visserligen bara några dagar, men har inte märkt någon förbättring. Snarare en försämring. Ska nog återgå till Maca-pulvret och ser vad det gör efter ett par veckor. Tänkte även testa "The Huge Load Formula" som rekommenderas på dnacannon.com. Har beställt hem alla ingredienser som ingår i det "hemliga" receptet, utom malda svartmyror. Någon gräns finns det, och den går vid att äta malda insekter.

Kommer återkomma lite här då och då och hålla er uppdaterade om hur det går, om någon är intresserad... :)

Intressant!
Vad innehåller "The Huge Load Formula" (förutom myror? :) )

Själv tror jag det enklaste sättet att få kraftfullare och större sprut är att inte spruta varje gång man får orgasm, och hålla inne första sprutet och "släppa" på andra.
 

sextomten

Medlem
Kön
Man
Intressant!
Vad innehåller "The Huge Load Formula" (förutom myror? :) )

Själv tror jag det enklaste sättet att få kraftfullare och större sprut är att inte spruta varje gång man får orgasm, och hålla inne första sprutet och "släppa" på andra.
Det är hemligt. Hittade pdf:en på en torrentsite, leta och du kommer hitta :). Vet inte vad som kan hända rättsligt om man lämnar ut ett recept här i forumet. Bryter kanske även mot reglerna? Grunden är kokosvatten, alternativt ett speciellt örtte, maca och vegetariskt proteinpulver. Sedan tillkommer även ett par malda olika svampar (ej knark!) och lite annat som man kan hitta på ICA typ. Har läst på forum om de som testat just detta receptet, och verkar ha funkat för de flesta. Ger det inte mer sperma så får man åtminstone i sig massa nyttigheter :). Win-win!
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Finns någon ingen mirakel diet
Ät nyttigt överlag
Motionera lagom
Spruta en eller två gånger om dagen
Sen gör du det inte på en dag så blir laddningen större

Krångla inte till det så
 

reptilen

Välbekant medlem
Kön
Man
Några tips för er som vill spruta mer,
det här låter nästan som tips till en idrottsman, men när jag vill åstadkomma
mer sperma och kraftigare sprut, brukar jag tänka på detta:
Gott allmäntillstånd, d.v.s utvilad, mätt, låg stressnivå, avslappnad. Tänk inte på jobb eller andra problem.
Bra vätskebalans, drick ordentligt med vatten, sparsamt med alkohol
Käka lök och paprika, inte så gott bara äta det, så se till att ha mycket av det i maten
Edgningstekniken är central, öva på den så ska du se att du kommer mer, onanerar man kan man styra detta rätt bra, knullar man med sin partner kan det vara svårare om det hettar till och allt sker snabbt. Kondom kan vara ett sätt att minska känsligheten och bättra på edningsmöjligheten vid samlag, om man gillar att dra ut och spruta på utsidan förstås. Ett annat sätt är att göra allt annat än just penetration d.v.s smek, kel och kyssar, det brukar få mig att komma ordentligt när det är dags. Lycka till.:cool:;)
 
Toppen