Någpn som är inne på att bli dominerad?

tjackrunkarn

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag älskar att bli piskad med ridpiska medan jag runkar och sen får jag inte komma innan min fru ger mig tillåtelse. Bygger upp till sjuka orgasmer!

någon annan som är inne på samma grejer?
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag gillar när det kan bli lite hårdhänt, både att ge men också att ta ibland. En tjej som vet vad hon vill är sjukt sexigt.
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Är nyfiken på det.
Fick testiklar och penis lätt smiskade utomhus i somras.
Det var väldigt väldigt skönt..
Jag kände mig dominerad då..
på ett "lagom sätt" ..samtidigt blev jag skönt avsugen
 

HarleyQ

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Det bästa är när en kille verkligen tar för sig och behandlar mig som en knulldocka. Samtidigt ska det också reflektera hur kåt han blir av min kropp. Bästa ställningen är doggy och killen har ett hårt tag om håret samtidigt som han knullar mig hårt. Gärna berätta medans vilken sexig slyna jag är.
 

Frank

Välbekant medlem
Kön
Man
Det bästa är när en kille verkligen tar för sig och behandlar mig som en knulldocka. Samtidigt ska det också reflektera hur kåt han blir av min kropp. Bästa ställningen är doggy och killen har ett hårt tag om håret samtidigt som han knullar mig hårt. Gärna berätta medans vilken sexig slyna jag är.
Mmmm blir kåt utav bara tanken att få ta tag i ditt hår och ge dig en omgång.....vilken kropp du har slyna.
 

Loppan

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Trivs väldigt bra som styrd och ”ägd”.
Kinksen är många och gränser ska tänjas.
Är väl ingen painslut men visst har jag fått mina bestraffningar. Oftast då inför andra…

Har varit ägd vid tre tillfällen men är för tillfället outnyttjad…
 
D

Deleted member 71611

Gäst
Både irl samt tele o rollspel så är dominans my fav. Verbal förnedring, dirtytalk, kinky öknamn och ge sig hän. Behöver dock tillit och ömsesidig respekt så man kan öppna ordbanken rejält och släppa loss. Ju mer man vet om hennes dolda fantasy kinks, ju mer kan man spela på de trådarna och styra henne till fontän efter fontän.
 
Toppen